هتل های آنتالیا با امکانات کامل و خدمات همه جانبه مکان ایده آلی برای اقامت مسافران تور آنتالیا هستند. تورهای گردشگری برای سفر به آنتالیا جزو محبوب ترین و پرفروش ترین تورهای خارجی از ایران محسوب می شود.

بسیاری از خانواده های ایرانی برای تعطیلات خود، سفر به آنتالیا را انتخاب می کنند. آنتالیا یکی از شهرهای ساحلی ترکیه است که هم جاذبه های گردشگری بی نظیر دارد و هم می توانید در ساحل دریا قدم بزنید و از آب و هوای مطبوع آن نهایت استفاده را ببرید.

آشنایی با بهترین هتل های آنتالیا برای تمام مسافران این امکان را فراهم می‌کند تا با خدمات امکانات و قیمت رزرو اتاق در هتل بهتر آشنا شوند و در نتیجه تصمیم گیری کنند در کجا اقامت داشته باشند.

قیمت تور آنتالیا به انتخاب هتل شما بستگی دارد. اقامت در هتل های پنج ستاره بلوکس در مجاورت ساحل دریا قطعاً گرانتر است.

اگر شما هم جزو آن دسته از افرادی هستید که می‌خواهید تور آنتالیا را رزرو کنید و اطلاعاتی درباره هتل های آنتالیا ندارید، این مطلب را برای شما تهیه کرده ایم.

هتل های این شهر پر طرفدار انواع مختلفی دارند و شامل هتل های ۵ ستاره، ۴ ستاره، هتل سه ستاره و مهمانخانه ها هستند. در ادامه مطلب شما را با ۸ تا از بهترین هتل ها در آنتالیا آشنا می‌کنیم که میتوانید برای اقامت خود را انتخاب نمایید.

بیشتر بخوانید: راهنمای سفر به آنتالیا

۸ تا از بهترین هتل های آنتالیا که می توانید برای اقامت رزرو کنید

بهترین هتل های آنتالیا

بهترین هتل های آنتالیا

1- هتل Akra Barut آنتالیا  

یکی از بهترین هتل های آنتالیا که یک هتل پنج ستاره و لوکس است هتل Akra Barut نام دارد. این هتل مجلل در نزدیکی ساحل دریای مدیترانه واقع شده و اگر در محوطه آن قدم بزنید، نسیم خنک دریا را احساس خواهید کرد.

امکانات کاملی برای هتل آکرا در آنتالیا در نظر گرفته شده است. هتل، دارای رستوران اختصاصی است که منوی غذاهای بین المللی را در کنار غذاهای ترکی فراهم می کند. اگر به اقامتی خاطره انگیز  و رویایی فکر می کنید، هتل آکرا در آنتالیا را رزرو کنید.

این هتل پنج ستاره در منطقه لارا آنتالیا قرار دارد و به جاهای دیدنی شهر از جمله موزه آنتالیا، برج ساعت و بسیاری مراکز خرید نزدیک است. هر آنچه از یک هتل لوکس و مجلل در نظر دارید در هتل آکرا آنتالیا برای شما فراهم شده است.

2- هتل شروود ریزورت آنتالیا

یکی دیگر از بهترین هتل های آنتالیا در گروه هتل های پنج ستاره برای اقامت، هتل شروود است. این هتل لوکس با امکانات کامل و خدمات متنوع در منطقه لارا، از میلیون ها مسافران تور آنتالیا در تمام فصل های سال پذیرایی می‌کند.

هتل شروود ریزورت در آنتالیا، یک هتل منحصر به فرد و مجلل است. کمتر کسی است که بتواند به راحتی از کنار زیبایی های این هتل و محوطه اطراف آن عبور کند!

هتل شروود آنتالیا دارای سالن ورزشی، پارک آبی، سالن های تئاتر، موزیک و نمایش، استخر، سونا، جکوزی و خدمات متنوع دیگر است. گفته شده که اقامت در هتل شروود ریزورت آنتالیا برای سفرهای ماه عسل می‌تواند خاطره انگیز باشد.

3- هتل لارا دلوکس آنتالیا

هتل Limak Lara De Luxe یکی از بهترین هتل های آنتالیا در نزدیکی ساحل است. هر آنچه از امکانات این هتل مجلل بگوییم باز هم کم گفته ایم!

