بهترین هتل های همدان شامل هتل های ۵ ستاره، هتل های ۴ ستاره و هتل های سه ستاره مجهز با امکانات کامل هستند. اگر در تور همدان شرکت کنید، نسبت به بودجه مالی که اختصاص داده اید باید یکی از هتل های شهر همدان را برای اقامت تان انتخاب نمایید.

خبر خوب، این است که تمامی هتل های این شهر زیبا از امکانات کامل برخوردار هستند و خدمات هتلداری مطابق با استانداردهای روز دنیا ارائه می شود. تفاوتی نمی‌کند که در کدام یک از هتل های این شهر اقامت داشته باشید؛ مهم این است که از لحظات سفر لذت خواهید برد و جاذبه‌های گردشگری همدان را از نزدیک تماشا خواهید کرد

چنانچه شما هم جزو آن دسته از افرادی هستید که برای شرکت در تور همدان، برنامه ریزی می کنید، آشنایی با بهترین هتل های همدان قطعاً برای شما مفید است. اینکه هتل ها به کدام جاهای دیدنی شهر نزدیک هستند اهمیت دارد.

با ما همراه باشید تا شما را با ۸ تا از بهترین هتل های شهر همدان آشنا کنیم. اطمینان می دهیم که برای رزرو تورهای همدان از شهر محل زندگی تان، تصمیم گیری راحت تر خواهد بود.

بیشتر بخوانید: با سوغاتی های معروف همدان آشنا شویم

8 تا از بهترین هتل های همدان که می‌توانید رزرو کنید

بهترین هتل های همدان

بهترین هتل های همدان

1- هتل باباطاهر همدان

یکی از بهترین هتل های همدان، هتل باباطاهر نام دارد که یک هتل بین المللی ۵ ستاره است. تمام اتاق ها و سوئیت های هتل دارای امکانات رفاهی و اقامتی کامل هستند. این هتل چهار طبقه به آرامگاه باباطاهر، آرامگاه بوعلی، مراکز تجاری و مراکز خرید و گنبد علویان نزدیک است.

می توانید هتل باباطاهر را در تور همدان برای اقامت لذتبخش رزرو کنید. سوئیت های سه نفره، چهار نفره و سوئیت های امپریال ۶ نفره در این هتل، بسیار لوکس و مجلل هستند. این هتل پنج ستاره در ضلع شرقی آرامگاه باباطاهر واقع شده است.

2- هتل پارسیان همدان

یکی دیگر از بهترین هتل های همدان که می توانید با قیمت مناسب رزرو کنید، هتل پارسیان نام دارد. این هتل ۴ ستاره در میدان قائم، بلوار ارم واقع شده، چهار طبقه دارد و تعداد ۴۵ اتاق را برای پذیرایی از مهمانان فراهم ساخته است.

سابقه فعالیت هتل پارسیان در همدان از سال ۷۲ شروع شده و در این مدت توانست بهترین خدمات را ارائه دهد. این هتل به مراکز خرید شهر و جاذبه های گردشگری نزدیک می باشد. با انواع تور همدان می ‌توانید هتل‌پارسیان را رزرو کنید؛ کافیست با تیناسفر تماس بگیرید تا شرایط اقامت در این هتل را برای شما شرح دهند.

3- هتل بوعلی همدان

هتل بوعلی در همدان، یک هتل ۴ ستاره با معماری بسیار شیک است که در دو طبقه ساخته شده و یکی از بهترین هتل های همدان محسوب می شود. قدمت تاسیس این هتل به سال ۱۳۳۲ باز می گردد. این هتل قدیمی در خیابان بوعلی شهر همدان واقع شده و به جاهای دیدنی شهر از جمله آرامگاه بوعلی سینا، کلیسای انجیلی و برج قربان نزدیک است. رستوران و پارکینگ اختصاصی این هتل برای پذیرایی از مسافران تور همدان خدمات کاملی را ارائه می دهد.

