هتل های بندرعباس از هتل های پنج ستاره گرفته تا اقامتگاه ها و مهمانپذیرها، همگی دارای امکانات رفاهی کامل هستند. همه ما می‌دانیم که اقامت در یک هتل پنج ستاره از هر لحاظ به رفاه و آسایش بیشتری را فراهم می آورد، اما در این میان برخی مسافران می‌خواهند قیمت تور بندرعباس برایشان ارزان تر تمام شود، بنابراین هتل های سه ستاره، هتل دو ستاره در بندرعباس یا حتی مهمانپذیرها را برای اقامت شان انتخاب می کنند.

در هر صورت اگر با تور مسافرتی سفر کنید، نگرانی‌هایی بابت رزرو هتل یا تغییر قیمت ها را نخواهید داشت. کارشناسان تیناسفر در کنار شما هستند تا لحظاتی خاطره انگیز را در بندرعباس داشته باشید و زیبایی های این منطقه در جنوب کشور را از نزدیک ببینید.

تصمیم داریم در این مطلب شما را با ۸ تا از بهترین هتل های بندرعباس آشنا کنیم. هر کدام از هتل ها در یک موقعیت مکانی شهر قرار دارند و به برخی از جاهای دیدنی بندرعباس نزدیک هستند. بسته به اینکه بودجه مالی شما برای رزرو تور بندرعباس چقدر باشد، چند نفر همراه تان سفر می کنند، یا چه فصلی از سال می خواهید به بندرعباس سفر کنید، قیمت تور بندرعباس متفاوت خواهد بود.

مجموعه گردشگری تیناسفر، انواع تور بندرعباس را از شهرهای مختلف برگزار می کند. شما می توانید بهترین هتل های این شهر را برای اقامت تان رزرو کنید؛ کافیست با کارشناسان تماس بگیرید تا شما را راهنمایی کنند.

بیشتر بخوانید: معرفی معروف ترین بازارهای بندرعباس

آشنایی با 6 تا از بهترین هتل های بندرعباس برای اقامت

1-هتل بین المللی خلیج فارس

هتل بین المللی خلیج فارس

هتل بین المللی خلیج فارس

یکی از بهترین هتل های بندرعباس، یک هتل پنج ستاره عالی رتبه است که به نام هتل بین المللی خلیج فارس شناخته می‌شود و یکی از پر طرفدار ترین هتل ها برای تور گردشگری و حتی سفرهای کاری می باشد. این هتل، 7 طبقه دارد، و تعداد ۱۵۶ اتاق با امکانات کامل را برای مهمانان فراهم می‌آورد. تاریخ ساخت هتل به سال ۱۳۸۴ بازمی‌گردد. برای رزرو هتل ۵ ستاره خلیج فارس در بندرعباس، کافیست با تیناسفر تماس بگیرید. این هتل در ۱۳ کیلومتری اسکله شهید رجایی قرار گرفته است. ساختمان این هتل در بندرعباس حدوداً ۲۰ تا ۲۵ کیلومتر تا مکان های دیدنی این منطقه فاصله دارد. اگر در این هتل ساکن شدید، حتماً از خدمات تاکسی سرویس هتل برای گشت و گذار در شهر و تماشای ساحل زیبا استفاده کنید.

2-هتل هما بندرعباس

هتل هما بندرعباس

هتل هما بندرعباس

یکی دیگر از هتل های بندرعباس با رتبه ۵ ستاره با معماری شیک و محوطه سازی بی نظیر، هتل هما نام دارد. این هتل در بلوار پاسداران، خیابان معراج واقع شده است و دارای ۷ طبقه بوده و امکانات کامل را فراهم می آورد. رفاه و آسایش بی‌نظیر را در اتاق های هتل هما بندرعباس تجربه خواهید کرد. این هتل، فاصله کمی تا موزه بندرعباس، حمام گله داری، معبد هندوها و سایر مراکز خرید و آثار تاریخی دارد. می‌توانید هم ساحل دریا را از فاصله های دور دست ببینید و هم برای پیاده روی و قدم زدن از محوطه هتل استفاده کنید.

