اگر به کشف و کاوشگری در میان جاذبه های تاریخی در جنوب ایران فکر می کنید، تور چابهار نوروز 1402 برایتان مناسب است. این تورها با امکانات کامل به خانواده ها ارائه می شوند و شما هم می توانید جزو این افراد باشید. سفر به چابهار همیشه جذابیت های خاص خود را داشته است. تصور کنید لحظاتی را که در حال تماشای زیباترین منظره غروب خورشید هستید و بهترین سوژه های عکاسی را پیدا می کنید! چقدر برایتان دلنشین خواهد بود! به ویژه آنکه می توانید طعم خوشمزه غذاهای جنوبی یا هندی را امتحان کنید. از خرید کردن هم که نمی توانیم به این راحتی ها بگذریم.

تور چابهار نوروز 1402 بهترین فرصت را برای شما فرآهم می آورد که چند روز تعطیلات خود را در کنار زیباترین جاذبه های گردشگری این بندر در جنوب ایران سپری کنید.

اگر شما هم از علاقه مندان سفرهای نوروزی هستید پیشنهاد می کنیم از تور چابهار نوروز 1402 غافل نشوید. چرا که این منطقه نه تنها از آب و هوای عالی و بی نظیر، بلکه از جاذبه های گردشگری و تاریخی فراوانی برخوردار است. به همین دلیل مقامات این منطقه، برنامه ها و سیاست های ویژه ای برای ایام نوروز چابهار، تدارک دیده اند که توصیه می کنیم آن را از دست ندهید.

یکی از مهم ترین این برنامه ها به کارگیری سیاست هایی است که امکان یک سفر ارزان تر به چابهار را برای گردشگران فراهم می کند. علاوه براین، آن ها با معرفی و شناساندن بهتر چابهار به گردشگران، تلاش می کنند هر ساله گردشگران بیشتری را به سمت این منطقه زیبا جذب کنند.

همان طور که می دانید چابهار در جنوبی ترین نقطه کشور قرار دارد و جنوب شرقی استان سیستان و بلوچستان، واقع شده است. بنابراین سفر به این منطقه و چابهارگردی، برای اغلب هموطنان هزینه بر است.

به همین دلیل تور چابهار جزو تورهای لوکس و گران کشور به شمار می رود. خوشبختانه، برنامه و سیاست هایی که در این راستا تدارک دیده شده بود موفقیت آمیز عمل کرد و هر ساله خصوصاً در ایام نوروز، بر تعداد متقاضیان سفر به چابهار افزوده می شود.

حال اگر شما هم قصد سفر به این منطقه، با تور چابهار نوروز 1402 دارید و می خواهید اطلاعات خود را در این زمینه افزایش دهید می توانید با ما در ادامه مطلب همراه باشید.

بیشتر بخوانید: شرایط رزرو تور چابهار + قیمت ها

نوروز 1402 در چابهار؛ تماشای جاذبه های گردشگری

بدون شک یکی از مهم ترین افزایش متقاضیان تور چابهار نوروز 1402، معرفی بیشتر و بهتر بندر چابهار و شناخت بیشتر توریست ها از این بندر بوده است. کافی است فقط یکبار به این منطقه سفر کنید تا تمام زیبایی دنیا را به یکباره در این مکان مشاهده کنید.

شما در کجای ایران می توانید مشاهده کنید ماسه های کویر به دریای لاجوردی ختم شود. یا از چشمه هایش، گل آن هم با خواص دارویی بجوشد؟!

در منطقه ای قدم بگذارید که گویی تکه ای از مریخ است و یا تالابی را مشاهده کنید که به رنگ صورتی است. پس بی دلیل نیست که تور چابهار نوروز 1402 از تورهای پررونق امسال محسوب می شود.

علاوه بر این، فصل بهار که آنچنان هوا در سایر مناطق کشور، گرم نشده است در چابهار می توانید دل انگیزترین بهار عمرتان را سپری کنید و خاطره انگیزترین سفر عمرتان را تجربه کنید.

با تور چابهار نوروز 1402 چه چیزی در انتظار توریست ها است؟

نوروز چابهار، نوروز با نشاطی است چرا که با انواع جشن های نوروزی و کارناوال همراه است. این مراسم ها به صورت جشنواره های ثابت و هم کارناوال هایی تا لحظه تحویل سال نو در سه منطقه بندر چابهار، برپا می شود.

