تفریحات هیجان انگیز در کیش یکی از مهمترین جاذبه های گردشگری جزیره محسوب می‌شود. کمتر کسی است که به کیش سفر کند و تمایل نداشته باشد که از تفریحات آبی کیش از جمله غواصی در کیش، سوار شدن بر قایق های تندرو یا سایر سرگرمی های ساحلی کیش لذت ببرد! در واقع، یکی از دلایلی که مسافران، تور کیش را انتخاب می‌کنند، همین سرگرمی ها و برنامه های جذاب است.

وقتی به کیش سفر کنید، در اسکله کیش، مجموعه‌ای از سرگرمی ها و تفریحات آبی کیش را خواهید دید. برای لذت بردن استفاده از هر کدام باید بلیط تهیه کنید. قیمت هر کدام از تفریحات آبی کیش متفاوت است. همچنین اگر بخواهید از شهربازی لذت ببرید، باز هم برای هر کدام از بازی ها باید بلیط تهیه کنید.

اگر بخواهیم درباره همه بازی ها و سرگرمی های کیش صحبت کنیم از حوصله یک بحث خارج است و باید در مطالب متعددی به آن بپردازیم. در این مطلب می خواهیم شما را با سه تا از تفریحات هیجان انگیز در کیش آشنا کنیم که قطعاً برایتان قابل توجه خواهد بود.

برای رزرو تور کیش ویژه فصل پاییز، آفر تور کیش و اطلاع از قیمت های تورهای مسافرتی کیش در فصل های مختلف با کارشناسان تور کیش در تینا سفر تماس بگیرید. خدمات این مجموعه شامل رزرو بهترین هتل های کیش، گشت و گذار در جزیره و برنامه ریزی برای یک سفر خاطره انگیز است.

3 تا از جذاب ترین تفریحات کیش که پیشنهاد می کنیم تجربه کنید

1-جایروکوپتر کیش

جایروکوپتر کیش

جایروکوپتر کیش

یکی از تفریحات ماجراجویانه در کیش، جایروکوپتر نام دارد. سوار شدن بر جایروکوپتر برای کسانی مناسب است که به پرواز کردن علاقه دارند. جایروکوپتر یک هواپیمای ساده است و از نظر شکل ظاهری بیشتر به هلیکوپتر شباهت دارد. ساختار جایروکوپتر به گونه‌ای طراحی شده که بتواند دو سرنشین را در خود جای دهد. این به معنای آن است که اگر بخواهید از جایروکوپتر کیش لذت ببرید، حتماً باید ابتدا آموزش هایی را در این زمینه از سوی خلبان های حرفه‌ای دریافت کنید و حتماً با یک سرپرست، پرواز خود را انجام دهید.

مجموعه جایروکوپتر کیش در سال ۱۳۹۲ در جزیره آغاز به کار کرده است و امروزه به یک تفریح جذاب و ماجراجویان تبدیل شده است. در واقع این مجموعه پروازی، هم جنبه آموزشی دارد و هم جنبه گردشگری؛ پس در طول سفر خود می توانید چند ساعتی را وارد مجموعه پرواز شوید و آموزش هایی را در رابطه با پرواز با جایروکوپتر دریافت کنید. زمانی که برای پرواز آماده شدید، یک مربی یا خلبان کارآزموده همراه شما خواهد بود تا از مسیر خود لذت ببرید.

جایروکوپتر کیش، تمامی مجوزهای لازم را از سازمان هواپیمایی کشور و سایر نهادهای مربوطه دریافت کرده است، پس یک پرواز ایمن و بی خطر را خواهید داشت.

تمام تجهیزات جایروکوپتر از طریق مهندسان و تکنسین ها کنترل می شود. همه قسمت های جایروکوپتر قبل از پرواز کنترل شده‌اند و سلامت آنها به تایید مهندسان و تکنسین ها می رسد. بسیاری از این جایروکوپترها با هدف ارائه خدمات به گردشگران و مسافران استفاده می شوند، پس به نوعی شما یک تور گردشگری هوایی بر فراز جزیره کیش خواهید داشت.

زمان استفاده از جایروکوپتر، ۱۰ دقیقه است. افراد از سن ۱۰ سال به بالا می توانند سوار این هواپیماهای کوچک شوند. هر جایروکوپتر ظرفیت یک نفر را دارد و یک خلبان او خواهد بود؛ بنابراین نمی توانید دو نفره یا سه نفره سوار جایروکوپتر شوید. این وسایل نقلیه در ارتفاع حدود ۱۰۰ متری پرواز خواهند کرد.

