اگر قصد تجربه سفری خاطره انگیز را دارید به شما پیشنهاد می کنیم که به شهر تبریز سفر کنید. شما می توانید با تورهای مسافرتی به تبریز سفر کنید. اما این موضوع ذهن بسیاری از علاقه مندان به سفر به تبریز را درگیر می کند که در کدام هتل اقامت داشته باشند؟

شهر تبریز پر از هتل های مختلف با امکانات متفاوت است. بنابراین، انتخاب بهترین هتل در تبریز ممکن است که کمی چالش برانگیز باشد. به جرأت می توانیم بگوییم که بهترین هتل این شهر، هتل پارس ائل گلی است. در این مطلب به معرفی معروف ترین هتل تبریز، یعنی هتل پارس ائل گلی می پردازیم.

معرفی هتل پارس ائل گلی در تبریز

تاریخ ساخت هتل پارس ائل گلی ‏به سال 1381 بر می گردد. این هتل، 178 اتاق، به همراه 376 را تخت دارد. ظرفیت لابی این هتل پنج ستاره نیز 40 نفر است. از امکانات این هتل می توان به پارکینگ با ظرفیت بالا، اینترنت نامحدود، رستوران با ‏ظرفیت 280 نفر و… اشاره کرد. در ادامه این مطلب به معرفی امکانات دیگر هتل پارس ‏ائل گلی می پردازیم.‏

بیشتر بخوانید: معرفی کامل هتل شهریار تبریز

امکانات مختلف هتل پارس ائل گلی ‏

مسلماً برای تجربه سفری دلنشین و رویایی، اقامت در هتل های لوکس و مجهز، بهترین انتخاب است. هتل پارس ائل گلی از معروف ترین و مجهزترین هتل های شهر تبریز محسوب می شود. این هتل، امکانات متعدد رفاهی، ورزشی و تفریحی را برای مسافرین فراهم کرده است. در این بخش به معرفی انواع امکانات موجود در هتل پارس ائل گلی می پردازیم.

هتل پارس ائل گلی

استخر رایگان و جکوزی- سالن بیلیارد- ماساژ-سونا-پینگ پنگ-حوضچه آب سرد-محیطی برای پیاده روی-سالن بدنسازی-رستوران مجهز-سالن کنفرانس-آمفی تئاتر-کافی شاپ-سالن همایش-سالن تشریفات-فروشگاه-پنجره عایق صدا-مشرف به کوهستان-اتاق های مجهز به یخچال، چای ساز، تلویزیون و…‏

بیشتر بخوانید: تور تبریز + قیمت ها و شرایط خرید تور

رستوران و کافی شاپ مجهز هتل پارس ائل گلی در تبریز

هتل پارس ائل گلی در تبریز، مجهزترین رستوران را دارد و انواع غذاها در این رستوران طبخ می شوند. غذاهای خوشمزه ایرانی شامل غذاهای دریایی، سنتی و انواع فست فود در منوی این رستوران قرار دارند. در این رستوران برای هر ذائقه ای غذا سرو می شود. در قسمت کافی شاپ هتل نیز انواع نوشیدنی و دسر با طعم های متنوع و خوشمزه و متناسب با هر ذائقه ای موجود است.

موقعیت مکانی و آدرس هتل پارس ائل گلی در تبریز ‏

موقعیت مکانی هتل ائل گلی در بلوار ایل گلی است. این هتل نزدیک به پارک مشهور شهر تبریز، واقع شده است. هتل 5 ستاره پارس ائل گلی دارای 178 اتاق و سوئیت در منطقه ای سرسبز قرار گرفته است.  هتل پارس در سال 1381 تاسیس شد و در بین هتل های شهر تبریز امکانات و خدمات با کیفیتی را به مسافران ارائه می دهد.

هتل پارس ائل گلی تبریز فاصله زیادی با مرکز شهر دارد و گزینه ای عالی برای اقامتی آرام و راحت در تبریز است. ایستگاه مترو ائل گلی 1.5 کیلومتر با محل اقامت شما فاصله دارد. از هتل تا فرودگاه و ایستگاه راه آهن تبریز حدود 25 دقیقه و با ماشین تا ترمینال مسافربری 15 دقیقه راه است. فاصله هتل تا رستوران ها و مراکز خرید 5 دقیقه است.

فاصله تا پارک پارس ائل گلی: 7 دقیقه پیاده (550 متر)

فاصله تا ارگ تبریز: 17 دقیقه با ماشین (13.7 کیلومتر)

فاصله تا مسجد آبی: 16 دقیقه با ماشین (11.1 کیلومتر)

فاصله تا نمایشگاه بین المللی تبریز: 14 دقیقه با ماشین (10.4 کیلومتر)

نزدیک بودن هتل پارس ائل گلی تبریز به مکان های دیدنی و تفریحی

مسافرین برای بازدید از مکان های دیدنی و تفریحی به تبریز سفر می کنند. بنابراین، هتل باید در نزدیکی این مراکز قرار داشته باشد. اگر فاصله هتل با جاهای دیدنی و تفریحی زیاد باشد، سفر برای مسافر لذت بخش نخواهد بود. پس انتخاب بهترین هتل، اهمیت زیادی دارد. بنابراین بهتر است که قبل از انتخاب هتل از نزدیکی و فاصله آن با مراکز دیدنی و تفریحی مطلع شوید. مکان های تفریحی و دیدنی نزدیک به این هتل به شرح زیر است:

خانه مشروطه – ارگ علیشاه – مقبره شاعران تبریز – موزه قاجار – پارک تاریخی تفریحی ائل گلی

سخن پایانی

یکی از هتل های معروف و پنج ستاره شهر تبریز، هتل پارس ائل گلی است.

یکی از ویژگی های منحصر به فرد این هتل بزرگ، رستوران با کیفیت آن است که غذاهای ایرانی و بین المللی را برای مسافران آماده می کند. امکانات این هتل نیز شامل سالن بدنسازی، استخر، سالن کنفرانس و آمفی تئاتر، اتاق ها و فروشگاه های مجهز است. مهم ترین ویژگی هتل پارس ائل گلی، فاصله نزدیک این هتل با مراکز تفریحی و تجاری است.

شما می توانید، در فاصله زمانی کوتاهی به مرکز خریدهای نزدیک به هتل بروید و شیرینی سفر خود را با خرید از بازارهای بزرگ این شهر چندین برابر کنید. همچنین، در صورت علاقه می توانید، از موزه ها، ارگ علیشاه، مقبره شعرا تبریز، سینما، پارک ها و سایر مکان های دیدنی این شهر دیدن کنید.

پس اگر قصد سفر به تبریز را دارید، بهتر است از قبل اتاق مجهز خود را در هتل معروف ائل گلی تبریز رزرو کنید. با رزرو اتاق در این هتل، سفری رویایی و خاطره انگیز در انتظار شما است.

آژانس تیناسفر، مجری برگزاری تورهای ایرانگردی است و بهترین امکانات را برای سفر به این شهر زیبا ارائه می دهد.