3-هتل هرمز بندرعباس

هتل هرمز بندرعباس

هتل هرمز بندرعباس

یکی دیگر از هتل های ۵ ستاره در بندرعباس با امکانات کامل، هتل هرمز نام دارد. این هتل در میدان انقلاب واقع شده، هفت طبقه دارد و تعداد ۳۶۷ اتاق را برای پذیرایی از مسافران فراهم کرده است. تاریخ بهره برداری از این هتل ساحلی به سال ۱۳۸۱ باز می گردد. هتل هرمز بندرعباس یک انتخاب عالی برای مسافران تور بندرعباس است؛ چرا که هم محوطه وسیعی دارد، هم به مراکز خرید شهر و جاهای دیدنی نزدیک است و قیمت آن مناسب می باشد. هتل هرمز بندرعباس به شهربازی ستاره جنوب، معبد هندوها، حمام گله داری، سیتی سنتر، ساحل دریا و موزه بندرعباس نزدیک است. از خدمات تاکسی سرویس هتل می توانید برای گشت و گذار در این شهر استفاده کنید.

4-هتل آتیلار ۳ بندرعباس

هتل آتیلار ۳ بندرعباس

هتل آتیلار ۳ بندرعباس

یکی از هتل های بندرعباس با قیمت مقرون به صرفه و اقتصادی، هتل آتیلار 3 نام دارد. این هتل در خیابان امام خمینی، میدان ۱۷ شهریور واقع شده، و تاریخ ساخت آن به ۱۳۸۴ بازمی‌گردد. هتل آتیلار 3، یک هتل ۴ ستاره با ۱۳ طبقه است و امکانات رفاهی و اقامتی کامل را برای مهمانان فراهم می آورد. این هتل ۴ ستاره، کمتر از ۳۰۰ متر تا معبد هندوها و سیتی سنتر فاصله دارد. همچنین می توانید دسترسی آسان به حمام گله داری، شهربازی موزه و سایر جاهای دیدنی داشته باشید. اگر به دنبال تور ارزان بندرعباس هستید، این هتل ۴ ستاره امکانات خوبی را برای شما فراهم می آورد.

بیشتر بخوانید: معرفی ۱۰ مکان دیدنی در بندرعباس که نباید از دست بدهید

5-هتل استاتیس بندرعباس

هتل استاتیس بندرعباس

هتل استاتیس بندرعباس

از دیگر هتل های بندرعباس با قیمت مناسب، یک هتل ۴ ستاره است که در مرکز شهر پشت سیتی سنتر واقع شده و بهترین امکانات را با قیمتی مقرون به صرفه ارائه می دهد. هتل استاتیس در بندرعباس، 10 طبقه دارد و یک هتل تازه تاسیس است. این ساختمان در سال ۱۴۰۰ به بهره برداری رسیده و در همین مدت کم توانسته از تعداد زیادی مسافران و گردشگران پذیرایی کند. فاصله کم این هتل چهار ستاره تا اسکله، معبد هندوها و مراکز خرید باعث محبوبیت آن نزد مسافران شده است. برای رزرو هتل استاتیس بندرعباس می‌توانید از طریق تورهای مسافرتی اقدام کنید، یا با کارشناسان تینا سفر تماس بگیرید.

6-هتل آپادانا بندرعباس

هتل آپادانا بندرعباس

هتل آپادانا بندرعباس

یکی از هتل های ارزان قیمت در بندرعباس که انتخاب خوبی برای تور ارزان بندرعباس محسوب می شود، هتل آپادانا نام دارد. این هتل سه ستاره در خیابان امام خمینی، پشت سیتی سنتر واقع شده است، هفت طبقه دارد و تاریخ بهره برداری آن به ۱۳۹۱ بازمی‌گردد. قیمت های بسیار مناسب رزرو اتاق های هتل آپادانا بندرعباس، آن را به یک گزینه محبوب از نظر مسافران تورهای گردشگری تبدیل کرده است. این هتل ۴ ستاره فاصله کمی تا جاهای دیدنی مراکز خرید و آثار تاریخی در این شهر دارد.

از تمام شهرهای ایران می توانید تور بندرعباس را رزرو کنید؛ کافیست درباره زمان سفر خود تصمیم بگیرید و با کارشناسان تیناسفر صحبت کنید. از آن جایی که بهترین زمان سفر به بندرعباس، فصل بهار و اواخر زمستان است، این تورهای مسافرتی در این ایام شلوغ تر هستند. اگر گرمای هوا شما را آزار می دهد، تابستان فصل خوبی برای سفر نیست. اطلاعات بیشتر درباره قیمت تور بندرعباس را از مجموعه گردشگری تیناسفر دریافت کنید.