اگر به دنبال یک هتل خوب در چابهار هستید و می خواهید قیمت ها برایتان مقرون به صرفه تمام شود، ما هتل لاله در چابهار را به شما پیشنهاد می دهیم. این هتل در سال ۱۳۸۶ تاسیس شده است و در این مدت توانسته خدمات و امکانات بسیار عالی را برای مسافران تور چابهار ارائه دهد. موقعیت مکانی خوب این هتل در چابهار بر محبوبیت آن نزد مسافران و خانواده‌ها افزوده است. این هتل ۴ ستاره و مجهز، به ساحل دریا و فضای سبز پارک الغدیر نزدیک است. شما می توانید از فضای سبز روبروی هتل لذت ببرید و آب و هوای مطبوع ساحل را نیز احساس کنید. فضای اطراف هتل مکان خوبی برای قدم زدن و استراحت است؛ سوژه های عکاسی خوبی هم نزدیک دریا و اسکله وجود دارد.

نزدیک بودن هتل لاله در چابهار به بسیاری از جاهای دیدنی این بندر باعث شده که تقاضا برای رزرو آن در انواع تورهای چابهار قابل توجه باشد. شما می توانید با یک تماس ساده از طریق آژانس گردشگری تیناسفر، تور چابهار را رزرو کنید و در هتل لاله اقامت داشته باشید.

در این مطلب می خواهیم شما را به طور کامل با هتل لاله در چابهار آشنا کنیم و بگوییم که اتاق ها و سوئیت های آن چگونه است؛ قیمت اقامت به ازای هر شب در اتاق ها چقدر است؛ و به کدام جاهای دیدنی نزدیک می باشد. فرصت خوبی است که تور چابهار را رزرو کنید و چند روز به دور از شلوغی های شهرتان در یک مکان خوش آب و هوا در جنوب کشور سپری نمایید.

بیشتر بخوانید: انواع تور چابهار نوروز 1402 + نحوه رزرو و شرایط

امکانات رفاهی و اقامتی  هتل لاله در چابهار برای مسافران

امکانات رفاهی و اقامتی برای مسافران هتل لاله در چابهار، متنوع و کامل است. همه اتاق های این هتل مجهز به وسایل لوازم و هر آنچه که برای استراحت نیاز دارید می باشد. سازه هتل طبق استانداردهای ساختمان سازی بنا گذاری شده است و تمام سرویس های خدماتی و رفاهی را دارا می باشد.

این هتل مجهز به سیستم اطفای حریق و سیستم هشدار آتش سوزی می باشد. همچنین لابی مجهز دارد و سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی در طبقات تعبیه شده است. بهترین سیستم های تهویه، سیستم گرمایشی و خنک کننده برای کل هتل و هر یک از اتاق ها وجود دارد. هتل لاله چابهار یک هتل ۴ ستاره تمام عیار است. اگر تور چابهار را رزرو کردید، می توانید این هتل را با قیمت خوب برای اقامت تان انتخاب کنید.

از بهترین امکانات هتل لاله در چابهار می توان به آتلیه عکاسی، سالن بیلیارد، امکانات ورزشی و تفریحی برای بزرگسالان و کودکان، کتابخانه، اتاق چمدان‌ها، صندوق امانات، خدمات آژانس مسافرتی، گشت نیم روزی، تهیه بلیط برای مسافران، خدمات باربری، خدمات اتومبیل بدون راننده و راهنمای تور اشاره کرد. این هتل دارای پذیرش ۲۴ ساعت است و مجهز به استخر، سونا، جکوزی و اتاق ماساژ نیز می باشد. همه این خدمات در کنار هم باعث شده که هتل ۴ ستاره لاله در چابهار بهترین مکان برای استراحت و گذراندن وقت باشد.

