مراکز خرید در کیش امکان گشت و گذار و بهره‌مندی از امکانات  مختلف و هیجان‌انگیز را به بهترین شکل برای گردشگران فراهم می‌کنند. جزیره کیش علیرغم جاذبه‌های گردشگری فراوان و تفریحات گوناگون، دارای مراکز خرید متعددی نیز می‌باشد. این مراکز خرید در جزیره کیش، از ارزان‌ترین تا لوکس‌ترین آنها جذابیت سفر را برای مسافران دوچندان خواهند کرد. با در نظر گرفتن بودجه سفر می‌توان برای یک خرید مناسب از مراکز خرید جزیره که تنوع بالایی در کیفیت و قیمت دارند برنامه‌ریزی کرد.

عرضه برندهای متنوع از اجناس مرغوب در بازارهای کیش موجب شده که علاوه بر جذابیت‌های طبیعی بتوان از خرید و گشت و گذار در بازارها نیز لذت برد. برخی از مراکز خرید کیش را در ادامه به شما معرفی می کنیم. اگر در تور کیش شرکت کردید، بی شک، آشنایی با این موارد می تواند به نفع شما باشد.

بیشتر بخوانید: 6 تا از بهترین هتل های ارزان در کیش

6 تا از بهترین مراکز خرید در کیش که می توانید از آن خرید کنید

مراکز خرید در کیش

مراکز خرید در کیش

1-مرکز خرید مریم کیش

اگر به دنبال یک خرید مقرون به صرفه هستید، بازار مریم به عنوان یکی از مراکز خرید در کیش و مناسب معرفی می‌شود. مرکز خرید مریم کیش، تنوع بالایی از انواع اجناس را در خود جای داده است و برای مسافران تجربه خرید را مقرون به صرفه و جذاب می‌کند. اگرچه که این بازار دارای وسعت زیادی نیست و نسبت به بازارهای لوکس، دارای امکانات کمتری است، اما غرفه‌هایی با اجناس متنوع و قیمت خوب دارد. برای بازدید از این بازار و خرید از آن توصیه می‌شود که در ساعات خنک روز اقدام به خرید صورت بگیرد.

مرکز خرید مریم کیش به طور کلی دارای یک طراحی سنتی و معماری جالبی است که برای گردشگران جذاب است. مسافرانی که شب‌ ها برای خرید به این مرکز مراجعه می‌کنند می‌توانند از برنامه‌های شاد و جالبی که برگزار می‌شود نهایت لذت را ببرند. طراحی فضای دلنشین برای استراحت در حین خرید و قیمت مناسب در اجناس متنوع این بازار، گشت و گذار را با تجربه‌ای بهتر همراه می‌سازد. بازار مریم به عنوان یکی از مراکز خرید در کیش مورد توجه اهالی کیش و بومیان جزیره است. این بازار در میدان ساناز کیش واقع شده است.

2-مرکز خرید پردیس 1 و 2

به عنوان بزرگ ترین مراکز خرید در کیش، می‌توان دو مرکز خرید پردیس 1 و 2 را نام برد. این مراکز در فاصله نزدیک به یکدیگر ساخته شده‌اند و معماری جالب آنها مورد توجه قرار می‌گیرد. برندهای مختلفی در زمینه عرضه محصولات مختلف در این مراکز خرید جلب توجه می‌کنند. تنوع اجناس زیاد است و قیمت‌ها نیز متفاوت هستند. این دو مرکز خرید بین خیابان رودکی و فردوسی بنا شده اند و معروف‎‌ترین برندهای لباس ورزشی و لباس‌های مختلف در این میان مشاهده می‌شوند.

مرکز خرید پردیس 1 به عنوان یکی از بازارهای قدیمی کیش شناخته می‌شود که امکانات متعددی مانند کافی شاپ و رستوران و … دارد. مرکز خرید پردیس 2 کیش، یکی از بازارهای مدرن کیش دارای فضای داخلی و معماری جالب برای فضای بیرونی است. در ضمن این دو مرکز به بازرهای مختلف جزیره نزدیک هستند و شما می‌توانید به راحتی به بازارهای دیگر نیز دسترسی داشته باشید.

