انتخاب و رزرو یک مقصد جذاب و دیدنی برای سفرهای نوروزی برای برخی افراد، کمی چالش برانگیز است! تمامی شهرهای ایران، تماشایی و دیدنی هستند اما برای سفر کردن در نوروز، برخی از شهرها نسبت به سایرین، جذابیت های خاصی دارند.

اگر اهل ماجراجویی هستید، می خواهید کوهنوردی کنید، به رانندگی در دل طبیعت علاقه دارید، یا می خواهید کمپ های گردشگری در جنگل یا دشت ها یا روستاهای ییلاقی برپا کنید، برای همه سلیقه ها، مقصدهای متنوعی برای سفر وجود دارند. کافیست جستجوی ساده ای در میان شهرهای زیبای ایران داشته باشید و مقصد سفرتان را انتخاب کنید.

محبوب ترین تورهای نوروزی شامل تور شیراز، تور کیش، تور چابهار، تور اصفهان، تور یزد، تور اهواز، تور قشم، تور ترکیه، تور ارمنستان، تور گرجستان، تور شمال هستند. انتخاب های متنوعی دارید اما سفر به شهرهای ایران باید در اولویت های شما قرار بگیرند.

اهل تفریحات آبی و گردشگری در طبیعت هستید، برایتان پیشنهادهای عالی داریم!

ما می خواهیم در این بحث، به 3 تا از بهترین مقصدهای گردشگری اشاره کنیم که برای علاقه مندان به ماجراجویی های هیجان انگیز، بسیار مناسب است. اگر شما هم جزو این دسته از افراد هستید، با ما همسفر شوید. البته سایر شهرها نیز برای سفرهای نوروزی، خوب هستند اما این 3 شهر زیبا، حال و هوای بخصوصی دارد!

برای رزرو تورهای نوروزی می توانید همین حالا با آژانس تیناسفر تماس بگیرید و برنامه های سفر را سوال کنید. انواع تورهای ایرانگردی با قیمت های بسیار مناسب در دسترس هستند. همه امکانات برایتان فرآهم می شود تا شما از تمامی لحظات خود لذت ببرید.

بیشتر بخوانید: چطور مقصد مناسب برای سفر را پیدا کنیم؟

این 3 تور نوروزی را از دست ندهید!

تور نوروزی

تور نوروزی

1- تور کیش؛ ویژه نوروز

یکی از اولین انتخاب ها برای تورهای نوروزی، با یک ماجراجویی بی نظیر، تور کیش است. کمتر کسی را می توانید پیدا کنید که به سفر به کیش علاقه ای نداشته باشد. جزیره زیبای کیش، مثال زدنی است و دیدنی های زیادی برای تماشا دارد. شما می توانید از بهترین تفریحات آبی و ساحلی کیش لذت ببرید و از ورزش های آبی هیجان انگیز استفاده کنید.

موج سواری، گلایدر، جت اسکی، غواصی، گردش روی آب با کشتی کروز، قدم زدن در ساحل، تماشای جاهای دیدنی و آثار تاریخی، گشت و گذار در مراکز خرید پر زرق و برق، همگی می توانند لحظاتی خاطره انگیز را برایتان رقم بزنند. برای رزرو تورهای نوروزی کیش باید سریع تر اقدام کنید چون ظرفیت آنها به سرعت کامل می شود.

قیمت تور کیش بر اساس تعداد همراهانتان، نوع هتل و روش سفر شما تعیین می شود. تورهای هوایی کیش، به ویژه در نوروز، گران تر هستند. بهتر است قبل از رزرو تور، درباره همه جزئیات سفرتان تصمیم گیری کنید.

آژانس گردشگری تیناسفر، برنامه ریزی کاملی را ترتیب می دهد تا بتوانید انواع تور کیش را با قیمت های مناسبی انتخاب کنید. رزرو بهترین هتل های کیش نیز ارائه می شود؛ شما بر حسب سلیقه و بودجه مالی می توانید یکی از هتل های خوب در کیش را انتخاب نمایید.

