سیتی سنتر اصفهان، یک مرکز خرید بزرگ و همه چیز تمام است و می توانیم آن را پروژه ای به وسعت تمام شهر بنامیم! این مجموعه بزرگ و معروف، یکی از بهترین و پرسودترین پروژه های تجاری است که تا به امروز در این شهر تاریخی افتتاح شده است. سیتی سنتر در اصفهان با داشتن تعداد زیادی فروشگاه، پاساژ، مرکز ورزشی و بازی، سالن های سرگرمی و تفریح، رستوران و کافی شاپ و …، امروزه یکی از جاذبه های گردشگری این شهر محسوب می شود.

کمتر کسی است که نام سیتی سنتر در اصفهان را نشنیده باشد! سیتی سنتر در واقع یک پروژه بزرگ، با کاربری تجاری، خدماتی، تفریحی، اقامتی و سرگرمی می باشد. این مرکز خرید وسیع توسط یکی از برترین شرکت های سازنده طراحی و ساخته شده است و ساخت و ساز فازهای متعدد آن هنوز هم ادامه دارد. اگر با تور اصفهان سفر کردید می توانید با استفاده از تاکسی سرویس هتل، به این مرکز خرید بروید.

در ادامه، آدرس سیتی سنتر در اصفهان را معرفی می کنیم، مسیرهای دسترسی را خواهیم گفت و درباره آن بیشتر توضیح می دهیم. همچنان با ما همراه باشید.

بیشتر بخوانید: بهترین هتل های اصفهان برای اقامت

آدرس سیتی سنتر اصفهان کجاست؟

سیتی سنتر اصفهان در ابتدای خروجی جاده اصفهان – شیراز، بعد از سپاهان شهر قرار گرفته است. این بنای بزرگ از فاصله دور هم قابل تشخیص است. مسیرهای مختلفی برای دسترسی به این مرکز خرید وسیع وجود دارد. مسافرانی که از شیراز یا شهرهای جنوبی کشور به سمت اصفهان می آیند، در ورودی شهر، این مرکز خرید را در سمت راست خود می توانند مشاهده کنند. اینجا بهترین مکان برای تفریح، سرگرمی، خرید کردن و غذا خوردن می باشد.

سیتی سنتر در اصفهان

سیتی سنتر در اصفهان

امکانات مرکز خرید سیتی سنتر اصفهان

هر آنچه از یک مرکز خرید بزرگ و مجهز در ذهنتان تصور می کنید در مرکز خرید سیتی سنتر در اصفهان فراهم شده است. اینجا بزرگ ترین پروژه تجاری شهر می باشد که بهترین امکانات را ارائه داده است. در سیتی سنتر اصفهان می توانید فروشگاه های متعدد را پیدا کنید که اجناس مختلفی را به فروش می رسانند و اکثر آنها برند هستند.

در سیتی سنتر شهر اصفهان، بیشتر از 750 مغازه و واحد تجاری وجود دارد. انواع غذاخوری ها، چندین رستوران و کافی شاپ، آژانس مسافرتی، بانک و صرافی، سالن ورزش و بازی کودکان و حتی هتل و دانشگاه در این مرکز خرید بزرگ وجود دارد.

از دیگر امکانات سیتی سنتر در اصفهان می توانیم به یک هایپرمارکت بزرگ اشاره کنیم؛ به علاوه، یک پردیس سینمایی در این مرکز خرید طراحی شده که دارای چند سالن برای اکران فیلم می باشد. بهترین تجهیزات صوتی و تصویری برای این پردیس سینمایی نصب شده است.

محبوب ترین و جذاب ترین قسمت سیتی سنتر اصفهان، شهربازی آن است. اگر به این شهربازی بروید، هم خودتان و هم کودکتان از بازی ها و سرگرمی ها نهایت لذت را خواهید برد. پیشنهاد می کنیم از موزه و نگارخانه سیتی سنتر هم دیدن کنید. آثار هنری زیبا در این نگارخانه به نمایش در می آیند.