رستوران اختصاصی این هتل لوکس در آنتالیا، منوی کامل از غذاهای بین المللی، غذاهای ترکی و حتی غذایی های ایتالیایی و مکزیکی را فراهم می‌کند.

هتل لارا دلوکس آنتالیا به مراکز خرید نزدیک است و می توانید به راحتی برای تماشای جاهای دیدنی شهر اقدام کنید. منطقه لارا در آنتالیا، محبوب ترین جاذبه گردشگری است که مسافران مختلف را از سراسر ایران به خود جلب می کند.

4- هتل تایتانیک بیچ لارا (Titanic Beach Lara) آنتالیا

یکی دیگر از بهترین هتل های آنتالیا در منطقه لارا، هتل تایتانیک بیچ نام دارد. این هتل ۵ ستاره دارای ۴ رستوران مجهز و بزرگ با منوی غذایی کامل است.

همچنین زمین های بزرگ بازی تنیس و بسکتبال، استخر روباز و استخر سر بسته، فضای بازی مخصوص کودکان در این هتل وجود دارد. اگر به اقامتی راحت در یکی از هتل ‌های آنتالیا فکر می کنید، هتل تایتانیک بیچ را به شما پیشنهاد می دهیم. امکانات هتل از هر نظر کامل است و منوی غذایی آن خاص و منحصر به فرد می باشد.

5- هتل ملاس لارا آنتالیا

اقامت در هتل پنج ستاره ملاس لارا آنتالیا برای شما لحظاتی خاطره انگیز سرشار از آرامش فراهم می کند. محوطه اطراف این هتل پنج ستاره به زیبایی هر چه تمام تر طراحی شده است.

پنجره‌های اکثر اتاق های این هتل رو به فضای سبز می باشد. رستوران اختصاصی با منوی غذای بین المللی و ترکی، خدمات سونا، جکوزی، زمین های ورزشی بزرگ، پارک بازی کودکان، بخشی از امکاناتی هستند که در هتل ملاس لارا آنتالیا ارائه می شود. هنگام رزرو تور آنتالیا می توانید این هتل زیبا را برای اقامت تان انتخاب کنید.

6- هتل ترندی لارا (Trendy Lara) آنتالیا

یکی دیگر از هتل های لوکس و ۵ ستاره در آنتالیا، هتل ترندی لارا نام دارد. این هتل در منطقه لارا آنتالیا واقع شده و به بسیاری از مراکز خرید و جاهای دیدنی نزدیک است. زمین های ورزشی بزرگ، استخر، سونا و جکوزی و ساحل اختصاصی دریای مدیترانه، بخش مهمی از امکانات این هتل مجلل است. تمامی اتاق های این هتل پنج ستاره به زیباترین شکل چیده شده اند.

7- هتل IC Hotels Residence آنتالیا

یکی دیگر از بهترین هتل های آنتالیا هتل IC Hotels Residence  نام دارد. این هتل ۵ ستاره لوکس و مجلل به ساحل اختصاصی دریای مدیترانه نزدیک است؛ رستوران بزرگ و مجهز دارد و به جاهای دیدنی از جمله باغ پروانه ها، زمین گلف، پارک ساحلی لارا و برج ساعت نزدیک می باشد.

با اقامت در این هتل آنتالیا به مراکز خرید از جمله مرکز خرید پرمیوم مال نزدیک هستید. برای اقامت راحت با امکانات کامل  این هتل لوکس را به شما پیشنهاد می دهیم.

8- هتل Regnum Carya آنتالیا

یکی دیگر از بهترین هتل های آنتالیا که در تور آنتالیا می‌توانید رزرو کنید، هتل Regnum Carya نام دارد. امکانات کامل یک هتل ۵ ستاره و خدمات ورزشی و تفریحی در این هتل مجلل فراهم شده است. رستوران اختصاصی، خدمات کامل در اتاق ها، گشت و گذار در آنتالیا، زمین های بازی، استخر، سونا و جکوزی، تنها گوشه ای از خدمات و امکانات این هتل هستند.

برای رزرو تور آنتالیا، کسب اطلاعات رزرو هتل های آنتالیا و قیمت هر کدام، کافیست با آژانس گردشگری تیناسفر تماس بگیرید تا شما را راهنمایی کنند.