هتل شهریار در تبریز یکی از بهترین و زیباترین هتل های شهر در یک موقعیت مکانی فوق العاده است. این هتل ۵ ستاره مجلل در منطقه گردشگری ائل گلی واقع شده است. اگر این هتل تبریز را برای اقامت تان انتخاب کردید، مطمئن باشید که به راحتی به جاهای دیدنی، مراکز خرید و فروشگاه ها و پاساژهای پر زرق و برق این شهر دسترسی آسان دارید.

همچنین برای رفت و آمد می توانید از وسایل نقلیه عمومی به راحتی استفاده کنید. هتل شهریار تبریز از هر نظر توجه مسافران تور تبریز را جلب کرده است؛ چرا که معیارهای راحت بودن، آرامش، امکانات اقامتی، امکانات رفاهی و نظافت را از هر جهت بر آورده می‌سازد.

این هتل لوکس ۵ ستاره از سال ۱۳۸۶ تاکنون به فعالیت خود ادامه داده است. همچنین در این مدت پرسنل مجرب این هتل توانسته‌اند رضایت همه میهمانان را جلب کنند.

در این مطلب می خواهیم به طور کامل، هتل شهریار در تبریز را معرفی کنیم. اگر می خواهید تعطیلات تابستانی خود را در یک شهر خوش آب و هوا سپری کنید، تبریز، این سرزمین کوهستانی را به شما پیشنهاد می دهیم.

خوشبختانه آژانس گردشگری تیناسفر، برنامه خود را به گونه ای ترتیب داده تا بتوانید تورهای تبریز گردی را در هر ماه مطابق با برنامه خود رزرو کنید.

اگر علاقه مند به اطلاع از برنامه تورهای ایرانگردی در این آژانس هستید، کافیست با کارشناسان تماس بگیرید. و اما بپردازیم به معرفی هتل شهریار تبریز؛ این هتل لاکچری و پرطرفدار!!

بیشتر بخوانید: رستوران های معروف تبریز کجاست؟

آدرس هتل شهریار کجاست؟

هتل شهریار در تبریز در ابتدای بلوار ائل گلی واقع شده است. علاوه بر اینکه شهر تبریز از نظر آب و هوایی بسیار دلپذیر است، از طرف دیگر منطقه ائل گلی نیز حال و هوای خاص خودش را دارد. ائل گلی یک مجموعه تفریحی متشکل از چندین قسمت است که مهم‌ترین جاذبه‌های گردشگری شهر نیز محسوب می‌شود.

این هتل به دلیل نزدیک بودن به منطقه گردشگری و بسیاری از بازارها از نظر مسافران در اولویت قرار می گیرد. هتل شهریار یک هتل گرانقیمت محسوب می شود، پس اگر به این فکر می کنید که فقط از لحظات خود لذت ببرید و در تبریز به شما خوش بگذرد، باید بگویم که انتخاب درستی کرده‌اید.

اگر علاقه دارید که تور تبریز ارزان قیمت را رزرو کنید، به جای هتل شهریار می توانید هتل های ۴ ستاره یا سه ستاره در این شهر را انتخاب نمایید.

این هتل ۵ ستاره در واقع یک هتل بین المللی است. برای اینکه به هتل شهریار برسید باید به سمت بلوار ائل گلی حرکت کنید. مسیرهای مختلفی به این قسمت می رسند. از طریق بلوار شهید باکری، از طریق بلوار ۲۹ بهمن یا از طریق بلوار الهی پرست می توانید به سمت هتل حرکت کنید. در نزدیکی این هتل، مکان های دیدنی زیادی وجود دارد که در قسمت های بعدی به آن می پردازیم.

بیشتر بخوانید: باغ ائل گلی تبریز + معرفی و تاریخچه

امکانات هتل شهریار در تبریز چیست؟

هتل شهریار، یک عمارت لوکس 10 طبقه است. معماری ساختمان هتل به گونه ای است که از فاصله دور به راحتی قابل تشخیص می باشد. در طبقات زیرین هتل، خدمات بانک وجود دارد. از طرف دیگر محوطه سازی بی نظیر باعث شده که این قسمت، متمایزتر به نظر برسد. در هتل شهریار، ۲۰۲ اتاق وجود دارد. قوانین پذیرش در هتل مطابق با قوانین متداول هتلداری ایران است.

