بهترین هتل های دبی در میان آسمان‌خراش‌های خیره کننده و چشم‌اندازهای بیابانی بی مانند، این شهر را به یکی از محبوب ترین مقاصد گردشگری جهانی تبدیل کرده است. دبی یک کلان شهر است و زرق و برق های آن، نظر هر مسافر را به خود جلب می کند. گشت و گذار در دبی، بازدید از مهم ترین مراکز خرید و غذا خوردن در رستوران های لاکچری، حس و حال متفاوتی را در این منطقه برای شما ایجاد می کند.

با رزرو تور دبی می توانید یکی از بهترین هتل های این شهر را رزرو کرده، اقامتی خاطره انگیز داشته باشید و از لحظات خود لذت ببرید. دبی مال، یکی از بزرگ ترین و لوکس ترین مراکز خرید دبی است که در این شهر خودنمایی می کند.

رویای اکثر مسافران تورهای دبی این است که در یکی از لوکس ترین و معروف ترین هتل های این شهر اقامت داشته باشند. با ما همراه باشید چون تصمیم داریم در ادامه، 8 تا از بهترین هتل های دبی با محیط لاکچری را به شما معرفی کنیم.

8 تا از هتل های لوکس دبی برای اقامتی خاطره انگیز

1-هتل آتلانتیس پالم دبی “ATLANTIS THE PALM DUBAI

هتل آتلانتیس پالم دبی

هتل آتلانتیس پالم دبی

یکی از بهترین و لوکس ترین هتل های دبی، هتل آتلانتیس پالم نام دارد. این هتل، جایی در امتداد خط ساحلی ساخته شده و به جزیره مصنوعی، پوشیده شده با هزاران نخل، نزدیک است. این هتل 5 ستاره و عالی رتبه، انتخاب آنهایی است که به سفرهای لوکس به دبی فکر می کنند.

هتل آتلانتیس پالم توسط دریای آرام و زیبای خلیج عربی احاطه شده است. هتل، مانند یک قصر بزرگ طراحی شده و یکی از چشمگیرترین استراحتگاه های دبی را دارد.

بیشتر از 1500 اتاق و سوئیت در این هتل زیبا و مجلل وجود دارد و تمامی امکانات رفاهی که مسافران به آن نیاز دارند، فرآهم ساخته است. برخی از سوئیت های این هتل 5 ستاره دارای نمای زیرآبی هستند؛ یعنی می توانید از اتاق خود، منظره اعماق آب را تماشا کنید! این یک ویژگی منحصر به فرد است که در هیچ هتلی وجود ندارد. با اقامت در این هتل، گویی در یک قصر سلطنتی رویایی زندگی می کنید که فقط در افسانه ها شبیه به آن را دیده اید!

2-هتل پارک هیات دبی “PARK HYATT DUBAI

هتل پارک هیات دبی

هتل پارک هیات دبی

پارک هیات دبی یکی از بهترین هتل های دبی، یک هتل 5 ستاره و لوکس است که 223 اتاق مجلل و 34 سوئیت را ارائه می دهد. محیطی آرام و نمایی دلنشین و سواحلی خیره کننده از دریا، همه آن چیزی است که اقامت در این هتل را برای شما خاطره انگیز می سازد.

زیباترین طراحی داخلی برای لابی هتل، سوئیت ها و رستوران اختصاصی این هتل اجرا شده است. همه امکانات لاکچری از بهترین برندها برای مهمانان فرآهم شده تا از اقامت خود در این هتل نهایت بهره را ببرند. به راحتی می توانید با رزرو یکی از انواع تور دبی، در این هتل زیبا اقامت داشته باشید.

3- هتل جمیرا القصر دبی ” JUMEIRAH AL QASR

هتل جمیرا القصر دبی

هتل جمیرا القصر دبی

القصر به معنای “کاخ” است؛ و این هتل، واقعاً مانند جواهری در تاج شهر جمیرا می درخشد. هتل جمیرا القصر، یکی از بهترین هتل های دبی است و از معماری سنتی سلطنتی، مجلل و باشکوه بهره برده است. تزئیناتی که با مجسمه های اسب در محوطه هتل انجام گرفته، چشمان شما را به خود خیره می سازند!

این هتل دارای 292 اتاق است که همه آنها به سبک عربی طراحی شده اند. بیشتر از 40 رستوران و کافه اختصاصی برای رفاه مسافران و گردشگران در این هتل وجود دارد. تعدادی استراحتگاه نیز در اطراف این هتل وجود دارد که دسترسی را به تفریحات قایق سواری، مرکز خرید و … فراهم ساخته است.

4- هتل چهار فصل دبی در ساحل جمیرا “FOUR SEASONS DUBAI AT JUMEIRAH BEACH

هتل چهار فصل دبی در ساحل جمیرا

هتل چهار فصل دبی در ساحل جمیرا

هتل چهار فصل دبی در ساحل جمیرا یکی از زیباترین و بهترین هتل های دبی است. اینجا یک استراحتگاه ساحلی پر زرق و برق بوده که محیطی انرژی بخش و هیجان انگیز را به وجود آورده است. این هتل 5 ستاره دارای لابی مجلل، با پنجره‌های شیشه‌ای از کف تا سقف، مشرف به باغ‌های زیبا و دریای خلیج فارس است؛ این ملک، مکانی است که در منطقه منحصر به فرد جمیرا واقع شده است.

