رستوران های مشهد شامل برترین سالن های غذاخوری در این شهر زیارتی هستند که در تمام ماه های سال مشتریان زیادی دارند. مسافران تور مشهد بدون شک در طول سفر خود از یکی از بهترین رستوران های این شهر غذا سفارش می دهند.

سفارش منوی مخصوص غذاهای ایرانی در بهترین رستوران های شهر مشهد، حال و هوای خاص خودش را دارد. شما به این شهر سفر کرده اید تا علاوه بر زیارت حرم نورانی امام رضا علیه السلام، به گشت و گذار بپردازید؛ پس طبیعتاً یکی از سرگرمی های تان می تواند غذا خوردن در رستوران ها، فست فود ها یا اغذیه فروشی ها باشد.

انتخاب بهترین رستوران های مشهد به سلیقه خود شما بستگی دارد، اما از آنجایی که برخی از رستوران ها شهرت بیشتری پیدا کرده‌اند، برای غذا خوردن محبوبیت زیادی دارند، بنابراین پیشنهاد می کنیم در سفر خود به مشهد حتماً یک وعده غذایی را در این رستوران های برتر امتحان کنید.

اگر شما هم متقاضی تور مشهد، اقامت در بهترین هتل های مشهد و گشت و گذار در این شهر پرطرفدار هستید، لازم است با بهترین رستوران ها آشنا شوید و بدانید که آدرس آن ها کجاست و چه منوی غذایی دارند.

با ما همراه باشید تا شما را با ۷ تا از رستوران های شهر مشهد آشنا کنیم. برای یک سفر هیجان انگیز و تجربه طعم لذیذ غذاهای خوشمزه با ما همراه باشید.

با ۷ تا از پرطرفدار ترین رستوران های مشهد آشنا شویم

1-رستوران پسران کریم

رستوران پسران کریم مشهد

رستوران پسران کریم مشهد

 

یکی از بهترین رستوران های مشهد که شهرت زیادی دارد و اکثر مسافران برای یک بار هم که شده در آنجا غذا خوردند، رستوران پسران کریم نام دارد. منوی غذایی این رستوران، متنوع است اما خوراک چلو ماهیچه با طعم مخصوص در اینجا محبوب و پرطرفدار است.

کیفیت تمام غذاهایی که در رستوران پسران کریم مشهد تهیه می شوند عالی بوده و سرویس دهی و خدمت رسانی به مهمانان نیز به صورت فوق‌العاده ارائه می شود.

می توانید در بلوار سجاد، خیابان فرهاد ۲۲ این رستوران را پیدا کنید.  در هر کدام از شعبه های رستوران پسران کریم در مشهد که غذا سفارش دهید، کیفیت غذاها هیچ تفاوتی با هم ندارند.

2-رستوران شایان شاندیز

رستوران شایان شاندیز

رستوران شایان شاندیز

 

دومین گزینه از بهترین رستوران های مشهد که درصد زیادی از مسافران به آن علاقه دارند و رتبه بالایی در میان سایر رستوران ها کسب کرده است، رستوران شایان شاندیز نام دارد. این رستوران در منطقه شاندیز، قبل از میدان پدیده واقع شده است. کیفیت غذاهای رستوران، سرویس دهی، قیمت منوی غذایی، نحوه چیدمان و دکوراسیون داخل رستوران بسیار عالی و رضایت بخش است.

آنچه که باعث شده رستوران شایان شاندیز از بهترین رستوران های مشهد باشد، ارائه منوی غذایی مخصوص شامل انواع کباب و جوجه کباب است. چلوکباب برگ مخصوص شاندیز، فیله کباب مخصوص شاندیز، جوجه کباب بدون استخوان، کباب بختیاری مخصوص، چلو ماهیچه مخصوص و شیشلیک محبوب و پرطرفدار، از مهم ترین منوی غذایی در این رستوران هستند. بهتر است برای یک بار هم که شده در سفر به مشهد به رستوران شایان شاندیز بروید و غذا بخورید.

3-رستوران معین درباری مشهد

رستوران معین درباری

رستوران معین درباری

 

یکی دیگر از بهترین رستوران های مشهد، رستوران معین درباری نام دارد. این رستوران به خاطر محیط سنتی و دلنشین که دارد، مورد توجه اکثر مسافران تور مشهد قرار گرفته است. آنهایی که با ماشین شخصی به مشهد سفر می کنند نیز ترجیح می دهند در این رستوران زیبا غذا میل کنند.

