هتل های 5 ستاره شیراز، بهترین امکانات رفاهی و خدماتی را برای مسافران تور شیراز ارائه می دهند. قیمت هتل های شیراز در فصل های مختلف سال، متفاوت است. شیراز را می توانیم یکی از بهترین و پرطرفدارترین شهرهای ایران معرفی کنیم که سالانه هزاران هزار نفر به بهانه دیدن امامن دیدنی و بی نظیر این شهر، به سمت آن راهی می شوند. کوچه پس کوچه های شیراز، پر از داستان های تاریخی است که کمتر کسی را می توانید بیابید که از قدم زدن در این خیابان های تاریخی لذت نبرد!

به خاطر همین حال و هوای تاریخی و بی نظیر است که تمامی مجموعه های گردشگری حداقل برای یک بار هم شده تور شیراز ویژه نوروز و یا انواع تورهای زمینی و هوایی شیراز را در طول سال برگزار می نمایند. در ادامه قصد داریم تا به معرفی پنج‌ نمونه از بهترین هتل های 5 ستاره شیراز بپردازیم. پیشنهاد می کنیم که برای آشنایی بیشتر با این هتل ها تا انتهای محتوا با ما همراه باشید.

بیشتر بخوانید: بهترین زمان سفر به شیراز

5 تا از بهترین هتل های 5 ستاره شیراز که می توانید رزرو کنید

هتل های 5 ستاره شیراز

هتل های 5 ستاره شیراز

1-هتل بزرگ شیراز

هتل بزرگ شیراز یکی از لوکس ترین و بهترین هتل های5 ستاره شیراز است که بر فراز کوه های این شهر قرار دارد. این هتل شیراز در نزدیکی دروازه قرآن واقع شده است. این هتل به تمامی اماکن دیدنی و تاریخی شیراز نزدیک است و شما می توانید ضمن اقامت در این هتل، به تمامی این اماکن دسترسی داشته باشید.

طراحی و دیزاین داخلی هتل بزرگ شیراز بسیار زیباست ؛ در واقع این هتل، شمایلی به شکل کشتی دارد که در کنار دروازه قرآن شیراز به زیبایی می درخشد. علاوه بر معماری های زیبا و مثال زدنی، این هتل بزرگ ترین رستوران گردان ایران را دارد.

هتل بزرگ شیراز به تمامی امکانات هتلداری روز دنیا مجهز می باشد و تمامی پرسنل این مجموعه از افرادی مجری و کاربلد انتخاب شده اند. شما می توانید ضمن اقامت در این هتل، یکی از بهترین سفرهای عمرتان را برای خود و خانواده عزیزتان رقم بزنید.

2-هتل هما شیراز

یکی دیگر از هتل های 5 ستاره شیراز، هتل هما می باشد. این هتل در آدرس شيراز، میدان گاز، خيابان مشكين فام، جنب پارک آزادی واقع شده است و یکی از لوکس ترین و مجهزترین هتل های شیراز می باشد.

هتل هما شیراز در سال ۱۳۵۱ افتتاح شد و به همین دلیل می توانیم این هتل را یکی از قدیمی ترین هتل های شیراز معرفی کنیم. البته لازم است بدانید که این هتل بار دیگر در سال ۱۳۹۵ با هدف ارتقای خدمات و امکانات، بازسازی گردید. مجموعه هتل هما در شیراز در ۸ طبقه به همراه ۲۳۲ واحد و اتاق اقامتی طراحی شده است که اکثر اتاق های آن از یک چشم انداز رویائی و باغ پر گل یا کوه‌های بلند برخوردار می باشند.

دسترسی آسان به اماکن تفریحی از جمله باغ ارم، باغ پل صفا، باغ جهان نما و آرامگاه حافظ از مهم ترین مزیت های هتل هما شیراز است. این مجموعه با پرسنلی محرب و کاربلد در هر فصل سال آماده پذیرایی از شما عزیزان می باشد. این ۴۶۴ تخته، می تواند یکی از بهترین انتخاب ها برای اسکان شما در شهر زیبا و بی نظیر شیراز باشد.

