مرکز خرید پدیده کیش، یک بازار بی حد و مرز است و برای همه سلیقه ها و همه سنین، کالاهایی برای فروش ارائه می دهد. غیر ممکن است به بازار پدیده کیش بروید و دست خالی برگردید! اینجا یکی از مهم ترین مراکز خرید کیش است که از محبوبیت زیادی برخوردار بوده و هر ساله نیز برای این شهرت افزوده می شود. کالاهای پر زرق و برق در مغازه ها و فروشگاه های مختلف از هر طرف، نظر شما را در این مرکز خرید کیش به خود جلب می کنند.

آیا تمایل دارید به کیش سفر کنید و از نزدیک، مرکز خرید پدیده کیش را ببینید؟ اگر واقعاً می خواهید چند روزی را در این جزیره زیبا سپری کنید، برایتان خبری خوب داریم….

 

آژانس مسافرتی تیناسفر، مجری برگزاری تورهای ایرانگردی است و بهترین تور کیش هوایی را ارائه می دهد. این تورها طبق برنامه ریزی ماهانه در دسترس هستند. کافیست زمان سفرتان را معین کنید و با این مجموعه تماس بگیرید. همه خدمات، از جمله رزرو بهترین هتل های کیش نیز برایتان ارائه می گردد.

 

آدرس مرکز خرید پدیده کیش کجاست؟

قبل از اینکه وارد بحث معرفی کامل مرکز خرید پدیده کیش بشویم، و درباره مغازه ها و بخش های مختلف این بازار صحبت کنیم، ابتدا لازم می دانیم که آدرس این مرکز خرید را به شما بدهیم.

این مرکز خرید بزرگ و پرطرفدار، در جزیره کیش، ابتدای جاده جهان واقع شده است. برای اینکه به مرکز خرید پدیده کیش برسید، بهتر است از خدمات تاکسی سرویس هتل محل اقامتتان استفاده کنید. تاکسی های سراسر جزیره باز هم می توانند شما را به این مسیر برسانند. این مرکز خرید در نزدیکی یکی از معروف ترین رستوران های کیش، یعنی رستوران کف شیشه ای و رستوران شاندیز صفدری کیش قرار دارد. پس می بینید که به راحتی می توانید آن را پیدا کنید.

بیشتر بخوانید: معرفی بازار پردیس کیش + راهنمای دسترسی

درباره معماری و محیط داخلی مرکز خرید پدیده کیش

مرکز خرید پدیده در جزیره کیش یکی از بزرگ ترین پروژه های تجاری است که در مساحتی به وسعت 11000 متر مربع احداث شده است و از یک معماری متداول و زیبا برخوردار می باشد. بهترین مصالح ساختمانی برای ساخت و ساز این مجتمع به کار رفته است. این مرکز خرید هم برای مسافران و هم برای بومیان جزیره بسیار اهمیت دارد.

پیدا کردن این مرکز خرید در کیش چندان سخت نیست، کافیست از بخش پذیرش هتل یا تاکسی های جزیره بخواهید که آدرس دقیق را به شما بدهند. اگر با تور کیش سفر کنید، قطعاً خدمات بهتری برای بازدید از مراکز خرید به شما داده خواهد شد.

تمامی فروشگاه ها و مغازه ها و چند رستوران و کافی شاپ در داخل بازار پدیده کیش، در یک سطح قرار دارند و اینجا یک مجتمع تجاری چند طبقه یا یک برج تجاری نیست. در ادامه بیشتر درباره امکانات و بخش های مختلف این مکان صحبت می کنیم.

مرکز خرید پدیده کیش چه امکاناتی دارد؟

در مرکز خرید پدیده کیش می توانید انواع و اقسام فروشگاه ها و مغازه های کوچک و بزرگ را ببینید. در این بازار، یک سالن بزرگ قرار دارد که برنامه های مختلف، جشن ها و دورهمی ها را در آنجا برگزار می کنند. به طور مثال اگر مراسم اهدای جوایز قرعه کشی باید برگزار شود، این سالن محل خوبی خواهد بود.

