بهترین هتل های شیراز در انواع هتل های 5 ستاره و 4 ستاره با امکانات کامل، هر سال از مسافران تور شیراز پذیرایی می کنند. برای سفر به شیراز می توانید از مدتی قبل، این هتل ها را رزرو نمایید.

شیراز را می توانیم یکی از بهترین و زیباترین و تاریخی ترین شهرهای ایران معرفی کنیم، شهری که آن را معدن فرهنگ و هنر و ادب تاریخ ایران معرفی می کنند. کمتر کسی را می توانید بیابید که قدم زدن در بازار وکیل و حافظیه و سعدیه و ارگ و هزار و یک جای دیدنی دیگر این شهر را تجربه کند و تمایل نداشته باشد که دوباره به این شهر سفر کند!!

در طول سال، افراد زیادی از جای جای دنیا به سمت این شهر تاریخی و اصیل روانه می شوند؛ سفری که به آنها فرصت می دهد بتوانند بالا و پایین تاریخ این سرزمین را از دریچه اصیل این شهر زیبا و شریف و ادیب پرور مشاهده کنند و لذت ببرند.

شیراز، همیشه شهری مهمان پذیر بوده است و به همین دلیل است که هتل های مختلفی در جای جای این شهر بنا شده تا مسافران و مهمانان این شهر زیبا، بتوانند اوقات خوش و راحتی را به واسطه اسکان در این هتل ها برای خودشان رقم بزنند.

در ادامه قصد داریم تا 7 تا از بهترین هتل های شیراز را برایتان معرفی کنیم و از امکانات مختلف این مجموعه های هتلینگ صحبت کنیم. پیشنهاد می کنیم که برای آشنایی با این هتل ها، تا انتهای این مقاله با ما همراه باشید.

بیشتر بخوانید: ۶ تا از جاذبه های گردشگری شیراز

7 تا از بهترین هتل های شیراز که می توانید رزرو کنید

بهترین هتل های شیراز

بهترین هتل های شیراز

1- هتل بزرگ شیراز

هتل بزرگ شیراز در دروازه قران شیراز قرار دارد و یکی از لوکس ترین و بزرگ ترین و شیک ترین و راحت ترین هتل های شیراز معرفی می شود. هتل بزرگ شیراز را در آبان ماه 1392 با زیربنای 40 هزار متر مربع بنا کرده اند.

حالا این هتل در بالاترین نقطه کوه های شمال شرقی شیراز در 14 طبقه قرار دارد. خدماتی مانند صبحانه و امکانات مجموعه ورزشی مانند استخر، سونا، جکوزی، باشگاه بدنسازی و صخره نوردی، در این هتل به صورت رایگان در اختیار مهمانان قرار می گیرد. هتل بزرگ شیراز یکی از بهترین انتخاب ها برای اقامت شما در طول تور شیراز خواهد بود.

2-هتل چمران شیراز

هتل چمران شیراز را می توانید در آدرس شیراز – بلوار شهید چمران پیدا کنید. هتل چمران یکی از هتل های پنج ستاره شیراز است که اتفاقاً در یکی از بهترین نقاط شهر شیراز نیز واقع شده است. این هتل در فروردین ماه 1389 در 30 طبقه با 16 طبقه اقامتی و 250 اتاق و سوئیت مجهز به تمامی امکانات رفاهی، ساخته شد.

اتاق های واقع شده در طبقات بالای هتل چمران شیراز، تسلط کامل و زیبایی از نمای کلی شهر شیراز دارند که تقریباً بی بدیل است. هتل چمران در شیراز در یک موقعیت مکانی بسیار مناسب قرار دارد و شما به واسطه اسکان در این هتل می توانید به آسانی به مراکز تجاری و گردشگری این شهر زیبا، دسترسی داشته باشید.

3-هتل زندیه شیراز

هتل زندیه شیراز یک هتل پنج ستاره لوکس واقع در خیابان هجرت ، پشت ارگ کریمخان می باشد. هتل زندیه در سال 1394 معماری اصیل و سنتی ایرانی در یکی از بهترین نقاط شهر شیراز در3 طبقه و 75 باب واحد اقامتی مجهز به تمامی امکانات و خدمات رفاهی افتتاح شده است.

یکی از مهم ترین امتیازات هتل زندیه شیراز، نزدیکی آن تا جاذبه های تاریخی، فرهنگی همچون مجموعه کریمخان زند و موزه پارس می باشد.

