هتل‌ های ارزان در کیش با قیمتی مقرون به ‌صرفه‌ خدمات متعددی را ارائه می‌نمایند. آشنایی با این هتل‌ها و خدمات آنها منجر به تجربه سفر خاطره‌انگیز و اقتصادی خواهد شد. جزیره کیش با سواحل بی‌نظیر و اماکن تفریحی متعدد یکی از مقاصد گردشگری جذاب برای بسیاری از مسافران محسوب می‌شود. از آنجایی که این جزیره دارای سواحل بسیار زیبا همراه با بافت گیاهی متفاوت و مراکز خرید گوناگون است در فصول مختلف پذیرای مهمانان زیادی از سراسر کشور می‌باشد. از این‌رو اقامتگاه‌ها و هتل‌های زیادی جهت اقامت مسافران با قیمت‌های متنوع در این جزیره احداث شده‌اند تا گردشگران با هر بودجه‌ای بتوانند از امکانات و زیبایی‌های این مکان بهره‌مند شوند.

از عوامل تعیین کننده قیمت هتل‌ های کیش تعداد ستاره‌های هتل، فاصله از شهر و زمان سفر به جزیره است. اگر سفر به کیش خارج از زمان اوج سفر به جزیره باشد، در نتیجه به دلیل کاهش درخواست مسافران، قیمت هتل‌ ها نیز کاهش پیدا خواهد کرد. امکانات رفاهی بیشتر با کیفیت بالانر در هتل‌ها منجر به پرداخت هزینه بیشتری خواهد شد. برخی از هتل‌های ارزان در کیش را در ادامه مورد بررسی قرار می دهیم.

بیشتر بخوانید: با 6 تا از بهترین هتل های 5 ستاره کیش آشنا شویم

6 تا از بهترین هتل های ارزان در کیش

هتل ‌های ارزان در کیش

هتل ‌های ارزان در کیش

1-هتل جام جم

یکی از هتل ‌های کیش که دارای قیمت مناسب جهت اقامت مسافران است، هتل جام جم کیش می ‌باشد که به دلیل نزدیکی به مراکز تفریحی و تجاری کیش به عنوان یک اقامتگاه مناسب تلقی می ‌گردد. در ضمن این هتل به اماکن تفریحی دسترسی مناسبی دارد و مسافران می‌توانند بدون دردسر در مدت زمان کوتاهی برای لذت بردن از تفریحات آبی کیش اقدام کنند.

معماری هتل جام جم کیش، خاص است و یک محیط آرام برای مسافران دارد. از مزایای خاص این هتل موقعیت خوب آن به لحاظ جغرافیایی است و با امکانات رفاهی خوبی که نسبت به قیمت مناسب  آن در اختیار مسافران قرار می‌دهد مورد توجه گردشگران زیادی قرار گرفته است. همچنین این هتل سه ستاره کیش به بازارهای ونوس، بازار مریم، بازار زیتون، بازار مروارید نزدیک است و تجربه خرید را لذت‌بخش می‌کند. هتل جام جم، یکی از هتل‌ های ارزان در کیش محسوب می‌شود.

2-هتل فانوس کیش

هتل فانوس کیش، یکی از هتل های ارزان در کیش، در خیابان میرمهنای جزیره کیش واقع شده که یک هتل دو ستاره محسوب می‌شود. این هتل ارائه دهنده خدمات مناسبی با قیمت ارزان برای مسافران است. جاذبه‌های گردشگری مختلفی در نزدیکی این هتل وجود دارد که موجب پرطرفدار شدن این اقامتگاه می‌شود. این هتل کیش از سال 1376 فعالیت خود را آغاز کرد و در سال 1395 نیز بازسازی شد.

بنای هتل فانوس کیش دارای امکانات مناسبی است تا خاطره‌ای فراموش نشدنی را برای مسافران رقم بزند. اتاق‌های هتل رو به حیاط واقع شده‌اند تا منظره‌ای جالب خلق شود. برخورداری از رستوران با کیفیت غذای مناسب یکی از مزایای این هتل شمرده می‌شود. اقامت در هتل فانوس در فصول مختلف با تخفیف همراه است، از این رو مسافران می‌توانند اقامتی مناسب با قیمتی مقرون به صرفه را تجربه کنند.

3-هتل شباویز کیش

هتل شباویز کیش یکی دیگر از هتل‌ های دو ستاره کیش،یکی از هتل های ارزان در کیش، با قدمتی زیاد محسوب می‌شود که از سال 1370 فعالیت خود را شروع کرده است. این هتل دارای سوئیت‌های متعددی است که در یک محوطه واقع شده‌اند. یکی از ویژگی‌های مناسب این هتل کیش، دسترسی سریع به ساحل و مرکز خرید مرجان است. هتل شباویز کیش از مرکز شهر فاصله دارد و در محیطی آرام بنا شده است. موقعیت مکانی هتل در جنوب شرقی جزیره است. فضای سبز و پارکینگ، تاکسی سرویس و کافی شاپ از امکانات رفاهی این هتل هستند. از مزایای هتل شباویز، دسترسی به فضای سرسبز محلی است که برای مسافران علاقمند به پیاده‌روی یک اقامتگاه مناسب تلقی می‌شود.

