هتل های ۵ ستاره کیش برای یک اقامت راحت و سرشار از آرامش و آسایش در این جزیره از گردشگران و مسافران کیش پذیرایی می‌ کنند. زیباترین هتل های لوکس در کیش طی سال‌ ها توانسته ‌اند خدمات کامل را به گردشگران این منطقه ارائه دهند. شما می توانید با رزرو تور کیش از شهرهای مختلف در هتل های ۵ ستاره در کیش اقامت داشته باشید. قیمت رزرو اتاق در این هتل های لوکس، متفاوت است. هر چه امکانات هتل کیش بیشتر باشد، قیمت رزرو اتاق هم بیشتر می شود.

ساکن هر کدام از شهرهای ایران که باشید می توانید هتل های ۵ ستاره در کیش، هتل ۴ ستاره در کیش یا حتی هتل های ارزان تر را با تور کیش رزرو کنید.

اقامت در هتل های ۵ ستاره کیش به بودجه مالی شما و سلیقه شخص شما یا همراهانتان برای شرکت در تور کیش بستگی دارد. ممکن است به هتل ‌های لوکس نظیر هتل ترنج ‌کیش علاقه داشته باشید و بخواهید یک بار اقامت در این هتل رویایی و زیبا را تجربه کنید! در این صورت، تور کیش هتل ترنج در قالب پکیج تور دو روزه کیش، تور سه روزه کیش یا تور چهار روزه کیش به شما ارائه می شود.

برای اینکه انتخاب راحت تری برای رزرو تور کیش داشته باشید، در ادامه شما را با 6 تا از بهترین هتل های ۵ ستاره در کیش آشنا می کنیم.

بیشتر بخوانید: شرایط رزرو تور کیش از اصفهان + قیمت و رزرو هتل

بهترین هتل های ۵ ستاره کیش برای اقامت

بهترین هتل های 5 ستاره کیش

بهترین هتل های 5 ستاره کیش

1-هتل ترنج کیش

یکی از بهترین و لوکس ترین هتل های ۵ ستاره کیش، هتل ترنج‌ کیش نام دارد. این هتل در سال ۹۴ افتتاح شده است و دارای 2 فاز مختلف می باشد. فاز دریایی هتل به شکل نقش بته جقه طراحی شده و شامل اتاق ها و سوئیت هایی با نمای رو به آب ‌های خلیج فارس است. فاز ساحلی هتل ترنج کیش، یک طراحی منحصر به فرد دارد. اگر این هتل لوکس و گرانقیمت را برای رزرو انتخاب کنید، لحظات خاطره انگیزی را تجربه خواهید کرد. هتل ترنج در کیش امکانات کامل را ارائه می دهد. می توانید منوی غذایی رستوران و کافی شاپ را امتحان کنید و در اتاق های کف شیشه ای اقامت داشته باشید. قدم زدن بر روی اسکله چوبی که ساحل را به بخش دریایی هتل متصل می کند، حس و حالی توصیف ناپذیر دارد. با رزرو انواع تور کیش می توانید هتل های ۵ ستاره در کیش را برای اقامت خود به راحتی انتخاب نمایید.

2-هتل شایان کیش

یکی از بهترین هتل های ۵ ستاره کیش، هتل شایان است که جزو هتل های قدیمی هم محسوب می شود. این هتل کیش، سوئیت ها و اتاق های متنوعی دارد که با ظرفیت های مختلف، بهترین خدمات و امکانات را در اختیار گردشگران قرار می‌دهد. منوی غذایی رستوران در هتل شایان کیش، منحصر به فرد و بسیار متنوع است. شما می توانید انواع غذاهای بین المللی و غذاهای دریایی را در رستوران این هتل امتحان کنید. هتل شایان کیش به اسکله تفریحی نزدیک است و زیباترین محوطه سازی برای آن اجرا شده است. نمای اتاق های هتل رو به ساحل دریا است، بنابراین می توانید منظره آرامش دهنده ای را در کنار خود داشته باشید. اگر ساکن تهران هستید با رزرو تور کیش از تهران می توانید هتل شایان را برای اقامت خود انتخاب کنید.