237 اقامتگاه بزرگ و 49 سوئیت، همگی دارای چشم انداز زیبا هستند؛ از یک طرف، منظره ای از خلیج عربی و از طرف دیگر برج خلیفه و مرکز شهر را می توانید از اتاق های این هتل لوکس تماشا کنید. امکانات ورزشی، تفریحات آبی، مرکز خرید، استخر و بسیاری گزینه های رفاهی دیگر در این هتل فراهم است.

5- هتل رافلز پالم دبی “RAFFLES THE PALM DUBAI

هتل رافلز پالم دبی

هتل رافلز پالم دبی

هتل رافلز پالم یکی از بهترین هتل های دبی است که با الهام از کاخ های قاره اروپا ساخته شده است. این هتل در واقع یک استراحتگاه ساحلی لوکس پنج ستاره است و هر ساله از هزاران توریست و مسافر تور دبی پذیرایی می کند.

رستوران های شیک، لابی مجلل، اتاق های بی نظیر با بهترین طراحی داخلی، سوئیت های جادار و بزرگ، طراحی داخلی به سبک ایتالیایی، استخر، تفریحات آبی، استخر، منوی غذایی بین المللی، تنها گوشه ای از هزاران امکانات این هتل 5 ستاره در دبی هستند. با رزرو تور دبی در یکی از فصل های سال می توانید به راحتی در این هتل اقامت داشته باشید.

6- هتل ONE & ONLY THE palm دبی

هتل ONE & ONLY THE palm دبی

هتل ONE & ONLY THE palm دبی

یک هتل 5 ستاره شیک و پر زرق و برق، One&Only The Palm یکی از بهترین هتل های دبی است که در یک شبه جزیره خصوصی سرسبز و با چشم ‌انداز هلالی از جزیره نخل، واقع شده است. ترکیبی از معماری سبک اَندُلس با فضای داخلی شیک به سبک معاصر، در این هتل دیده می شود. این هتل شامل 90 اتاق و چهار ویلای ساحلی منحصر به فرد است.

رستوران های اختصاصی با منوی غذایی بین المللی، فواره های زیبا، سواحل با ماسه های سفید، استخر و سونا، سالن بازی و ورزش، کافه های متنوع، تنها بخشی از تمامی امکانات لاکچری این هتل زیبا هستند.

7- هتل آرمانی دبی ” ARMANI HOTEL DUBAI

هتل آرمانی دبی

هتل آرمانی دبی

هتل آرمانی، یکی از بهترین هتل های دبی است و در برج خلیفه، بلندترین برج جهان، واقع شده و نمایی حیرت انگیز را برایتان رو به ساحل و شهر فرآهم می آورد. این هتل دارای 160 اتاق و 144 سوئیت است. این هتل، کم نظیر و توصیف ناپذیر است. معماری و طراحی داخلی این هتل لوکس به سبک فلورانس تزئین شده است. هتل آرمانی دبی، یک تجربه‌ دلنشین را برای هر کدام از مهمانان ایجاد می ‌کند. استخر روباز، سالن های غذاخوری با منوی غذاهای ایتالیایی، مدیترانه ای، ژاپنی و هندی، قطعاً شما را مجذوب خود می کنند.

8- هتل بولگاری ریزورت دبی “ THE BVLGARI RESORT DUBAI

هتل بولگاری ریزورت دبی

هتل بولگاری ریزورت دبی

یکی دیگر از هتل های 5 ستاره و لوکس دبی، هتل بولگاری ریزورت است. بولگاری ریزورت دبی در خلیج انحصاری جمیرا، در جزیره ای به شکل اسب دریایی ساخته شده و توسط یک پل 300 متری به خط ساحلی مرکزی دبی متصل شده است. اینجا بدون شک یک مکان منحصر به فرد برای تعطیلات رویایی است.

طراحی و ساخت این هتل لوکس به سبک ایتالیایی است و دارای 101 اتاق و سوئیت، و همچنین 20 ویلا مجهز به استخر، باغ بوده و منظره ای چشم نواز رو به دریا دارد. امکانات رفاهی کامل، مانند رستوران‌های درجه یک، سونا و استخر فوق ‌العاده لوکس، منحصر به فردترین کلوپ ساحلی دبی با ساحل خصوصی، و استخر روباز با طرح موزاییکی منحصر به ‌فرد در این هتل ارائه می‌شود. برای اقامت در این هتل عالی رتبه می توانید تورهای دبی را رزرو کنید.

تیناسفر، مرجع تورهای ایرانگردی و تورهای خارجی است. می توانید برای رزرو تور دبی و اقامت در بهترین هتل های دبی با کارشناسان این آژانس مسافرتی تماس حاصل فرمایید.