هتل مدینه الرضا مشهد یکی از بهترین و عالی ترین هتل های مشهد است و تمامی امکانات رفاهی و خدماتی را برای مهمانان فراهم نموده است. در میان هتل های 5 ستاره مشهد، این هتل بی نظیر، جایگاه خاص خودش را دارد. برای کسانی که به تور لوکس مشهد فکر می کنند و می خواهند چند روزی را در رفاه کامل در مشهد سپری کنند، هتل مدینه الرضا را انتخاب می کنند. به واسطه موقعیت مکانی این هتل، رزرو آن در تمامی فصل های سال، پرطرفدار و محبوب است.

هتل مدینه الرضا مشهد، اولین هتل 5 ستاره با امکانات کامل، نزدیک به حرم مطهر امام رضا (ع) است. به این ترتیب، دور از انتظار نیست که مسافران تور مشهد، این مکان را برای اقامت خود انتخاب کنند. بهترین طراحی داخلی و زیباترین معماری برای تمام بخش های این هتل به کار رفته است. فاصله این هتل 5 ستاره تا حرم، فقط حدود 150 متر است.

اگر شما هم تمایل دارید با هتل مدینه الرضا در مشهد آشنا شوید و بدانید که چه امکاناتی برایتان فراهم است، و البته می خواهید در سفرهای بعدی خود به مشهد، در این هتل اقامت داشته باشید، ما را تا انتهای مطلب همراهی کنید. تصمیم داریم درباره این هتل بیشتر صحبت کنیم.

بیشتر بخوانید: با ۱۳ تا از مراکز خرید مشهد آشنا شویم

موقعیت مکانی هتل مدینه الرضا مشهد کجاست؟

هتل مدینه الرضا در مشهد در خیابان شیرازی، نبش شیرازی 2 قرار دارد. فاصله این هتل حدود 100 تا 150 متری از حرم مطهر است؛ پس اگر این هتل را رزرو کردید، به راحتی برای زیارت خواهید رفت. در حال پیاده روی به سمت حرم، از فروشگاه های سوغاتی دیدن می کنید و بهترین و معروف ترین سوغات مشهد را خریداری خواهید کرد. این بهترین حس و حالی است که می توانید در این شهر زیارتی تجربه کنید.

برای رزرو هتل مدینه الرضا در مشهد، قیمت هتل در ایام مختلف و برای رزرو تور مشهد ویژه نوروز یا تابستان می توانید با آژانس مسافرتی تیناسفر تماس بگیرید.

امکانات و خدمات هتل مدینه الرضا مشهد برای مهمانان

در هتل مدینه الرضا مشهد می توانید نهایت امکانات برای مهمانان و مسافران تور مشهد ارائه می شود. رستوران اختصاصی هتل، پذیرای مهمانان است و متنوع ترین منوی غذایی را آماده می کند. پارکینگ اختصاصی هتل، دارای ظرفیت 110 خودرو است و برای مهمانان هتل، رایگان می باشد. خدمات دیگری از جمله استخر برای علاقه مندان، طبق تعرفه های موجود قابل دسترسی است.

از مهم ترین خدمات و امکانات هتل مدینه الرضا می توانیم به سونا و جکوزی، لابی زیبا و مجلل، مرکز خرید و فروشگاه در هتل، صندوق امانات، ترانسفر فرودگاهی و … اشاره کنیم. بهترین خدمات برای آتلیه عکاسی، اتاق بازی کودکان، خدمات بابری، خدمات خشکشویی و خدمات تمیزکاری در سراسر هتل، ارائه می گردد.

هر یک از اتاق ها و سوئیت های این هتل مجهز به امکانات رفاهی، خدماتی و اقامتی هستند. لوازم و وسایل کامل در سوئیت ها وجود دارد. از امکانات هر یک از اتاق ها در هتل مدینه الرضا در مشهد، شامل کمد لباس و دراور، سرویس صبحانه در اتاق، یخچال، چای ساز، تلویزیون، سیستم گرمایش و سرمایش، سیستم اطفای حریق، سرویس های بهداشتی ایرانی و فرنگی، لوازم کامل در حمام و سرویس بهداشتی، ایمنی قفل درب اتاق می باشد.

