بهترین رستوران های کیش، فرصتی عالی را برای شما ایجاد می کنند تا بتوانید در کنار تفریحات کیش، از طعم غذاهای مخصوص محلی و بین المللی لذت ببرید.

همه می دانیم که کیش، یکی از مهم ترین و پرطرفدارترین جزیره ها در ایران است که در استان هرمزگان واقع شده است. این مکان یکی از توریستی ترین مکان های تفریحی جنوب کشور بوده و طبیعتاً در کنار اماکن گردشگری، امکانات تفریحی و زیبایی های طبیعی که دارد، باید از رستوران های خوب، با کیفیت بالا نیز برخوردار باشد.

کیش، سالانه، میزبان بیش از یک میلیون گردشگر از سراسر ایران و جهان است. از این رو در ادامه قصد داریم تا چند نمونه از بهترین رستوران های کیش که کیفیت غذاها و سرویس دهی آن ها تزیین شده است را به شما معرفی کنیم. پیشنهاد می کنیم که برای آشنایی با این موارد، تا انتهای مقاله با ما همراه باشید.

بیشتر بخوانید: بهترین هتل های 4 ستاره در کیش

با 6 تا از بهترین رستوران های کیش آشنا شویم 

بهترین رستوران های کیش

بهترین رستوران های کیش

1- رستوران میرمهنا کیش

رستوران میرمهنا، یکی از رستوران‌ های قدیمی و شناخته شده کیش است که انواع غذاهای دریایی را برای مهمانان خود سرو می کند. کیفیت سرویس دهی و خوشمزگی غذاهای این رستوران، زبانزد توریست هاست و هر ساله افراد زیادی، از سراسر ایران، برای صرف غذا به این رستوران می روند. فضای این رستوران، بسیار بزرگ است و به صورت مدرن، طراحی شده است.

رستوران میر مهنا کیش، در نزدیکی ساحل قرار دارد و همین نزدیکی باعث می شود تا مسافران، پس از صرف غذا، بتوانند به تماشای ساحل زیبای خلیج فارس، بنشینند. این رستوران از رستوران های گرانقیمت کیش است و دارای پارکینگ اختصاصی می باشد. با این تفاسیر، برای برخورداری از خدمات و سرویس های این رستوران، باید از قبل، میز رزرو کنید، وگرنه باید ساعت ها منتظر بمانید. شما می توانید رستوران میرمهنا کیش را در نوار ساحلی، خیابان پروین اعتصامی، جنب هتل تاپ رز، پیدا کنید. با رزرو تور کیش می توانید از غذاهای این رستوران معروف در کیش لذت ببرید.

2- رستوران کوه نور کیش

رستوران کوه نور کیش به دلیل طراحی بسیار زیبایی که دارد، یکی از خاص ترین و بهترین رستوران های کیش به حساب می آید. طراحی این رستوران به صورت کوه نور است و از نورپردازی های مختلف و قوی نیز برای ایجاد فضایی مشابه با کوه نور استفاده کرده اند تا نام این رستوران کاملاً برازنده نمایند. وسعت رستوران کوه نور، حدود 600 متر است و یکی از بزرگ ترین رستوران هایی است که شما می توانید انواع غذاهای ایرانی، سنتی، فرنگی و دریایی را در آن میل نمایید.

در فضای داخلی رستوران کوه نور کیش از انواع آبنماها و حکامی تصاویر ایرانیان باستان استفاده شده است. شما می توانید این رستوران را در میدان امیر کبیر، بلوار دانش، جنب هتل صدف کیش پیدا کنید. این رستوران یکی از بهترین رستوران های کیش است که قیمت غذاهای آن به دلیل کیفیت بالا و تازه بودن انواع مواد اولیه تولید غذا، بسیار گران می باشد.

3- رستوران توتی فروتی کیش

رستوران توتی فروتی کیش نیز یکی از بهترین رستوران های کیش است که در نزدیکی اسکله واقع شده است. بنابراین اگر میل دارید که غذای خود را در نزدیکی اسکله میل نمایید، رستوران توتی فروتی، یکی از بهترین انتخاب هاست. میگوی گریل شده یکی از بهترین غذاهای منوی این رستوران است و با توجه به کیفیت غذاهای ارائه شده، این رستوران کیش جزو رستوران های مقرون به صرفه محسوب می شود.