4- هتل امیران همدان

یکی از بهترین هتل های همدان با رتبه ۴ ستاره، هتل امیران نام دارد. این هتل در ۱۲ طبقه و در سال 96 ساخته شده است. هتل امیران همدان شبیه به یک آپارتمان مرتفع دیده می شود. تعداد ۶۰ اتاق در این هتل ۴ ستاره  فراهم شده تا مسافران و مهمانان خدمات کاملی را دریافت کنند. هتل امیران در همدان به باغ موزه نظری، آرامگاه بوعلی سینا، شیرسنگی، برج قربان و مجتمع تفریحی رنگین کمان نزدیک است. هتل امیران در بلوار بعثت واقع شده است.

5-هتل کتیبه همدان

هتل کتیبه همدان یکی از بهترین هتل های این شهر گردشگری است که با رتبه ۴ ستاره و معماری بسیار شیک و مجلل برای پذیرایی از مسافران و مهمانان در سال ۹۷ تاسیس شده است. هتل کتیبه یکی از بهترین هتل های همدان با قیمت مناسب است و در  چهار طبقه ساخته شده، تعداد ۳۱ اتاق را در خود جای داده است.

فضای سبز اطراف این هتل بسیار زیبا می باشد. به راحتی می توانید از لحظات سفر خود لذت ببرید و در رستوران اختصاصی هتل طعم ویژه غذاهای ایرانی را امتحان کنید. در انواع تور همدان می توانید این هتل را رزرو کنید. هتل کتیبه در بلوار ارم همدان قرار دارد.

6- هتل وندیک همدان

یکی دیگر از بهترین هتل های شهر همدان، هتل وندیک نام دارد. این هتل با رتبه ۳ ستاره در بلوار بعثت، خیابان سعدیه جنوبی واقع شده و سه طبقه دارد. هتل ۳ ستاره وندیک همدان در سال ۷۰ آغاز به کار کرده و امکانات زیادی را برای رفاه مسافران فراهم نموده است. زمین بازی، اتاق های مجهز، رستوران و پارکینگ اختصاصی، نمونه ای از خدمات در این هتل هستند. کسانی که به تور ارزان همدان فکر می‌کنند، اقامت در هتل وندیک برای آنها مناسب خواهد بود.

7- هتل خاتم همدان

هتل خاتم در همدان یکی از هتل های سه ستاره مجهز برای اقامت محسوب می‌شود. این هتل در میدان فلسطین قرار گرفته است و ساختمان هفت طبقه آن از فاصله دور خود نمایی می کند. هتل خاتم، یکی از بهترین هتل های همدان است که در سال ۸۶ تاسیس شده و به جاهای دیدنی شهر از جمله آرامگاه باباطاهر و گنبد علویان نزدیک است.

از خدمات تاکسی سرویس هتل می توانید برای گشت و گذار در شهر استفاده کنید. بهترین ویژگی های این هتل ۳ ستاره در همدان، وجود سوئیت های چهار نفره، پنج نفره و شش نفره است. قیمت اقامت در این هتل بسیار مناسب بوده و برای سفرهای گروهی پیشنهاد می شود.

8- هتل آپارتمان سفیر همدان

یکی از بهترین اقامتگاه های شهر همدان، هتل آپارتمان سفیر نام دارد. این هتل در هشت طبقه ساخته شده و فعالیت خود را از سال ۹۶ آغاز کرده است. هتل آپارتمان سفیر، یکی از بهترین هتل های شهر همدان است که با تورهای مسافرتی می‌توانید آن را رزرو کنید. هتل آپارتمان سفیر در بلوار جانبازان واقع شده و به جاهای دیدنی شهر نزدیک است. این هتل آپارتمان دارای سوئیت های رویال سه نفره، سوئیت های چهار نفره، پنج نفره و شش نفره می باشد. رزرو تور ارزان همدان و اقامت در هتل آپارتمان سفیر برای سفرهای گروهی به راحتی امکان پذیر خواهد بود.

برای رزرو انواع تور همدان و انتخاب یکی از بهترین هتل های شهر، با آژانس تیناسفر تماس بگیرید تا اطلاعات لازم را به شما بدهند.