در این مراسم ها با اجرای انواع برنامه های شاد و مفرح به استقبال مسافران نوروزی می روند. بنابراین شما می توانید بعد از یک گشت و گذار دلچسب در روز، شب های نوروز را به همراه دوستان و خانواده خود از تماشای این برنامه های مفرح و شاد، لذت ببرید.

تور نوروزی چابهار

تور نوروزی چابهار

راه های دسترسی به بندر چابهار

یکی از مهم ترین مزیت های تور چابهار نوروز 1402 وجود راه های دسترسی متنوع است. به این صورت که شما می توانید با تور زمینی، هوایی، ریلی و دریایی به این منطقه سفر کنید. البته برخی از گردشگران دوست دارند با خودروهای شخصی به سفر بروند.

اما از آنجایی که چابهار یکی از مناطق گردشگری دور، محسوب می شود مشکلات زیادی همچون، گرانی بنزین، وجود خطرهای جاده ای و بلد نبودن مسیر برای گردشگران به وجود می ﺁید. این مشکلات سبب شدند که در حال حاضر، اغلب گردشگران، سفر با تور نوروزی چابهار را انتخاب کنند.

در بین روش های سفر با تور، سفر هوایی به چابهار در بین گردشگران، بسیار متداول است؛ چرا که در کمترین زمان ممکن می توانید به این منطقه زیبا برسید و بیشتر زمان و تعطیلات خود را در این منطقه سپری کنید. مدت زمان پرواز، از تهران تا چابهار، حدود یک ساعت و نیم است.

بیشتر بخوانید: معرفی بهترین هتل های چابهار برای اقامت

بهترین زمان برای رزرو تور چابهار نوروز 1402

به طور کلی بهترین زمان برای رزرو تور چابهار نوروز 1402، اوایل اسفند می باشد. چرا که عموما شرکت ها، آژانس ها و تورهای گردشگری تا قبل از این تاریخ، هزینه سفرهای خود را اعلام نمی کنند.

البته باید یادآوری کنیم عموماً گردشگرانی که قصد سفرهای نوروزی دارند به دو گروه، تقسیم می شوند. گروهی که تمایل دارند لحظه تحویل سال در مقصد مورد نظر باشند و گروهی که برایشان فرقی نمی کند و فقط می خواهند یک هفته از تعطیلاتشان را در مسافرت باشند.

افرادی که می خواهند لحظه تحویل سال، در مقصد باشند حتماً باید 3 هفته قبل از سال نو، اقدام به رزرو بلیط و هتل خود کنند چون ظرفیت تور و هتل ها تا پاپان اسفند، تقریبا تکمیل می شود. خصوصاً که تور نوروزی چابهار از طرفداران زیادی برخوردار است و احتمال پر شدن ظرفیت هتل ها و حتی پروازها بسیار زیاد است.

لازم به ذکر است بدانید قیمت و هزینه تورهای مسافرتی در این 3 هفته، بالا است که با نزدیک شدن به زمان سفر، کم کم این قیمت کاهش می یابد به گونه ای که به پایین ترین حد ممکن می رسد.

به همین دلیل است که بسیاری از گردشگران، تمایل دارند در دقیقه 90، بلیط خود را رزرو کنند. البته ما پیشنهاد سفرهای دقیقه نودی را نمی دهیم ولی این نوع سفرها نیز وجود دارد.

بسیاری از آژانس های مسافرتی به دلیل این که ظرفیت تور گردشگری شان تکمیل نمی شود، قیمت بلیط را به قدری کاهش می دهند تا سایر افراد را به این سفر، تشویق کنند. به همین دلیل است که در اواخر اسفند ماه  هزینه تورهای گردشگری به شدت کاهش می یابد.

اما آنهایی که قصد دارند هفته اول یا دوم نوروز در چابهار، باشند می توانند اواخر اسفند اقدام به رزرو بلیط و هتل نمایند. البته باید به این نکته توجه کنید که هزینه بلیط تورها بعد از کاهش و تکمیل ظرفیت ها، دوباره افزایش می یابد. جدیدترین قیمت ها را از تینا سفر استعلام بگیرید.