هتل مارینا پارک کیش یکی از بهترین، زیباترین و مجهزترین هتل های ۵ ستاره جزیره است. اقامت در هتل های کیش به خصوص، هتل های ۵ ستاره علاوه بر اینکه رفاه و آسایش را برای مسافران و مهمانان فراهم می کند، از طرف دیگر خودش هم می تواند یک جاذبه گردشگری باشد؛ زیرا هتل های ۵ ستاره در کیش به طرز باورنکردنی زیبا و مجلل هستند! هر کدام از این هتل ها را که انتخاب کنید برایتان هیجان انگیز خواهد بود.

هتل مارینا پارک در کیش یکی از این هتل ها است که طرفداران خاص خودش را دارد. به واسطه موقعیت مکانی که این هتل ۵ ستاره دارد، تقاضا برای رزرو آن به ویژه در فصل های بهار و تابستان رو به افزایش است.

انواع تور کیش از شهرهای مختلف ایران برگزار می‌شود که خانواده ها می توانند بنابر بودجه مالی خود، آنها را رزرو کنند. در همین راستا، امکان رزرو هتل مارینا پارک کیش و اقامت در آن فراهم می باشد. اگر شما هم جزو آن از دسته از افرادی هستید که تعریف و تمجیدهای زیادی درباره این هتل ۵ ستاره شنیده اید و می خواهید درباره آن بیشتر بدانید، یا آن را برای سفر خود رزرو کنید، با ما همراه باشید؛ چون می خواهیم به طور کامل درباره این هتل زیبا و مجلل صحبت کنیم.

معماری هتل مارینا پارک کیش

هتل مارینا پارک کیش در بلوار مرجان جنب برج های دوقلو ساخته شده است، دو طبقه دارد و تعداد ۱۸۶ اتاق با امکانات کامل را ارائه می‌دهد. این هتل ۵ ستاره در یکی از زیباترین نواحی جزیره کیش ساخته شده و از هر نظر امتیاز مثبت را فراهم می کند.

دلیل اینکه این نام را برای هتل مارینا پارک انتخاب کرده اند، در واقع یک منطقه تفریحی است که برای آن ساخته شده که مجموعه ای از ورزش ها و تفریحات آبی را ارائه می دهد. معماری ساخت این هتل در نوع خود منحصر به فرد است. هم فضای سرسبز زیادی در محوطه اطراف هتل وجود دارد و هم و محوطه وسیعی برای پیاده روی و قدم زدن در نظر گرفته شده است.

معماری هتل مارینا پارک، شبیه به معماری اروپایی و روم باستان می باشد که طرح خاص خودش را دارد؛ سنگ های سفید، کرمی روشن و شیری رنگ در نمای این هتل خودنمایی می کنند. بیایید با هم نگاهی داشته باشیم به امکانات هتل مارینا پارک در کیش و تفریحاتی که در آنجا می توانید از آن لذت ببرید.

تفریحات هیجان انگیز در هتل مارینا پارک 

امکاناتی که در هتل مارینا پارک کیش وجود دارد؛ کامل و جامع است؛ یعنی هر امکاناتی که از یک هتل ۵ ستاره لوکس انتظار دارید در اینجا پیدا می شود. از رستوران و کافی شاپ اختصاصی گرفته تا استخر، سونا و جکوزی، خدمات سرویس دهی ویژه به اتاق ها، امکانات کامل در سوئیت ها، مرکز خرید و غیره همگی به مهمانان و مسافران تور کیش ارائه می شوند.

از نظر فعالیت های ورزشی و تفریحات آبی می توانید در استخر، سونا، سالن بدنسازی هتل مارینا پارک در کیش این فعالیت ها را انجام دهید و تمام وسایل و لوازم برای شما فراهم هستند.

مهمترین امکاناتی که در این هتل لوکس ۵ ستاره وجود دارد، تعدادی استخر بزرگ با ساحل شنی اختصاصی است که شبیه به یک منطقه ساحلی خصوصی در این هتل عمل می کند؛ یعنی هم بزرگسالان و هم کودکان می توانند از تفریحاتی مانند قایق سواری، کایاک سواری، اسب سواری، استراحت در ساحل شنی یا وسایل نقلیه موتوری لذت ببرند.

در ساحل اختصاصی که برای هتل مارینا پارک در کیش وجود دارد، شما می توانید در کافی شاپ ها و نوشیدنی های گرم و ثبت سفارش دهید؛ یا از فروشگاه ها و مراکز خرید دیدن کنید. از دیگر تفریحات هیجان انگیز و ماجراجویانه، غواصی در این منطقه است. یعنی می توانید با استفاده از راهنمای غواصی، منظره زیبای مرجان های خلیج فارس را در آب های کم عمق از نزدیک تماشا کنید.

هتل مارینا پارک کیش

هتل مارینا پارک کیش

هتل مارینا پارک کیش به کدام جاهای دیدنی جزیره نزدیک تر است؟

هتل مارینا پارک در کیش به بسیاری از جاذبه های گردشگری جزیره و جاهای دیدنی و البته مراکز خرید نزدیک است. این هتل ۵ ستاره به بازار عرب ها، شهر زیرزمینی کاریز کیش، کشتی یونانی، مجموعه سافاری کیش، اسکله تفریحی، مرکز خرید پانیذ، مرکز خرید مرجان و مرکز خرید تجاری کیش نزدیک است.

فاصله هتل مارینا پارک تا اسکله تفریحی فقط ۱۰ دقیقه است؛ شما می توانید به راحتی، حتی بدون اتومبیل برای تماشای پارک دلفین ها و باغ پرندگان کیش اقدام کنید.

لحظات خاطره انگیزی را در هتل مارینا پارک کیش تجربه خواهید کرد. ساکن هر کدام از شهرهای ایران که هستید کافیست برای رزرو تور کیش با تیناسفر تماس بگیرید تا قیمت ها و شرایط سفر را به اطلاع شما برسانند.

هتل های نزدیک به هتل مارینا پارک کیش

هتل مارینا پارک در کیش در بلوار مرجان قرار دارد و حدود یک کیلومتر تا بازار مرجان فاصله دارد. این هتل ۵ ستاره با قیمت مناسب برای سفرهای لاکچری به کیش پیشنهاد می شود، اما اگر می خواهید در نزدیکی ساحل مرجان و بازار مرجان اقامت داشته باشید، برخی هتل های کیش با قیمت ارزان تر در دسترس هستند.

این هتل های سه ستاره و چهار ستاره در تمام فصل های سال، امکانات کامل را برای پذیرایی از مهمانان ارائه می دهند. از مهم ترین هتل هایی که به بازار مرجان نزدیک است و فاصله نسبتاً کمی تا هتل مارینا پارک کیش دارد به صورت زیر معرفی می شوند:

هتل سیمرغ کیش- هتل پالاس کیش- هتل داریوش کیش- هتل ارم کیش- هتل شباویز کیش- هتل آپارتمان تعطیلات کیش- هتل سارا کیش- هتل گاردنیا کیش- هتل آرامیس پلاس کیش- هتل پارمیس کیش- هتل آبادگران کیش- هتل کوروش کیش- هتل لیلیوم کیش- هتل آرامیس کیش- هتل پانیذ کیش

برای رزرو هر کدام از هتل ها در کیش، استعلام قیمت تور کیش و هر آنچه که برای سفر کردن و تعطیلات خود نیاز دارید، کافیست با کارشناسان تیناسفر تماس بگیرید. این مجموعه، مجری برگزاری تورهای ایرانگردی با  امکانات رفاهی کامل است.