3-هتل زندیه شیراز

هتل زندیه شیراز یکی دیگر از هتل های 5 ستاره شیراز است که در شیراز، خیابان هجرت، پشت ارگ کریم‌ خان واقع شده است. این هتل جزو هتل های تازه ساخت شیراز است که در سال ۱۳۹۴ افتتاح شده است. از مزیت های بسیار مهم این مجموعه می توانیم به مواردی همچون دسترسی آسان به مراکز تاریخی و تفریحی از جمله بازار و حمام وکیل، موزه پارس، مسجد نصیر الملک، ارگ کریم خان و … اشاره نماییم.

هتل زندیه شیراز، ۱۵۰ تخته از تمامی امکانات رفاهی و هتلداری استاندارد در سطح جهانی برخوردار می باشد. تمامی پرسنل این مجموعه از افرادی کاربلد و مجرب انتخاب شده اند و شما می توانید روزهای خوب و خوشی را در این هتل کم نظیر در شهر زیبای شیراز سپری کنید.

4-هتل چمران شیراز

این هتل در بلوار چمران قرار دارد و یکی از مجهزترین و لوکس ترین هتل های 5 ستاره شیراز نیز به حساب می آید. این هتل در سال ۱۳۸۹ افتتاح شده است و یکی از بلندترین ساختمان های شیراز را دارد و تمامی اتاق های این هتل به  چشم اندازی بی نظیر از شهر و باغ های اطراف قصر الدشت مجهز می باشند.

شما می توانید بهترین امکانات و تجهیزات را در سطح معیارهای کیفیتی بین المللی، در این هتل دریافت نمایید. تمامی پرسنل این مجموعه از افرادی مجرب و کاربلد و متخصص انتخاب شده اند و در بالاترین سطح ممکن در اختیار مهمانان و مسافران قرار خواهد گرفت. شما ضمن اسکان در این هتل ۵۰۰ تخته می توانید از استخر، رستوران، پارکینگ و سایر خدمات مجموعه استفاده نمایید.

بیشتر بخوانید: شرایط رزرو تور شیراز هتل چمران

5-هتل پرسپولیس شیراز

یکی دیگر از هتل های 5 ستاره شیراز، هتل پرسپولیس می باشد. این هتل در شهر شيراز، حد فاصل چهارراه حافظ به ميدان قائم (اطلسی) واقع شده و در قلب شهر شیراز قرار دارد. دسترسی آسان به اماکن تاریخی و تفریحی از جمله آرامگاه حافظ، آرامگاه سعدی، حمام و بازار وکیل و … از بهترین و مهم ترین مزیت های هتل پرسپولیس شیراز می باشد.

به طور کلی این هتل در 7 طبقه طراحی و ساخته شده است و ۱۰۴ اتاق و واحد اقامتی نیز در این هتل قرار دارد؛ و تمامی این واحدهای اقامتی به تمامی امکانات رفاهی و آسایشی مجهز هستند. شما می توانید ضمن‌ اسکان در این هتل، از استخر، پارکینگ و رستوران این مجموعه نیز استفاده کنید.

سخن پایانی

همان طور که در ابتدای متن به آن اشاره کردیم، شیراز یکی از بهترین شهرهای ایران است که هر ساله میزبان هزاران نفر از جای جای دنیا می باشد. این شهر علاوه بر هتل های پنج ستاره از هتل های چهار ستاره، سه ستاره، دو ستاره، مهمان خانه ها و مجموعه های بومگردی و غیره نیز برخوردار است. شما می توانید با توجه به بودجه مناسب برای سفر، یکی از این مجموعه ها را برای اقامت خود در سفر به شیرازتان انتخاب نمایید و‌ از دیدن این شهر زیبا نهایت لذت را ببرید.

تینا سفر، مجری تورهای ایرانگردی، برای رزرو تور شیراز و اقامت در هتل های این شهر در خدمت شما عزیزان است.