در این مطلب قصد داریم تا 6 تا از بهترین هتل های چابهار، این بندر زیبای بی بدیل و زیبا را به شما معرفی نماییم. همه می دانیم که چابهار یکی از زیباترین و بکرترین بنادر ایران است که هنوز آن طور که باید به آن پرداخته نشده است. این بندر همیشه بهار، به دلیل آب و هوای بی نظیری که دارد، می تواند در تمامی فصول سال، یکی از بهترین مقاصد سفرهای سالانه شما عزیزان باشد.

چابهار، یکی از شهرهای بندری در حال پیشرفت است و حالا هر ساله، تعداد زیادی از گردشگران، این بندر را برای مسافرت های سالانه خود انتخاب می کنند، این پیشرفت باعث شده است که کم کم هتل ها و هتل آپارتمان ها، مهمان پذیرها و مجموعه های بوم گردی مختلفی نیز در این منطقه راه اندازی شود.

فعلا ما قصد داریم تا در این مقاله 6 تا از هتل های چابهار را به شما معرفی نماییم. پیشنهاد می کنیم که برای آشنایی با این هتل ها تا انتهای این مقاله با ما همراه باشید.

بیشتر بخوانید: بهترین زمان سفر به چابهار

6 تا از بهترین هتل های چابهار که می توانید رزرو کنید

بهترین هتل های چابهار

بهترین هتل های چابهار

1-هتل لیپار چابهار

هتل لیپار چابهار، یک هتل پنج ستاره واقع در منطقه آزاد تجاری صنعتی چابهار می باشد. هتل لیپار به عنوان یکی از مجهزترین و لوکس ترین هتل های موجود در چابهار، از سال 1386 تاسیس شده و تا به امروز یکی از بهترین هتل های موجود در این بندر زیبا معرفی می شود.

این هتل را در سه طبقه و 107 اتاق ، سوئیت و واحد اقامتی طراحی و اجرا کرده اند که تمامی واحدهای اقامتی این مجموعه از امکانات رفاهی و آسایشی و خدمات ویژه برخوردار می باشند. هتل لیپار چابهار تلاش کرده تا با کمک پرسنلی کاربلد و مجرب، بهترین خدمات را در بهترین شرایط و مطابق با استانداردهای تعریف شده هتلداری روز دنیا، به مهمانانش ارائه دهد.

نزدیکی به اماکنی مانند مراکز خرید شهر از جمله مرکز خرید صالحیار، فردوس، تیس و همچنین ساحل زیبا و بکر دریای عمان را می توانیم یکی از بهترین امتیازات این مجموعه هتلداری تعریف کنیم.

2- هتل سدس چابهار

هتل سدس چابهار یکی از هتل های لوکس و مجهز در چابهار است که به لحاظ امتیاز امکانات در هتلداری، یک هتل پنج ستاره تعریف می شود. این هتل در حال ساخت است و بدون شک یکی از بهترین های چابهار خواهد بود. برای ساختمان این هتل، دو فاز یا بلوک در نظر گرفته اند که برای بلوک A، ۲۳ طبقه و زیربنای ۸۸ هزار مترمربع طراحی شده است. که

در این 88 هزار متر مربع، امکاناتی نظیر رستوران، مجموعه ورزشی، سینما، پارکینگ طبقاتی و شهربازی تعبیه شده است. و برای بلوک B نیز ۷ طبقه با زیربنای ۱۴ هزار و ۲۰۰ مترمربع طراحی شده که در این محوطه مواردی همچون انبار، پارکینگ، سه طبقه تجاری و پنج طبقه رستوران و فودکورت قرار خواهد گرفت.

