هتل های 5 ستاره اصفهان، شامل هتل عباسی و هتل کوثر، بهترین مکان برای اقامت مسافران تور اصفهان هستند و تمام امکانات رفاهی را برای آنها فرآهم ساخته اند. با رزرو انواع تور هوایی اصفهان و تور زمینی اصفهان در تمام فصل های سال می توانید این هتل ها را انتخاب کنید.

همه می دانیم که اصفهان همیشه یکی از بهترین انتخاب هایی است که هر فرد می تواند برای مسافرت سالانه و یا مسافرت ایام نوروزی خودش داشته باشد. اصفهان پر از جاهای دیدنی و اماکن تاریخی است که اکثر آن ها نشان دهنده تمامی روزهای تلخ و شیرینی هستند که بر این شهر و دیار گذشته و حالا بر جای مانده؛ شما کمتر کسی را می توانید بیابید که در این کوچه پس کوچه های این تاریخ زنده و سیار قدم بزند و از این همه زیبایی و اصالت لذت نبرد؛ و از هر آنچه که بر جای مانده حس خوبی نداشته باشد.

این آثار به ما یادآوری می کنند که از چه فرهنگ غنی و با اصالتی برخوردار هستیم و بوده ایم و خواهیم بود. مردم اصفهان سعی کردند تا تمامی این آثار را به بهترین نحو ممکن حفظ کنند تا ارثیه ای باشد برای آیندگان و باقی ماندگان!

با توجه به موارد ذکر شده و تعاریف بازگو شده درباره اصفهان، وجود انواع هتل های 5 ستاره اصفهان، چهار ستاره، سه ستاره و انواع آپارتمان های هتلی و مهمان خانه ها و هزار و یک مدل مجموعه بوم گردی برای پذیرایی از مسافران هر ساله، امری کاملاً طبیعی خواهد بود.

شما می توانید هر کدام از این ها را برای اقامت خود در تور اصفهان و یا تور نوروزی اصفهان انتخاب نمایید و از خدمات آن ها بهره ببرید. البته که همیشه هتل های پنج ستاره، فارغ از موضوع قیمت بالاتر، یک انتخاب بسیار راحت و شیک و مجهز خواهند بود. به همین دلیل تصمیم گرفتیم تا در ادامه به معرفی دو مورد از بهترین هتل های پنج ستاره موجود در اصفهان بپردازیم. هتل هایی که تمامی امکانات آن ها در سطح خدمات هتلداری بین المللی می باشد. پیشنهاد می کنیم برای آشنایی با این هتل ها تا انتهای محتوا با ما همراه باشید.

بیشتر بخوانید: بهترین زمان سفر به اصفهان

معرفی هتل عباسی؛ یکی از بهترین هتل های 5 ستاره اصفهان

هتل عباسی اصفهان

هتل عباسی اصفهان

همان طور که می دانید هتل عباسی اصفهان، یک هتل پنج ستاره واقع در اصفهان می باشد. شما می توانید این هتل لوکس و مجهز را در آدرس اصفهان، میدان انقلاب، خیابان گلدسته، چهارراه آمادگاه سمت چپ، (خیابان سنگ فرش) پیدا کنید. این هتل یکی از قدیمی ترین هتل های دنیا و ایران می باشد. خیلی ها قدمت این هتل اصیل و ارزشمند را به حدود سیصد سال پیش تخمین می زنند.

نکنه خیلی جالب درباره هتل عباسی اصفهان این است که این هتل به دستور شاه سلطان حسین صفوی، در سال ۱۱۰۶ هجری قمری  ساخته شده است. هتل عباسی اصفهان از یک معماری خاص و با کوه و منحصر به فرد ایرانی برخوردار است که اصلاً این معماری یکی از ویژگی ها و مزیت های این هتل به شمار می رود. البته هتل عباسی در سال ۱۳۵۱، با هدف ارتقا خدمات و طراحی و به روز رسانی کلی، دوباره بازسازی شد و هنوز هم یکی از بهترین و اصیل ترین انتخاب های مردم اصفهان و تمامی مسافرانی است که به این شهر سفر می کنند.