حمام سنتی ایرانی با معماری چشمگیر، مجموعه ورزشی هتل با ارائه امکاناتی نظیر بدنسازی، استخر، سونا، جکوزی، رستوران سنتی، ایرانی و فرنگی متنوع، بازارچه سنتی، غرفه های تجاری، کافی شاپ، سالن همایش، سالن چند منظور با مدرن ترین تکنولوژی روز، آژانس مسافرتی، گالری صنایع دستی، از امکانات هتل زندیه شیراز تعریف می شود.

4-هتل الیزه شیراز

هتل الیزه شیراز یک هتل چهار ستاره است که در خیابان معالی آباد، خیابان پزشکان قرار دارد. امکانات این هتل به نسبت چهار ستاره بودن آن بسیار زیادتر است، تا جایی که این مجموعه در سال 97 به عنوان برترین هتل استان فارس و منتخب مسافرین در سایت تریپ ادوایزر در سال 2019 انتخاب شد.

هتل الیزه شیراز نزدیک ترین هتل به نمایشگاه بین المللی، ایستگاه راه آهن و منطقه ییلاقی قلات است و یکی از بهترین هتل هایی است که شما می توانید برای اقامت در سفر شیراز، آن را انتخاب نمایید. این هتل به دلیل عملکرد بسیار حرفه ای در خدمات رسانی، توانسته توجه زیادی را مسافراین را به سمت خود جلب نماید.

5-هتل پارس شیراز

هتل پارس شیراز، یک هتل پنج ستاره بسیار لوکس واقع در خیابان زند شیراز می باشد. هتل پارس در سال 1381 در خیابان کریمخان زند به صورت دو برج 13 طبقه با 188 باب اتاق مدرن، 27 سوئیت مجلل و 2 دستگاه آپارتمان به همراه تمامی امکانات و سرویس های رفاهی افتتاح گردید.

از امکانات این هتل می توانیم به مواردی همچون مجموعه ورزشی شامل استخر، سونا خشک و بخار، جکوزی، سالن بدنسازی و سالن ماساژ، رستوران لوتوس با سرو انواع غذاهای ایرانی و فرنگی در محیطی دلنشین با منظره ای بی نظیر از شهر شیراز در طبقه 13 هتل، رستوران گل سرخ با سرو غذاهای متنوع سنتی و فرنگی همراه با اجرای موسیقی زنده و محیطی دیدنی اشاره کرد.

رستوران آفریقایی آکاسیا اولین رستوران آفریقایی در ایران با دکوراسیون خاص و منحصر به فرد با سرو غذاهای کاملاً استثنایی و متفاوت همراه با موسیقی زنده در هتل پارس شیراز فعالیت می کند.

کافی شاپ پامچال 24 ساعته، تریا آبشار 24 ساعته، دو سالن مروارید و زمرد برای انواع همایش ها، سمینارها، کنفرانس ها و مجالس، سالن برلیان برای برگزاری جلسات مختلف و میهمانی های خصوصی، فروشگاه در لابی هتل و پرسنل کارآزموده و مجرب از دیگر خدمات و امکانات این هتل بین المللی است.

6-هتل هما شیراز

هتل هما شیراز در میان گاز و جنب پارک آزادی قرار دارد و از هتل های پنج ستاره و جزء گروه هتل های بین المللی هما در شیراز معرفی می شود.

این هتل در سال 1350 ساخته شد و دوباره در سال 1393 مورد بازسازی قرار گرفت. هتل هما در 8 طبقه که شامل 212 باب اتاق و 22 باب سوئیت مجهز به تمامی امکانات رفاهی ساخته شده است.

7- هتل پرسپولیس شیراز

هتل پرسپولیس شیراز در بلوار آزادی، حد فاصل چهارراه حافظیه به میدان اطلسی واقع است. این هتل پنج ستاره در 7 طبقه با 104 باب واحد اقامتی با تمامی امکانات جهت رفاه حال میهمانان طراحی و اجرا شده است.

از سری امکانات این هتل می توانیم به رستوران آپادانا در محیطی آرام و زیبا در طبقه همکف، تالار جهت برگزاری سمینارها، همایش ها و مجالس، مجموعه ورزشی شامل استخر، سونا، جکوزی، سالن بیلیارد و بدنسازی، کافی شاپ لوتوس، تریا لوتوس با خدمات 24 ساعته، فروشگاه صنایع دستی، آرایشگاه، تاکسی سرویس 24 ساعته اشاره کنیم.

می توانید برای اقامت خود در شیراز، با تیناسفر تماس بگیرید تا بهترین هتل های شیراز را برای شما رزرو کنند.