اتاق های هتل لاله در چابهار، مجهز، کامل و بسیار شیک هستند. دکوراسیون و چیدمان مبلمان و تخت ها در اتاق ها به بهترین شکل انجام گرفته است و از رنگ های آرامش بخش و جذاب نیز استفاده شده است. اتاق های این هتل منظره زیبایی رو به دریا را فراهم می کنند. می توانید اتاق های یک تخته، سوئیت های دو تخته، سوئیت های دو تخته با نمای رو به دریا و اتاق های یک تخته معمولی را با قیمت خوب رزرو کنید. بزرگترین سوئیت های این هتل دو خوابه و چهار تخته رویال هستند، و پذیرای حداکثر چهار نفر می باشند.

هتل لاله در چابهار، ۳۸ اتاق و سوئیت دارد مقابل پارک الغدیر، انتهای بلوار امام خمینی قرار گرفته است و از استانداردهای هتلداری تبعیت می کند. هتل لاله در فاصله نزدیکی از ساحل دریا قرار گرفته، پس فرصت خوبی است تا این مسافت را پیاده طی کنید و از تمام زیبایی ها و  آب و هوای مطبوع ساحل دریا لذت ببرید. در قسمت بعد درباره مکان های دیدنی نزدیک به این هتل چابهار بیشتر صحبت می کنیم.

هتل لاله در چابهار

هتل لاله در چابهار

بیشتر بخوانید: بهترین هتل های چابهار برای اقامت کدام اند؟

هتل لاله در چابهار به کدام جاهای دیدنی نزدیک است؟

هتل لاله چابهار تا منطقه آزاد چابهار، حدود ۵ کیلومتر فاصله دارد. از آن جایی که بسیاری از مکان های دیدنی و جاذبه های گردشگری چابهار در فاصله بیشتر از ۵ کیلومتری از این هتل قرار گرفته اند، پیشنهاد می کنیم همراه با خدمات تاکسی سرویس هتل برای گشت و گذار اقدام کنید. این هتل تا قلعه پرتغالی ها حدود ۹ کیلومتر، تا مسجد جامع تیس ۲۱۰ کیلومتر، و تا رودخانه باهوکلات حدود ۱۰۴ کیلومتر فاصله دارد.

دلایل زیادی وجود دارد که مسافران تور چابهار این هتل را برای اقامت شان رزرو کنند، و قطعاً نزدیک بودن به ساحل دریا و برخی مراکز خرید یکی از همین علت ها است. در اطراف این هتل ۴ ستاره، کلبه غواصی، پارک سنگی چابهار و اسکله وجود دارد.

با رزرو انواع تور چابهار هوایی و تور چابهار زمینی در فصل های مختلف می توانید به این جا سفر کنید و برای اقامت تان، هتل لاله را رزرو نمایید. آژانس گردشگری تیناسفر همراه شما است تا از اقامت تان لذت ببرید.

چطور می توانیم تور چابهار هتل لاله را رزرو کنیم؟

یکی از مهمترین سوالاتی که همه مسافران تور چابهار به دنبال آن هستند این است که چطور این تورها را رزرو کنند و آژانس گردشگری چه خدماتی را برای رزرو هتل های چابهار ارائه می دهد.

خوشبختانه تیناسفر، مجری برگزاری تورهای ایرانگردی است و می‌تواند خدمات کاملی را برای تور چابهار هتل لاله ارائه دهند. برای رزرو این تورهای مسافرتی می توانید از دو طریق اقدام کنید؛ روش اول برای ساکنین شهر تهران است و می توانند با مراجعه حضوری به آژانس گردشگری، تورها را رزرو کنند.

اگر ساکن شهرهای دیگر ایران هستید باز هم امکان رزرو تور چابهار هتل لاله به صورت غیرحضوری و از طریق تماس تلفنی امکان پذیر است. تور چابهار از اصفهان، تور چابهار از کرمان، تور چابهار از اهواز، تور چابهار از یزد، تور چابهار از شیراز، تور چابهار از تبریز، برخی از مهمترین خدمات این آژانس مسافرتی است. پیشنهاد می کنیم درباره قیمت تور چابهار و نحوه رزرو هتل لاله حتماً با این مجموعه صحبت کنید.