از مهم ترین امکانات دیگر مرکز خرید پدیده، سالن بازی گلف، باشگاه بولینگ، سینما، بازی های سرگرمی، فضای سبز و کافی شاپ می باشد. در این بازار معروف در کیش می توانید انواع مغازه ها را پیدا کنید که لوازم آرایشی – بهداشتی، انواع لباس، منسوجات، زیورآلات، انواع اسباب بازی، داروخانه و مواد دارویی، لوازم برقی و خانگی، لوازم دکوری، انواع کیف و کفش و … را به فروش می رسانند.

حتی گشت و گذار در مرکز خرید پدیده کیش، خود به تنهایی می تواند یک تفریح برایتان باشد. بودجه مالی شما هر چه قدر هم که باشد می توانید کالاهای دلخواهتان را در این مرکز خرید پیدا کنید.

بعد از خرید کردن و یا بازدید از همه فروشگاه ها می توانید در رستوران  این مرکز خرید، یک وعده غذایی خوشمزه و بی نظیر را امتحان کنید. غذاهای بومی و دریایی، غذاهای بین المللی، نوشیدنی ها و دسرهای خوش آب و رنگ در این رستوران برایتان سِرو می شوند.

مرکز خرید پدیده کیش از ساعات 9 و نیم صبح تا حدود 11 شب باز می باشد. وقت کافی را اختصاص دهید تا از همه فروشگاه ها بتوانید بازدید کنید. این می تواند فرصتی باشد تا اندکی از شلوغی های شهرتان دور باشید و در کیش، از زیبایی های دریا لذت ببرید.

مرکز خرید پدیده کیش

مرکز خرید پدیده کیش

بیشتر بخوانید: مرکز خرید پانیذ کیش + معرفی و تصاویر

هتل های نزدیک به مرکز خرید پدیده کیش

نزدیک بودن هتل های کیش به مراکز خرید برای اکثر مسافران تور کیش بسیار اهمیت دارد. اگر می خواهید به مرکز خرید پدیده در کیش نزدیک باشید، برخی از هتل ها وجود دارند که برای اقامت، بهترین گزینه محسوب می شوند. در این مورد، ما فهرستی را برایتان ترتیب داده ایم که بدون شک، راهنمای خوبی خواهد بود:

هتل ترنج کیش؛ هتل 5 ستاره؛ فاصله تا بازار پدیده، حدود 8 کیلومتر

هتل آفتاب شرق کیش؛ هتل 3 ستاره؛ فاصله تا بازار پدیده، حدود 10 کیلومتر

هتل گلدیس کیش؛ هتل 3 ستاره؛ فاصله تا بازار پدیده، حدود 10 کیلومتر

هتل فانوس کیش؛ هتل 3 ستاره؛ فاصله تا بازار پدیده، حدود 11 کیلومتر

هتل آپارتمان تعطیلات کیش؛ هتل 3 ستاره؛ فاصله تا بازار پدیده، حدود 11 کیلومتر

هتل سان رایز کیش؛ هتل 3 ستاره؛ فاصله تا بازار پدیده، حدود 12 کیلومتر

هتل ارم کیش؛ هتل 4 ستاره؛ فاصله تا بازار پدیده، حدود 12 کیلومتر

هتل داریوش کیش؛ هتل 5 ستاره؛ فاصله تا بازار پدیده، حدود 12 کیلومتر

هتل اسپادانا کیش؛ هتل 2 ستاره؛ فاصله تا بازار پدیده، حدود 13 کیلومتر

هتل پارمیس کیش؛ هتل 5 ستاره؛ فاصله تا بازار پدیده، حدود 13 کیلومتر

هتل آریان کیش؛ هتل 4 ستاره؛ فاصله تا بازار پدیده، حدود 13 کیلومتر

هتل سارا کیش؛ هتل 3 ستاره؛ فاصله تا بازار پدیده، حدود 13 کیلومتر

 

برای رزرو انواع تور کیش و اقامت در هر یک از هتل های فوق می تواند همین حالا با کارشناسان تورهای داخلی، تور کیش در تیناسفر تماس بگیرید. این مجموعه، خدمات کاملی را برای تورهای مسافرتی برایتان ترتیب می دهد. سفری خوش در انتظار شما است!