در کنار این سرگرمی ها می توانید غذاهای دلخواه تان را از کافی شاپ یا رستوران های سیتی سنتر در اصفهان سفارش دهید. فودکورت بزرگ در سیتی سنتر، آماده پذیرایی از همه مسافران و علاقه مندان می باشد. در کافه ها، انواع دسر و کیک و شیرینی، نوشیدنی گرم و سرد و انواع میان وعده یا بستنی ارائه می شود. طعم غذاهای مخصوص ایرانی و بین المللی را می توانید در رستوران های سیتی سنتر اصفهان بچشید. حتی می توانید غذای مخصوص اصفهان را نیز سفارش دهید.

اگر با تور اصفهان سفر کردید، بهتر است برنامه ریزی گردشگری روزانه خود را طوری ترتیب بدهید که یک روز کامل را در سیتی سنتر باشید. اینجا بسیار بزرگ است و باید فرصت و انرژی کافی را برای گشت و گذار داشته باشید.

مرکز خرید سیتی سنتر در اصفهان

مرکز خرید سیتی سنتر در اصفهان

بیشتر بخوانید: منارجنبان اصفهان؛ شاهکار معماری با شهرت جهانی!

سیتی سنتر اصفهان به کدام جاهای دیدنی شهر نزدیک است؟

سیتی سنتر در اصفهان به کوه صفه نزدیک است. منطقه کوه صفه یکی از جاهای دیدنی شهر است و خودش به تنهایی، یک مرکز تفریحی و توریستی بزرگ دارد. این مرکز خرید به پایانه مسافربری صفه اصفهان نزدیک است، پس مسافرانی که تور زمینی اصفهان را رزرو کرده اند، در این ترمینال از اتوبوس پیاده می شوند. در مجموعه صفه، هم رستوران و هم هتل برای اقامت و غذا خوردن وجود دارد.

به طور کلی، سیتی سنتر شهر اصفهان در فاصله بسیار دورتری از همه جاهای دیدنی شهر، هتل های اصفهان و مکان های تاریخی و مراکز خرید شهری قرار دارد. بهترین کار این است که وقتی در هتل تان اقامت کردید، یک روز کامل را از صبح تا شب، به سیتی سنتر مراجعه کنید. تاکسی سرویس هتل، شما را به این جا می رساند.

سیتی سنتر اصفهان

سیتی سنتر اصفهان

بیشتر بخوانید: در سفر به اصفهان کجا غذا بخوریم؟

از سیتی سنتر در اصفهان چه چیزهایی بخریم؟

هر کالا یا اجناسی که دلتان می خواهد می توانید از سیتی سنتر در اصفهان بخرید. از صنایع دستی اصفهانی گرفته تا سوغات مخصوص این شهر، لوازم موبایل، کالای دیجیتال، انواع کیف و کفش و پوشاک، زیورآلات، لوازم خانگی و هنری، مصنوعات چوبی و دکوری و …، همه با قیمت های خوب در اینجا به فروش می رسند. به شما قول می دهیم دست خالی از این مرکز خرید بزرگ اصفهان بیرون نمی آیید. بهترین منوی غذایی در رستوران های این مرکز خرید ارائه می شود که قیمت های منصفانه ای دارند.

سیتی سنتر در اصفهان

سیتی سنتر در اصفهان

رزرو تور اصفهان با قیمت مناسب؛ تیناسفر

انواع تور زمینی اصفهان و تور هوایی اصفهان، بهترین فرصت برای خانواده ها است تا چند روزی را به تفریح و گردش بپردازند و ذهن خود را تجدید کنند. تماشای آثار تاریخی اصفهان، رستوران گردی در اصفهان، مراکز خرید، بازارهای قدیمی، قدم زدن در حاشیه رودخانه زاینده رود، کارهایی است که با سفر به اصفهان از آنها لذت می برید.

آژانس گردشگری تیناسفر، مجری برگزاری تورهای ایرانگردی است و بهترین تورهای اصفهان را در تمامی فصل های سال ارائه می دهد. برای اقامت در بهترین هتل های اصفهان و رزرو تورها می توانید با این مجموعه تماس بگیرید.