هتل مدینه الرضا مشهد

هتل مدینه الرضا مشهد

انواع اتاق ها و سوئیت ها در هتل مدینه الرضا مشهد

با رزرو هتل مدینه الرضا در مشهد می توانید بر حسب بودجه مالی که در نظر دارید و تعداد همراهانتان، یکی از انواع اتاق ها و سوئیت ها را انتخاب نمایید. برای آشنایی بیشتر با انواع اتاق ها و سوئیت ها در این بخش با ما همراه باشید. قیمت هر کدام از اتاق های هتل بسته به امکانات و تعداد افراد ساکن، متفاوت است. البته قیمت ها در ایام مختلف سال هم تغییراتی دارد.

فهرست اتاق ها و سوئیت ها در هتل مدینه الرضا مشهد به صورت زیر می باشند:

اتاق یک تخته – اتاق دو تخته – سوئیت یک خوابه دو نفره- آپارتمان یک خوابه دو نفره – اتاق دو تخته دبل – اتاق دو تخته توئین – اتاق دو تخته دبل اکونومی – اتاق دو تخته دبل پلاس – اتاق سه تخته توئین پلاس – اتاق کانکت سه نفره – اتاق سه تخته دبل پلاس اکونومی – اتاق کانکت چهار نفره – اتاق کانکت 5 نفره.

مکان های دیدنی اطراف هتل مدینه الرضا مشهد

هتل مدینه الرضا مشهد به مراکز خرید خیابان امام رضا و خیابان شیرازی نزدیک است. این هتل تا بازار مرکزی حدود 440 متر فاصله دارد. مسجد گوهرشاد، موزه آستان قدس رضوی، موزه ظروف، موزه مردم شناسی، موزه نجوم، موزه تمبر و اسکناس، مقبره پیر پالان دوز، مکان های دیدنی هستند که در نزدیک این هتل 5 ستاره قرار دارند.

فاصله هتل مدینه الرضا در مشهد تا ورودی حرم، باب الرضا، حدود 1727 متر است؛ و این فاصله تا ورودی باب الجواد، 1711 متر می باشد. با خدمات تاکسی سرویس هتل می توانید برای زیارت اقدام کنید. برای تماشای سایر جاذبه های گردشگری مشهد می توانید در تورهای نیم روزی که هتل برگزار می کند، شرکت نمایید. با اقامت در این هتل، بدون شک، بهترین لحظات را تجربه خواهید کرد.

بیشتر بخوانید: بهترین هتل های ۴ ستاره مشهد

هتل های نزدیک به هتل مدینه الرضا مشهد

رزرو و اقامت در هتل مدینه الرضا در مشهد می تواند سفری خوب و خوش را برای شما در پی داشته باشد؛ اما اگر می خواهید در محدوده همین هتل، هتل های ارزان تری را رزرو کنید، یا قیمت ها را بررسی نمایید، در این قسمت می خواهیم برخی از مهم ترین هتل های مشهد را معرفی کنیم که در خیابان شیرازی، یا خیابان های نزدیک به این منطقه قرار دارند:

هتل تارا مشهد – هتل صحرا مشهد – هتل آپارتمان افرا در مشهد – هتل نگین پاسارگاد – هتل سینا مشهد – هتل نور مشهد – هتل آپارتمان احسان مشهد – هتل صابر مشهد – هتل آپارتمان بشری مشهد.

هر کدام از این هتل ها در جایگاه خود، عالی رتبه و مهم هستند؛ امکانات کامل در تمامی این هتل ها فرآهم شده است. با اطمینان خاطر می توانید تور مشهد را رزرو کرده و هتل مورد علاقه تان را انتخاب کنید.

آژانس مسافرتی تیناسفر، مرجع برگزاری تورهای ایرانگردی، انواع تور مشهد را از شهرهای مختلف برگزار می کند. می توانید برای دریافت قیمت تور مشهد، قیمت رزرو هتل مدینه الرضا و شرایط رزرو آن با این مجموعه تماس بگیرید.