رستوران توتی فروتی کیش یکی از پرطرفدارترین رستوران های کیش است که سرویس دهی آن از ساعت 11 صبح تا ساعت 11 شب می باشد. این رستوران در انتهای بلوار دریا و جنب اسکله بزرگ تفریحی قرار دارد. ترکیب موسیقی زنده در کنار منوی کافی شاپی و غذایی در رستوران توتی فروتی، اوقات خوش و فراموش نشدنی را برای شما به ارمغان خواهد آورد. اکثر هتل های کیش به این رستوران معروف نزدیک هستند.

بیشتر بخوانید: با 6 تا از بهترین هتل های 5 ستاره کیش آشنا شویم

4- رستوران فودلند کیش

رستوران فودلند کیش یکی از بهترین رستوران های کیش است که تنوع زیاد غذایی آن، سبب شده تا بسیار مورد توجه قرار گیرد. این رستوران یکی از بزرگ ترین رستوران های کیش است که ۲۰۰۰ متر مربع مساحت دارد و در این ۲۰۰۰ متر، سه سالن با طراحی های داخلی و نورپردازی های مختلف، تعبیه شده و تمامی سلیقه ها را در بر می گیرد. شما می توانید در منوی غذایی این رستوران، بالغ بر صد نوع غذا را مشاهده کنید و اصلاً به همین دلیل است که این رستوران به سرزمین غذای کیش نیز معروف است.

رستوران فودلند کیش، در کنار ارائه انواع غذاهای فرنگی، سنتی، ایرانی و مدرن، انواع خدمات کافی شاپی را نیز ارائه می دهد. علاوه بر این شما می توانید از کافی شاپ مراکشی این رستوران نیز برای استراحت استفاده کنید. این رستوران از ساعت ۱۱ صبح تا ۲ بامداد، باز است. شما می توانید آن را در خیابان جهان، واقع در ضلع غربی بازار بین المللی مرجان پیدا کنید.

5- رستوران رویال استار کیش

بی ‌شک رستوران رویال استار کیش را می ‌توان رمانتیک ‌ترین و بهترین رستوران های کیش معرفی کنیم. این رستوران انواع غذاهای ایرانی و بین ‌المللی را سرو می‌کند و از منوی غذایی بسیار متنوعی برخوردار است. این رستوران از دو فضای سرپوشیده و سرباز تشکیل شده است. در کنار این موضوع می توانیم به پارکینگ، وای فای رایگان و برخورد مودبانه پرسنل نیز در رستوران رویال استار کیش اشاره کنیم.

رستوران رویال استار در بلوار صدف، فاز یک، ساختمان بساک، طبقه سوم قرار دارد و انواع غذاهای دریایی، از معروف ترین غذاهای این رستوران محسوب می شوند. به لحاظ محدوده قیمتی، منوی غذایی، این رستوران از رستوران های گران قیمت کیش است.

6- رستوران شاندیز صفدری کیش

رستوران شاندیز صفدری، یکی از شناخته‌ شده‌ ترین و بهترین رستوران ‌های کیش است که به دلیل داشتن غذاهای خوشمزه و باکیفیت از محبوبیت خاصی برخوردار است. منوی غذایی این رستوران فقط شامل غذاهای دریایی و کبابی می شود. محیط این رستوران بسیار بزرگ است با توجه به این که ظرفیت پذیرایی از ۵۰۰ نفر را به طور همزمان دارد، برای مراسم عروسی و انواع مهمانی ها، یک انتخاب بسیار ویژه و خاص محسوب می شود.

با این حال شما می توانید یک غذای باکیفیت را در یک فضای به شدت شیک و زیبا و در کنار گوش سپردن به یک موسیقی زنده ی زیبا، میل نمایید. رستوران شاندیز صفدری از رستوران های گران قیمت کیش است شما می توانید آن را در جاده جهان، بعد از پارک مرجان، روبروی برج ‌های دوقلو پیدا کنید. شاندیز صفدری از ساعت ۱۲ ظهر الی ۳ عصر و ۸ غروب الی ۱۲:۳۰ شب، آماده ارائه انواع خدمات به شما عزیزان می باشد.

بهترین خدمات تور کیش را می توانید با تینا سفر تجربه کنید. رزرو بهترین هتل های کیش و خرید بلیط رفت و برگشت به همراه بیمه مسافرتی، توسط این مجموعه ارائه می شود.