2- تور قشم؛ ویژه نوروز

دومین مقصد جذاب برای سفرهای نوروزی، جزیره قشم است. رزرو تور قشم برای ایام نوروز می تواند بسیار هیجان آور باشد. بسیار از خانواده ها که فرزند کوچک دارند، برای سفرهای نوروزی خود، ابتدا کیش و سپس قشم را جهت گذراندن روزهای تعطیلات خود انتخاب می کنند. بازارهای قشم، دیدنی هستند و قیمت اجناس نیز بسیار مناسب است. انتخاب تور قشم زمینی یا تور هوایی قشم به خود مسافر بستگی دارد. قیمت آنها متفاوت است و بر اساس بودجه مالی خانواده ها قابل رزرو می باشند.

اگر به قشم سفر کنید، ماجراجویی های زیادی پیش رو دارید؛ گشت و گذار در بازارهای مدرن و سنتی، بازدید از منطقه درگهان قشم، سفر در دل طبیعت تاریخی این منطقه، بازدید از مکان های باستانی جزیره، همگی بسیار پرهیجان هستند. غار خوربس، قلعه پرتغالی ها، جزایر ناز، دره رنگین کمان، دره ستاره ها، قایق سواری، تنها گوشه ای از این دیدنی ها هستند. پیشنهاد می دهیم خودتان به قشم سفر کنید و از این مناظر نهایت لذت را ببرید.

3- تور شیراز؛ ویژه نوروز

نمی گوییم شهرهای دیگر ایران برای سفرهای نوروزی، مناسب نیستند! خیر؛ اما یکی از بهترین شهرها برای سفرهای ماجراجویانه، بعد از کیش و قشم و چابهار، شهر شیراز است. این شهر، گنج هایی از تاریخ را در دل خود پنهان داشته است! بازدید از بناهای تاریخی و کهن تخت جمشید، شما را به دوران گذشته می برد! کافیست در بین خرابه ها و مجسمه های غول پیکر قدم بزنید و شکوه تاریخ ایران باستان را نظاره گر باشید!

با رزرو تورهای شیراز، ویژه نوروز می توانید در بهترین هتل های شیراز اقامت داشته باشید و از جاهای دیدنی شهر از جمله سعدیه، حافظیه، باغ دلگشا، باغ ارم، بازار وکیل، حمام وکیل، موزه ها و مراکز خرید دیدن کنید.

به شما قول می دهیم که در تور نوروزی شیراز به شما بسیار خوش می گذرد! شما می توانید برنامه ریزی خود را برای رزرو تورهای گردشگری شیراز انجام دهید و سپس با کارشناسان تورهای ایرانگردی در آژانس تیناسفر تماس حاصل فرمایید. خوشبختانه، تور هوایی شیراز و تور زمینی شیراز با قیمت های بسیار خوب در دسترس هستند. لذا نگرانی خرید بلیط و رزرو هتل های شیراز را نیز نخواهید داشت.

خدمات تیناسفر برای تورهای نوروزی

تفاوتی نمی کند که بخواهید کجا سفر کنید؛ می خواهید نوروز را در شیراز بگذرانید یا تور کیش و تور قشم را رزرو کنید؛ شاید هم بخواهید به اصفهان سفر کنید! در هر صورت، شما باید تور نوروزی را از بهترین آژانس گردشگری دریافت کنید تا خدمات کامل برایتان ارائه شود.

آژانس مسافرتی تیناسفر، مجری برگزاری تورهای ایرانگردی است و برنامه ریزی ها را به گونه ای ترتیب داده است تا بتوانید ایام نوروز را در بهترین هتل ها با امکانات کامل اقامت داشته باشید. این مجموعه با هتل های 5 ستاره تا هتل های دو ستاره در هر شهر گردشگری ایران همکاری می کند و می تواند بهترین پیشنهادها را بر اساس بودجه مالی شما ارائه بدهد. کافیست مقصد سفرتان را معین کنید و برای رزرو تورها با این کارشناسان تماس بگیرید.