یکی از بهترین هتل های قشم برای اقامت در طول سفر، هتل خلیج فارس است. این جا یک هتل 3 ستاره و کاملاً مجهز است که می تواند فرصتی را برایتان فرآهم سازد تا چند روزی را در کنار خانواده یا دوستان، لحظات خوب و خوشی را سپری کنید. قیمت های اقتصادی و فضای زیبا و آرامش بخش این هتل قشم، عواملی هستند که باعث شده اند اکثر مسافران تور قشم، اینجا را انتخاب کنند.

می دانید که قشم یکی از مقاصد پرطرفدار و محبوب برای ایرانی ها است. این جا یک جزیره با زیبایی های منحصر به فرد است که تماشای آن، روح و ذهن را جلا می دهد! از بناهای تاریخی گرفته تا ساحل زیبا، منظره توصیف ناپذیر طلوع و غروب خورشید، امواج آرام دریا، طبیعت زیبا، همه و همه جاذبه های این منطقه محسوب می شوند. پس چه بهتر که با اقامت در یک هتل با امکانات عالی، از این مناظر لذت ببرید.

اگر متقاضی تور قشم هستید و می خواهید با هتل خلیج فارس قشم آشنا شوید، دعوت می کنیم تا پایان بحث با ما همراه باشید. بدون شک در انتها، تصمیم گیری برای رزرو بهترین هتل های قشم برایتان راحت تر خواهد بود.

آژانس گردشگری تیناسفر، مجری برگزاری تورهای ایرانگردی است و می تواند هتل خلیج فارس یا سایر هتل های این جزیره را برایتان رزرو نماید. انواع تورهای قشم در تمام فصل های سال نیز در دسترس قرار دارند.

آدرس هتل خلیج فارس قشم کجاست؟

این هتل 3 ستاره در قشم در میدان علم و صنعت، انتهای خیابان ساحلی واقع شده است. از سال 1390 تا امروز، مسافران زیادی در هتل خلیج فارس قشم اقامت داشته اند و همه آنها از خدمات رسانی راضی بوده اند. برای رسیدن به این هتل می توانید به سمت بلوار خلیج فارس حرکت کرده و پس از رسیدن به میدان علم و صنعت، وارد خیابان ساحلی شوید. درست در مجاورت مسکن مهر، این هتل قرار دارد.

هتل خلیج فارس در قشم

هتل خلیج فارس در قشم

بیشتر بخوانید: با 8 تا از بهترین هتل های قشم آشنا شوید

امکانات هتل خلیج فارس قشم چیست و چه خدماتی ارائه می دهد؟

هتل خلیج فارس در قشم بهترین امکانات را برای همه مهمانان ارائه می دهد؛ چه با هدف تجارت و کار سفر کرده باشید یا برای گردش و تفریح، می توانید از همه خدمات این هتل استفاده کنید. در این هتل اتاق های مجهز به همه وسایل و لوازم وجود دارد. مبلمان نیز با بهترین کیفیت و چیدمان در اختیار مسافران قرار می گیرد. مزیت دیگر این هتل در قشم، منظره زیبا رو به دریا است که از تمامی اتاق های آن نمایان است.

در هتل خلیج فارس، رستوران اختصاصی وجود دارد که منوی کاملی از غذاهای بومی، ایرانی و بین المللی را ارائه می دهد. غیر ممکن است وارد این رستوران شوید و از طعم غذاهای آن لذت نبرید! می توانید در رستوران هتل خلیج فارس قشم، مزه ویژه و استثنایی غذاهای دریایی، بخصوص میگوی جنوب را امتحان کنید؛ این مزه را برای همه عمر در خاطر خواهید داشت!

رستوران این هتل در ساحل دریا قرار دارد و بهترین لحظات را به ویژه در شب، برایتان رقم می زند. در کنار رستوران می توانید از کافی شاپ هتل نیز استفاده کنید. انواع نوشیدنی های سرد و گرم، بستنی و کیک و دسرهای خوشمزه و رنگارنگ در این کافی شاپ سرو می شوند. پیشنهاد می کنیم اگر تور قشم را رزرو کردید، حتماً درباره انتخاب هتل خلیج فارس، فکر کنید.

هتل خلیج فارس در قشم به کدام جاهای دیدنی جزیره نزدیک است؟

هتل خلیج فارس در قشم به برخی از مهم ترین جاهای دیدنی و مراکز خرید و بازارها نزدیک است و همین عامل باعث شده تقاضا برای اقامت در اینجا رو به افزایش باشد. به ویژه انواع تور قشم هتل خلیج فارس در فصل های بهار و ایام نوروز بسیار پرفروش است. برای اینکه در سراسر جزیره گشت و گذاری داشته باشید، بهتر است از خدمات تاکسی سرویس هتل استفاده کنید.

این هتل زیبا در قشم به جاذبه های گردشگری جزایر ناز، بازار سنتی قشم، جزیره هنگام و جزیره هرمز، جنگل های حرا، پارک زیبای زیتون، غارهای خوربس، دره ستارگان و روستای لافت نزدیک است. بهترین سوژه های عکاسی را می توانید در قشم پیدا کنید و سفری به یاد ماندنی را برای خود و همراهانتان رقم بزنید!

هتل های نزدیک به هتل خلیج فارس در قشم

هتل خلیج فارس در قشم در کیلومتر 5 جاده قشم – درگهان، واقع در میدان علم و صنعت قرار دارد. برخی دیگر از هتل های معروف قشم به این هتل 3 ستاره نزدیک هستند. هتل فولتون قشم، هتل مارینا قشم، مهمانسرای کوثر، سه هتل هستند که به هتل خلیج فارس نزدیک می باشند. این هتل ها نمای زیبایی را به سمت ساحل دریا دارند و به همین خاطر دارای محبوبیت هستند.

بیشتر بخوانید: هتل های قشم برای رزرو و اقامت + قیمت

قیمت رزرو اتاق در هتل خلیج فارس برای هر شب چقدر است؟

قیمت تور قشم و قیمت اقامت به ازای هر شب در هتل خلیج فارس قشم، به عوامل مختلفی بستگی دارد. تور هوایی قشم و تور زمینی قشم، هر کدام قیمت های متفاوتی دارند. از طرفی دیگر، زمان سفر کردن نیز می تواند در این قیمت ها تأثیرگذار باشد. این قیمت ها بر اساس ایام سال و میزان تقاضا برای تورهای مسافرتی، تعریف می شوند.

قیمت هتل های قشم در فصل های شلوغ سال، گران تر است. همچنین قیمت تورها نیز در این ایام افزایش دارد. اگر می خواهید قیمت های تور قشم هتل خلیج فارس برایتان مقرون به صرفه باشد، پیشنهاد می کنیم در پاییز یا اواخر زمستان به اینجا سفر کنید. قیمت تورها و هتل ها در بهار، افزایش نسبی دارد.

می توانید برای اطلاع از تورهای قشم، قیمت تور قشم، قیمت اقامت در هتل خلیج فارس در قشم، شرایط رزرو تور لحظه آخری قشم، یا زمان آفر تور قشم، با کارشناسان تیناسفر، مجری تورهای ایرانگردی تماس بگیرید.

در این مجموعه، خدمات کاملی برای انواع تورهای قشم از تمامی شهرهای ایران ارائه می شود. محبوب ترین تورهای قشم از شهرهای اصفهان، تهران، شیراز، اهواز، یزد، تبریز، همدان و کرمانشاه در دسترس است و می توانید برای اقامت، هتل خلیج فارس را نیز رزرو نمایید. بدون شک، سفری خوش و به یادماندنی در انتظار شما است!