بیشتر بخوانید: 6 تا از بهترین رستوران های کیش

3-بازار مرجان کیش

بازار مرجان کیش در قسمت شرقی جزیره قرار دارد و نزدیکی آن به جزیره مرجان موجب شده که مسافران زیادی برای خرید و بازدید این مرکز به آن مراجعه کنند. این مرکز تجاری تجربه خریدی اقتصادی با تنوع بالایی از اجناس را برای گردشگران به ارمغان می‌آورد. طراحی جالب و نورپردازی مناسب در فضای داخلی و خارجی بازار مرجان خودنمایی می‌کنند. تنوع اجناس در مغازه‌های مختلف وجود دارد و امکاناتی مانند رستوران و کافی شاپ برای استراحت مسافران و لذت بردن از طعم مناسب نوشیدنی و غذاهای متنوع در این مرکز در نظر گرفته شده است.

4-مرکز تجاری کیش

یکی از مراکز خرید در کیش که دارای وسعت زیادی است و به عنوان یکی از بزرگترین بازارهای جزیره شناخته می‌شود مرکز تجاری کیش است. در این بازار تنوع کالا به میزان بالا وجو دارد. هر شب در این مرکز مراسم قرعه‌کشی توام با موزیک و برنامه‌های شاد برگزار می‌شود. نورپردازی و معماری جالب و امکانات مناسبی که این مرکز دارد موجب جلب توجه گردشگران می‌شود تا تجربه یک خرید خوب را داشته باشند. به لحاظ جغرافیایی، این بازار در خیابان فردوسی کیش واقع شده است و دارای رستورانِ گردان برای علاقمندان به غذاهای خوشمزه می‌باشد. یکی از امتیازات ویژه موجود در این بازار دسترسی راحت و سریع به سایر مراکز خرید در کیش است.

5-مرکز خرید مروارید کیش

یکی از مراکز خرید در کیش که به عنوان یکی از بازارهای قدیمی جزیره شناخته می‌شود مرکز خرید مروارید است که با داشتن معماری خاص شناخته شده است. این مرکز در فضایی جالب بنا شده و دارای تنوع بالایی از اجناس متعدد با قیمت‌های مختلف است. معماری جالب و گچ‌بری‌هایی که در قسمت‌های مختلف این مرکز خرید دیده می‌شود تداعی کننده دوران هخامنشی در ذهن بازدیدکنندگان است. این مرکز امکانات متعددی برای استراحت مسافران دارد و می‌توان از رستوران و کافی شاپ‌های موجود در آن استفاده کرد. در ضمن موسیقی زنده در این مرکز برگزار می‌شود تا تجربه خرید جالب‌تر شود. این مرکز در بلوار مروارید واقع شده و دسترسی به آن نیز ساده است.

6-بازار زیتون کیش

یکی دیگر از بهترین و محبوب ترین مراکز خرید در کیش که در قسمت شرقی جزیره واقع شده بازار زیتون کیش است. تنوع کالا و قیمت در این بازار وجود دارد. مرکز خرید زیتون، بیشتر به دلیل عطر فروشی‌هایی که دارد شهرت پیدا کرده و علاقمندان برای خرید عطر می‌توانند به این مرکز خرید مراجعه کنند و از تنوع عطرهای موجود لذت ببرند. این بازار، غرفه‌های زیادی دارد و امکانات مناسبی مانند کافی شاپ و رستوران در آن دیده می‌شود. نمای خاص با دیوارهای مورب از جذابیت‌های معماری این مرکز محسوب می‌شوند. در ضمن، قیمت اجناسی که در این مرکز ارائه می‌شوند مناسب است به همین، جهت تجربه یک خرید لذت بخش با قیمت مناسب را برای مسافران تور کیش به همراه دارد.

در بیشتر مراکز خرید در کیش شاهد اجرای موسیقی و برگزاری مراکز قرعه‌کشی هستیم که همین امر موجب پرطرفدار شدن این مراکز از نظر مسافران شده است. برخی از مراکز خرید در جزیره اختصاص به عرضه و فروش کالاهای برند دارند که به عنوان مراکز خرید لوکس شناخته می‌شوند. از جمله این بازارهای لوکس می‌توان به مرکز خرید دامون، مرکز خرید سارینا، رویال مال، مرکز خرید کوروش اشاره کرد. در این مراکز تنوع کالا از برندهای مختلف مشاهده می‌شوند که طبیعتاً قیمت‌های بالاتری نسبت به بازارهای قدیمی‌تر در جزیره دارند.

برای رزرو بهترین هتل کیش، تور کیش و تجربه یک خرید لذت بخش می توانید همین حالا با کارشناسان تورهای داخلی در آژانس مسافرتی تینا سفر تماس بگیرید تا شما را راهنمایی کنند.