3-هتل داریوش کیش

یکی دیگر از معروف ترین هتل های ۵ ستاره کیش، هتل داریوش است. تور کیش هتل داریوش جزو تورهای پرفروش در تمام فصل های سال محسوب می شود. تقاضا برای رزرو این هتل در فصل ‌های خلوت سال هم قابل توجه است. این هتل هم مانند سایر هتل های لوکس کیش، امکانات کامل دارد و شما می توانید از خدمات گردشگری رفاهی، ورزشی و مراکز خرید بهره ببرید. با رزرو تور کیش در زمان دلخواه خود، انتخاب این هتل برای شما راحت تر خواهد بود. ظرفیت اتاق های هتل داریوش کیش ممکن است در ایام نوروز تکمیل شود، بنابراین با تور نوروزی کیش می ‌توانید این هتل را رزرو کنید؛ بدون اینکه نگران تکمیل بودن ظرفیت ها باشید.

بیشتر بخوانید: معرفی بهترین تفریحات آبی کیش

4- هتل مارینا پارک کیش

در کنار هتل های ۵ ستاره در کیش که در قسمت بالا معرفی کردیم، نام یک هتل دیگر به وضوح مشاهده می ‌شود که برای اقامت در تور کیش پیشنهاد می شود. هتل مارینا پارک کیش، یک هتل تازه تاسیس است که در سال ۹۰ به بهره برداری رسیده و از معماری شیک و امروزی برخوردار می باشد. منظره اکثر اتاق های این هتل رو به ساحل دریا است و یک ساحل اختصاصی در اختیار هتل قرار دارد. اگر به معماری هتل مارینا پارک کیش نگاه کنید، یک چهار ضلعی را مشاهده می کنید که در چهار سمت گسترده شده است. در این هتل، مجموعه ورزش های آبی، پارک بازی و سالن‌ های ورزشی، رستوران اختصاصی و کافی شاپ و بسیار خدمات دیگر به گردشگران و مهمانان ارائه می شود. ساکن هر کدام از شهرهای ایران که باشید با خدمات تور کیش در تینا سفر امکان رزرو هتل مارینا پارک کیش وجود دارد.

5- هتل کوروش کیش

اقامت در هتل کوروش کیش، یکی از جدیدترین هتل های ۵ ستاره در کیش با رزرو تورهای زمینی کیش و تورهای هوایی کیش امکان پذیر است. اگر تور کیش از اصفهان، تور کیش از مشهد، تور کیش از کرمانشاه، تور کیش از یزد یا سایر شهرها را رزرو کنید، می توانید مطابق با سلیقه خود، هتل کوروش را برای اقامت انتخاب نمایید. این هتل از سال ۹۷ آغاز به کار کرده است و امکانات و شرایط رفاهی و اقامتی کامل را به مهمانان ارائه می ‌دهد. رستوران های اختصاصی در هتل کوروش کیش، فضای مناسبی را برای پذیرایی فراهم کرده است. طعم خوشمزه غذاهای بین المللی، غذاهای فرانسوی، ایتالیایی و منوی مخصوص غذاهای دریایی را می‌توانید در این هتل تجربه کنید.

6- هتل پارمیس کیش

هتل پارمیس کیش هم یکی از هتل های ۵ ستاره در کیش محسوب می شود. این هتل در سال ۸۵ تاسیس شده است و در حال حاضر یکی از بزرگ ترین هتل های جزیره با اتاق ها و سوئیت های متفاوت محسوب می شود. رستوران اختصاصی با منوی غذایی مخصوص در این هتل، نظر اکثر گردشگران را به خود جلب نموده است. با اقامت در این هتل ۵ ستاره می توانید از سالن های ورزشی، استخر، کافی شاپ، مرکز خرید، آتلیه عکاسی و ده ها امکانات دیگر استفاده کنید. هتل پارمیس کیش، بهترین هتل های ۵ ستاره در کیش است که به مراکز خرید و تفریحات کیش نزدیک است.

با رزرو تور کیش می ‌توانید در هتل های ۵ ستاره کیش اقامت داشته باشید. پیشنهاد می کنیم برنامه سفر خود به کیش را ترتیب دهید و با کارشناسان تینا سفر تماس بگیرید. قیمت پکیج تورهای کیش برای اقامت در هتل های پنج ستاره، متفاوت است. قیمت ‌های جدید را نیز از این کارشناسان سوال کنید.