در هتل شهریار اتاق های یک تخته تا ۴ نفره و بالاتر و حتی سوئیت های کامل با خدمات روم سرویس و صبحانه وجود دارد. اگر میخواهید دوران ماه عسل در تبریز به شما خوش بگذرد، این هتل ۵ ستاره را به شما پیشنهاد می کنیم.

تمامی اتاق ها دارای امکانات کامل هستند. همچنین می توانید از منوی غذایی بین المللی در رستوران اختصاصی هتل لذت ببرید. این هتل، پارکینگ اختصاصی دارد و استخر رایگان را برای مهمانان خود ارائه می دهد.

مجدداً تاکید می کنیم که به دلیل افزایش استقبال برای رزرو هتل شهریار در تبریز بهتر است تور تبریز را چند روز زودتر رزرو کنید. این هتل واقعاً تماشایی است! پس برای یک بار هم که شده یکی از اتاق های آن را برای اقامت خود انتخاب نمایید.

امکانات هتل شهریار در تبریز

امکانات هتل شهریار در تبریز

جاهای دیدنی تبریز نزدیک به هتل شهریار کدام است؟

یکی از دلایلی که مسافران تور تبریز، هتل شهریار را برای اقامت چند روز انتخاب می کنند، در واقع نزدیک بودن به مراکز خرید و جاهای دیدنی است. این هتل در فاصله حدود ۴ کیلومتری از پارک باغلارباغی قرار دارد. فاصله هتل تا مجتمع تجاری رشدیه حدود ۵ کیلومتر، تا مرکز تجاری لاله پارک و مرکز خرید جواهرات، حدود ۵۲۰۰ متر است.

هتل شهریار تا پارک تفریحی ائل گلی حدود 5500  متر فاصله دارد. اگر با تور به تبریز سفر کردید، می توانید از خدمات تاکسی سرویس هتل برای گشت و گذار در شهر استفاده کنید.

سایر جاهای دیدنی اطراف این هتل عبارتند از: مجتمع تجاری برج بلور در فاصله حدود ۶ کیلومتری- برج خلعت پوشان- موزه قاجار- مقبره شاعران تبریز- مسجد کبود- موزه آذربایجان- موزه ادبی شهریار- کاخ موزه شهرداری.  این هتل تا بازار تبریز حدود ۹ کیلومتر فاصله دارد. پس برنامه ریزی را طوری ترتیب دهید که از هر جاذبه گردشگری در فرصت کافی دیدن کنید.

بیشتر بخوانید: معروف ترین بازارهای تبریز

خدمات ویژه هتل شهریار برای مسافران و مهمانان مقیم

کسانی که در هتل شهریار اقامت دارند می توانند در طول اقامت از تمام امکانات هتل بهره مند شوند. این هتل بین المللی، مرکز برگزاری همایش های کاری، جلسات و قرارهای ملاقات تجاری متنوعی است.

در هتل، سالن های بزرگ همایش و رویدادها وجود دارد. سالن ورزشی پیشرفته با بهترین تجهیزات ورزشی و بدنسازی در این هتل در نظر گرفته شده؛ استخر، سونا و جکوزی هتل به بهترین شکل، خدماتی را برای مهمانان ارائه می دهد.

رستوران های اختصاصی این هتل، مجموعه کاملی از کافی شاپ، غذاخوری، سالن برگزاری جشن ها و مهمانی ها است. حتی اگر در هتل اقامت نداشته باشید می‌توانید رستوران هتل را برای جشن ها یا دورهمی های خانوادگی خود رزرو کنید. این هتل از هر نظر کامل و مجهز است.

فصل بهار تابستان و پاییز بهترین زمان برای سفر به تبریز است. آب و هوای این شهر در زمستان، سخت و کمی طاقت فرسا است، بنابراین اگر به این شرایط هوایی عادت ندارید، زمان دیگری را برای سفر انتخاب کنید. البته قدم زدن در شهر تبریز و تماشای منظره برفی حال و هوای خاص خودش را دارد!

برای رزرو هتل شهریار در تبریز کافیست با کارشناسان آژانس گردشگری تینا سفر تماس بگیرید. بهترین و کاملترین خدمات برای تور تبریز به شما عزیزان و همراهانتان ارائه خواهد شد.