۲۲۵ باب واحد اقامتی، ۱۴ تالار پذیرایی، انواع رستوران و کافه سنتی آماده پذیرایی از حدود ۱۵۰۰ نفر مهمان، تنها بخش خیلی کوچکی از شکوه و عظمت هتل عباسی می باشد. تمامی اتاق های این مجموعه به امکانات بسیار پیشرفته و بروز هتلداری در سطح دنیا مجهز هستند.

نکته جالب درباره واحدهای اقامتی موجود در این مجموعه این است که هر کدام می توانند یک تخته، دوتخته انواع سوئیت های معمولی، قاجار، صفویه و.. باشند. شما می توانید یکی از بهترین و آرام ترین و اصیل ترین روزهای سفرتان را در هتل شاه عباسی اصفهان تجربه نمایید. این هتل در قلب بافت تاریخی شهر بنا شده و به واسطه اسکان در اسن هتل، افراد می توانند به راحتی به اماکن تفریحی و گردشگری متعددی همچون کاخ هشت بهشت، سی و سه پل، میدان نقش جهان و بنای منارجنبان دسترسی داشته باشند. تمامی پرسنل این مجموعه از افرادی کاربلد و حرفه ای انتخاب شده اند و این مجموعه یکی از بهترین های جهان است که در شهر اصفهان خدمات دهی دارد.

بیشتر بخوانید: هتل های اصفهان را بهتر بشناسیم

معرفی هتل کوثر؛ یکی دیگر از بهترین هتل های 5 ستاره اصفهان

هتل پارسیان کوثر اصفهان

هتل پارسیان کوثر اصفهان

همان طور که در تیتر معرفی این هتل ذکر شد، هتل کوثر نیز یکی از هتل های 5 ستاره اصفهان می باشد. این هتل را می توانید به آدرس اصفهان، بلوار ملت، مقابل سی و سه پل اصفهان بیایید. مهم ترین نکته درباره هتل پارسیان کوثر اصفهان این است که این هتل در ابتدا با نام هتل شرايتون و با ۱۳۰ اتاق به عنوان یکی از شعبات هتل‌ های زنجيره‌ ای شرايتون در ایران فعالیت خود را آغاز نمود اما پس از يك سال نام این هتل عوض شد و به هتل كوروش تغيير پیدا کرد اما همچنان زیر نظر گروه هتل‌ های شرايتون فعاليت کرد و این نام تا سال ۱۳۵۷ بر روی این هتل ماند؛ تا اینکه مجموعه شركت هتل‌ های بين المللی پارسيان این هتل را تحت نظارت خود درآورد و بعد از انقلاب نام این هتل، هتل پارسیان کوثر اصفهان شد. به طور کلی از ابتدا تا کنون، هتل پارسیان کوثر در زمینی به مساحت ۱۱ هزار مترمربع واقع در

این هتل 5 ستاره در کنار رودخانه هميشه زنده زاينده رود و پل تاريخي سي و سه پل در سال ۱۳۴۷، افتتاح شد و حالا یکی از اصیل ترین و بهترین هتل هایی است که در اصفهان مشغول ارائه خدمات هتلداری می باشد.

این هتل ابتدا صد و سی اتاق داشت تا اینکه در سال ۱۳۸۳، با هدف ارتقای خدمات و همچنین معماری جدید و بروزرسانی امکانات هتل، مورد بازسازی قرار گرفت. طی این بازسازی ۴۰ اتاق جدید به ۱۳۰ اتاق پيشين ضمن ساخت ساختمان جدیدی با نام فیروزه اضافه گردید.

وجود انواع رستوران ‌های سنتی و مدرن در سبک غذاهای سنتی، ایرانی و ایتالیایی که در فضای داخلی هتل و محوطه باغ قرار دارند‌ و تعبیه امکاناتی نظیر استخر، سونا، جکوزی، سالن بدنسازی و غیره، از مهم ترین ویژگی های این هتل می باشد. تمامی پرسنل این مجموعه از افرادی کاربلد و با تجربه و متخصص انتخاب شده اند و تمامی خدمات هتل در بهترین شرایط و با کیفیت ترین حالت ممکن به شما ارائه خواهند شد.

برای سفر به اصفهان و رزرو تورهای مناسب و اقامت در بهترین هتل های 5 ستاره اصفهان می توانید با کارشناسان تورهای ایرانگردی در تیناسفر تماس بگیرید.