3-هتل فردوس چابهار

هتل فردوس چابهار یک هتل چهار ستاره است که شما می توانید آن را در آدرس چابهار، منطقه آزاد تجاری صنعتی، خیابان تجارت پیدا نمایید. هتل فردوس چابهار می تواند یکی از بهترین انتخاب ها برای اسکان شما در این بندر بکر و زیبا باشد. این هتل در سال 1394 تاسیس شده و برای ساختمان این هتل، دوطبقه به همراه 79 واحد در نظر گرفته شده است که تمامی این واحدها، سوئیت ها و اتاق هایی هستند که از تمامی امکانات اقامتی و هتلداری برخوردار می باشند.

دسترسی آسان به دانشگاه آزاد اسلامی، مراکز خرید چابهار و ساحل دریای عمان از مزیت های اسکان در این هتل زیبا می باشد. شما می توانید برای روزهای خوش اقامت خود در بندر زیبای چابهار بر روی هتل فردوس چابهار حساب کنید.

4-هتل شاهان چابهار

هتل شاهان یکی از هتل های چابهار است که از نظر امتیاز هتلداری، یک هتل چهار ستاره می باشد. این هتل را شما می توانید در آدرس چابهار، ابتدای بلوار قدس پیدا کنید. هتل شاهان در سال 1396 ساخته شده و یکی از هتل های نوساز چابهار است که از تمامی امکانات رفاهی و آسایشی برخوردار می باشد.

این هتل دو دو ساختمان طراحی شده است که فاز اول ان 93 اتاق و واحد اقامتی دارد که تمامی این واحدهای اقامتی به امکانات خوبی مجهز هستند. به واسطه اسکان در این هتل شما می توانید به راحتی به ساحل بندر دسترسی داشته باشید و اوقات بسیار خوشی را در بندر زیبای چابهار در تور چابهار رقم بزنید.

5-هتل لاله چابهار

هتل لاله چابهار یکی از هتل های بین المللی است که در این بندر واقع شده است. این هتل در ۱۳ آبان ماه سال ۱۳۸۶ در كنار ساحل زيبای دريای عمان ساخته شده و بار دیگر در سال 1397، با هدف ارتقا خدمات، مورد بازسازی قرار گرفته است.

در واقع هتل لاله، یکی از هتل های چهار ستاره چابهار است که شما می توانید آن را در منطقه چابهار، انتهای بلوار امام خمینی، مقابل پارک الغدیر پیدا کنید. این هتل چهار ستاره در دو طبقه به همراه ۳۸ باب اتاق و سوئیت مجهز به تمامی امکانات رفاهی طراحی شده است.

دسترسی آسان به ساحل و لذت بردن از تماشای زیبایی های آن و اسکله بهشتی از مهم ترین مزیت های اقامت در این هتل می باشد. این هتل به عنوان یک هتل بین المللی، برای ارائه خدمات خود به مهمانان و مسافران از کادری مجرب و متخصص استفاده می کند و شما می توانید اوقات بسیار خوشی را در این هتل سپری نمایید.

6-هتل ونوس چابهار

هتل ونوس، یک هتل سه ستاره واقع در چابهار، در نزدیک دانشگاه دریانوردی می باشد. این هتل یکی از مقرون به صرفه ترین هتل های چابهار است که شما می توانید اوقات بسیار خوشی را نیز در آن برای خود و خانواده و همراهان عزیز تان قرم بزنید. این هتل سه ستاره در ۲ طبقه بنا و دارای ۲۷ باب اتاق و سوئیت اقامتی با امکانات رفاهی مناسب طراحی شده است که برخی از این اتاق ها ویوی دریا دارند. هتل ونوس، فعالیت خود را از سال 95 آغاز نموده است. این هتل با بهره گیری از پرسنلی محرب و کاربلد و متخصص، سعی دارد تا بهترین امکانات را در بهترین شرایط به مهمانان و مسافران عزیز ارائه دهد.

برای سفر به چابهار و رزرو تورهای مناسب و اقامت در بهترین هتل های چابهار می توانید با کارشناسان تورهای ایرانگردی در تیناسفر تماس بگیرید.