رستوران معین درباری دو شعبه دارد؛ یکی در منطقه شاندیز و دیگری در حاشیه شهرک نوفل لوشاتو واقع شده است. هر دو شعبه از نظر منوی غذایی بسیار عالی و ویژه هستند. کباب شیشلیک در این رستوران، طعم خاصی دارد و غیر ممکن است که از خوردن آن خوشتان نیاید!

4-رستوران بابا قدرت در مشهد

رستوران بابا قدرت مشهد

رستوران بابا قدرت مشهد

 

اگر بخواهیم یکی از رستوران های مشهد که به سبک قاجاری طراحی شده است را به شما معرفی کنیم، رستوران بابا قدرت مشهد، در اولویت قرار می گیرد. وقتی وارد این مکان می شوید، قدمت عمارت و بخش های مختلف که به سبک دوران قاجاریه طراحی شده اند، نظر شما را جلب می کنند. در این بنا می توانید سه قسمت مجزا شامل رستوران، چایخانه و بازارچه را ببینید.

آنچه که رستوران بابا قدرت را به عنوان یکی از بهترین رستوران های مشهد معرفی کرده است، نزدیک بودن به بازار رضا، مراکز خرید در خیابان 17 شهریور و نزدیکی به حرم امام رضا (ع) می باشد. اگر در یکی از هتل های نزدیک به حرم مطهر امام هشتم اقامت دارید، حتماً سری به این رستوران زیبا بزنید.

5-رستوران بام کوهسر در مشهد

رستوران بام کوهسر در مشهد

رستوران بام کوهسر در مشهد

 

یکی دیگر از بهترین رستوران های مشهد، رستوران بام کوهسر نام دارد. این رستوران یک مکان ایده آل برای کسانی است که می خواهند وعده غذایی خود را در نزدیکی طبیعت کوهستان با نمای خیره کننده میل کنند!

رستوران بام کوهسر در مشهد در یک مجتمع تفریحی قرار دارد و نمای شهر مشهد را می توانید از همان ارتفاعات تماشا کنید. چندین کافی شاپ و مجموعه تفریحی هم در نزدیکی این رستوران قرار دارد. برای رسیدن به این رستوران بی نظیر می توانید به بلوار هاشمیه بروید و به سمت مجتمع کوهسر حرکت کنید.

6-رستوران سدروس مشهد

رستوران سدروس مشهد

رستوران سدروس مشهد

 

نمی توانیم نام بهترین رستوران های مشهد را بیاوریم اما از رستوران سدروس، صحبت نکنیم! رستوران سدروس در مشهد یک مکان عالی برای برگزاری مهمانی ها و دورهمی های خانوادگی و دوستانه است. این رستوران دارای منوی غذایی ایرانی و فرنگی است و از محیط داخلی و دکوراسیون شیک و لوکس برخوردار است.

این رستوران دارای دو شعبه است؛ یکی از ابتدای شاندیز واقع شده و دیگری در رضاشهر، خیابان پیروزی 5 قرار دارد. حتماً یکی از وعده های شام یا ناهار خود را در این رستوران میل کنید و از محیط ویژه آن و سینی های غذای مخصوص لذت ببرید.

7-رستوران پدیده شاندیز در مشهد

رستوران پدیده شاندیز

رستوران پدیده شاندیز

 

رستوران های شاندیز مشهد، همگی شهرت و محبوبیت ویژه ای دارند. رستوران پدیده هم از این قاعده مجزا نیست. در این رستوران هم فضای داخلی و سرپوشیده وجود دارد و هم فضای سبز و روباز برای فصل بهار و تابستان طراحی شده است.  محیط رستوران، خود به تنهایی یک دیدنی و جاذبه تفریحی محسوب می شود.

برای رسیدن به رستوران پدیده شاندیز می توانید به منطقه شاندیز بروید، بعد از میدان اول شاندیز، به سمت رستوران حرکت کنید. نورپردازی ویژه و نمای سرسبز از گل و گیاه و درختان، این رستوران را زیباتر جلوه داده اند.

 

علاقه مندان به تور مشهد می توانند با مجموعه مسافرتی تیناسفر تماس بگیرند و یکی از این تورهای مسافرتی را برای ایام دلخواه خود رزرو نمایند.