بدون شک سوار شدن بر جایروکوپتر برایتان هیجان آور خواهد بود. یکی از انواع تور کیش را رزرو کنید و این تفریح ماجراجویانه را خودتان شخصاً تجربه نمایید.

بیشتر بخوانید: معرفی جزیره هندورابی کیش

2-بانجی جامپینگ کیش

بانجی جامپینگ کیش

بانجی جامپینگ کیش

دومین تفریح هیجان آور در کیش بانجی جامپینگ است، تقریباً با این نوع تفریح و سرگرمی آشنایی دارید. در بانجی جامپینگ، ورزشکاران با پوشیدن لباس مخصوص و به واسطه یک طناب فنردار، از یک ارتفاع زیاد به سمت پایین پرش خود را انجام می‌دهند. کسانی که ترس از ارتفاع دارند، بهتر است به سمت این ورزش پرهیجان نروند.

اگر می خواهید آدرنالین خون خود را افزایش دهید، حتماً بانجی جانبی را تجربه کنید. باید بدانید که هر کسی نمی تواند در بانجی جامپینگ کیش شرکت کند. قبل از اینکه تصمیم بگیرید این ورزش را انجام دهید، معاینات پزشکی را باید پشت سر بگذارید. سپس آموزش های لازم به شما داده می‌شود و باید لباس مخصوص بپوشید.

هم خانم ها و هم آقایان می توانند بانجی جامپینگ کیش را تجربه کنند. البته یک تعهدنامه هم از شما گرفته می شود تا مشکلاتی در آینده به وجود نیاید. افراد ۱۴ سال به بالا می توانند بانجی جامپینگ را انجام دهند. اگر کوچکترین اختلال در سلامتی شما وجود داشته باشد، یا حتی داروی خاصی مصرف می کنید، نمی توانید در بانجی جامپینگ کیش لذت ببرید.

استفاده از تفریحات بانجی جامپینگ کیش اصول و قواعد خاص خودش را دارد، قبل از اینکه این کار را انجام دهید حتماً با مربی یا کارشناسانی که در محوطه وجود دارند صحبت کنید. بانجی جامپینگ در میدان المپیک، درست قسمت پشتی شهر زیر زمینی کاریز کیش واقع شده است.

بیشتر بخوانید: مراکز خرید در کیش

3-پاراسل کیش

پاراسل کیش

پاراسل کیش

یکی دیگر از تفریحات هیجان انگیز کیش که در گروه تفریحات آبی کیش قرار می گیرد، پاراسل نام دارد. تفریحات پاراسل فرصتی را فراهم می‌آورد که شما تفریحات اسکی روی آب و چتربازی را همزمان تجربه کنید. در پاراسل، فرد، سوار بر یک چتر می شود که این چتر با یک قایق تندرو با سرعت کشیده می شود، بنابراین فردی که بر چتر سوار است، به تدریج، ارتفاع می ‌گیرد.

پاراسل کیش یک تفریح پرهیجان و جذاب است؛ شما بر فراز آب های نیلگون خلیج فارس به پرواز در می آیید، در حالی که یک قایق موتوری با سرعت شما را به جلو می کشد.

تفریحات پاراسل کیش در ساحل سیمرغ، ساحل مرجان، اسکله تفریحی کیش، ساحل مارینا و ساحل دامون قابل انجام است. تا حداکثر ۳ نفر می توانند از چتر پاراسل استفاده کنند. اگر مشکلاتی در سلامتی خود دارید حتماً قبل از سوار شدن بر پاراسل با مسئولین تفریحات صحبت کنید.

وقتی از پاراسل کیش استفاده می کنید، تا حدود ۱۰۰ متر از سطح آب ارتفاع می گیرید. از سنین ۷ سال به بالا می توانند پاراسل را تجربه کنند. برای هر کدام از تفریحات آبی کیش یا تفریحات ورزشی کیش باید بلیط تهیه کنید. قیمت بلیط هر کدام از برنامه های ورزشی و تفریحی متفاوت است.

تیناسفر مجموعه گردشگری با تجربه در زمینه تورهای ایرانگردی و تورهای خارجی می باشد. تور کیش را می توانید از شهر خود رزرو کنید و از تمامی جاهای دیدنی کیش لذت ببرید. رزرو بهترین هتل ها در کیش و بازدید از مراکز خرید با خدمات تیناسفر برایتان راحت تر خواهد بود.