4-هتل تماشا کیش

یکی دیگر از هتل‌های ارزان در کیش که دارای قیمت مناسب برای اقامت مسافران است هتل دو ستاره تماشا می‌باشد. این هتل امکانات رفاهی مطلوبی در اتاق‌ها دارد و از پاکیزگی مناسبی برخوردار می‌باشد. در ضمن شما می‌توانید با اقامت در این هتل از کیفیت غذای خوب نیز بهره‌مند شوید. موقعیت این هتل به لحاظ مکان جغرافیایی که در آن واقع شده دارای دسترسی خوبی به مراکز خرید شهر است. با توجه به هزینه‌ای که برای اقامت در این هتل پرداخت می‌شود امکانات مناسبی در اختیار مسافران قرار می‌گیرد.

هتل تماشا کیش در نزدیکی میدان امیرکبیر قرار گرفته و به عنوان یکی از مناطق مهم جزیره محسوب می‌گردد. این هتل در سال 1392 بازسازی شد. در ضمن، هتل تماشا در دسته گروه‌های هتل هلیا قرار می‌گیرد. این هتل یکی از اقامتگاه‌های با سابقه و شناخته شده در کیش است و برای طراحی اتاق‌های آن، چیدمان ساده‌ای در نظر گرفته شده است. رستوران هتل نیز انواع غذاهای ایرانی و فرنگی را متناسب با سلایق گوناگون مسافران سرو می‌کند. از دیگر امکانات در نظر گرفته شده برای هتل تماشا، وجود کافی شاپ است تا مسافران بتوانند هر زمان که مایل باشند از خدمات کافی شاپ استفاده کنند.

5-هتل پانیذ کیش

یکی از هتل های ارزان در کیش، با قیمت مناسب، هتل پانیذ است. این هتل در میدان پردیس کیش واقع شده و در نزدیکی رویا مال قرار دارد. بدین صورت، دسترسی مسافران به مراکز خرید متعددی فراهم می‌شود که از مزایای مناسب این هتل محسوب می‌گردد. طراحی اتاق‌های هتل ساده است و امکانات خوبی برای رفاه حال مسافران دارد. با اقامت در این هتل، علاوه بر بهره‌مندی از مزایای آن می‌توانید هزینه مناسبی پرداخت کنید.

6-گراند هتل

مجموعه گراند هتل، یکی از هتل های ارزان در کیش، در نزدیکی ساحل واقع شده و از موقعیت جغرافیایی خوبی برخوردار است. این هتل دارای سه ستاره است و با فاصله کمی از مراکز خرید مریم و ونوس واقع شده و سرویس‌دهی مناسبی برای مسافران دارد. این هتل، علیرغم قیمت مناسب به عنوان مکانی با دسترسی آسان به دریا، محیطی خاطره‌انگیز را برای مسافران رقم می‌زند.

گراند هتل یکی از هتل‌ های ارزان در کیش محسوب می‌شود. جزیره کیش دارای هتل‌های فراوانی است که هر کدام از موقعیت جغرافیایی خاص خود با امکانات ویژه‌ای برخوردار هستند. اگر زمان سفر به کیش با دقت و برنامه‌ریزی صورت بگیرد می‌توان از خدمات ارائه شده هتل‌ها با قیمت مناسب بهره‌مند شد.

کافیست با کمی تحقیق در مورد اقامتگاه‌ها و هتل‌ های کیش از هزینه تور کیش، اقامت و کیفیت خدماتی که ارائه می‌شوند آگاه شوید و بودجه سفر خود را با توجه به هزینه هتل برنامه‌ریزی نمایید. هتل‌های کیش از دو ستاره با قیمت پایین‌تر، و خدمات کمتر، تا انواع هتل‌های 5 ستاره که لوکس هستند و خدمات باکیفیت و بی‌نظیری رائه می‌دهند، تشکیل شده است. موقعیت مکانی و دسترسی به جاذبه‌های کیش اغلب برای مسافران اهمیت خاصی دارد که برخی از هتل‌ های ارزان در کیش نیز از این ویژگی‌ها برخوردار هستند.

برای کسب اطلاعات بیشتر از تور کیش و رزرو بهترین هتل های ارزان در کیش می توانید با کارشناسان تور کیش در تیناسفر تماس بگیرید.