بازار پردیس کیش یکی از محبوب ترین و معروف ترین مراکز خرید کیش است که در دو فاز با نام های بازار پردیس 1 کیش و بازار پردیس 2 کیش فعالیت می کند. خرید کردن از بازارهای کیش، خود به عنوان یک جاذبه گردشگری محسوب می شود. در واقع می توانیم بگوییم که وقتی تور کیش را رزرو می کنید، برنامه ریزی برای رفتن به مراکز خرید کیش، جزو اولویت هایتان قرار دارد. این کار هم یک تفریح است و هم یک تجارت؛ خرید کردن کالاهای باکیفیت از این بازارها می تواند هیجان انگیز باشد!

در تمام فصل های سال، هزاران مسافر به کیش سفر می کنند تا هم از تفریحات کیش لذت ببرند و هم از این مراکز خرید دیدن کنند. بازار پردیس کیش هم یکی از این مکان های پر رفت و آمد است.

هر یک از بازارهای پردیس 1 و 2 دارای یک معماری خاص هستند و تعداد زیادی فروشگاه و مغازه را در خود جای داده اند. خرید کردن از این بازار کیش می تواند مقرون به صرفه باشد؛ قیمت اجناس در هر دو فاز مرکز خرید پردیس کیش، ارزان و به صرفه است، پس می توانید برای خودتان و آشنایان تان و حتی دوستانتان، سوغاتی های خوبی بخرید.

بازار پردیس کیش کجاست؟

بازار پردیس کیش، فاز 1 و 2، از نظر موقعیت مکانی به همدیگر نزدیک هستند. بازار پردیس 1 در میدان پردیس، خیابان رازی قرار دارد و بازار پردیس 2 در میدان پردیس واقع شده است. در هر دو بازار، فاز 1 و 2، مغازه های معمولی و لوکس وجود دارند و اجناس برند را به فروش می رسانند. اگر می خواهید از هر دو فاز این بازار دیدن کنید بهتر است یک روز کامل را به این کار اختصاص دهید.

از بازار پردیس کیش چه چیزهایی می تونیم بخریم؟

خرید کردن از بازار پردیس کیش، لذت بخش است. شما می توانید هر کالایی که در نظر دارید را در این دو بازار بزرگ و پر زرق و برق پیدا کنید. شاید در ابتدا کمی سردرگم شوید! اما اگر وقت کافی اختصاص دهید، موفق می شوید. هم برایتان یک تفریح و وقت گذرانی است و هم می توانید قیمت های خوبی برای خرید کردن پیدا کنید.

بازار پردیس 1 کیش از زیباترین معماری و طراحی داخلی برخوردار است و بیشتر از 200 مغازه و فروشگاه را شامل می شود. این بازار دارای 2 طبقه بوده، کافی شاپ و رستوران متعدد دارد که بهترین منوی غذایی و میان وعده را ارائه می دهند. در این بازار در هر فصل، تخفیف هایی برای خرید تعیین می شود و برای ایام نوروز هم جشنواره های نوروزی برگزار می گردد.

از این مرکز خرید می توانید کالای صوتی و تصویری، فروشگاه موبایل و لوازم دیجیتال، وسایل ورزشی، لوازم آرایشی – بهداشتی، انواع پوشاک و بسیاری دیگر را تهیه کنید. پس می بینید اگر تور کیش را برای نوروز رزرو کنید، مرکز خرید پردیس کیش، بهترین مکان برای خریدتان خواهد بود.

بازار پردیس 2 کیش، فاز دوم بازار پردیس کیش است و یک فضای وسیع را فرآهم می کند. این بازار بزرگ، یک مرکز بین المللی است و برندهای معتبر و معروفی را برای فروش ارائه می دهد. این مرکز خرید بسیار محبوب است و به بسیاری از هتل های کیش هم نزدیک می باشد.

در مرکز خرید پردیس 2 کیش می توانید انواع پوشاک و کیف و کفش، کالای دیجیتال، لوازم آرایشی و بهداشتی، لوازم کادویی و هدیه، انواع عطر، لوازم برقی، لوازم خانگی و … را خریداری کنید. اگر به انواع شکلات و قهوه خارجی با طعم ویژه علاقه مند هستید، بازار پردیس کیش فاز 2 برایتان مناسب است.

پس از خرید می توانید از کافی شاپ ها و رستوران ها می توانید خوراکی های خوشمزه بخرید و طعم غذاهای مخصوص را امتحان کنید. لذت خرید پرهیجان را در این دو بازار بزرگ می توانید تجربه کنید.

بازار پردیس کیش

بازار پردیس کیش

بازار پردیس کیش به کدام هتل ها نزدیک تر است؟

یکی از ویژگی هایی که موقعیت مکانی بازار پردیس کیش فرآهم می کند، نزدیک بودن به مهم ترین هتل های کیش است. هتل هایی که در نزدیکی این مرکز خرید قرار دارند شامل هتل پارمیس کیش، هتل ارم کیش، هتل تعطیلات کیش، هتل آرامیس کیش، هتل سان رایز کیش، هتل کوروش کیش، هتل فلامینگو کیش، هتل سارا کیش می باشد. در هر کدام از این هتل ها که اقامت داشته باشید می توانید به راحتی، حتی با پیاده روی به مرکز خرید برسید.

بازار پردیس کیش 1 و 2 به کدام جاهای دیدنی نزدیک است؟

این بازار معروف در کیش به برخی دیگر از مراکز خرید کیش نزدیک است و دسترسی آسان به جاهای دیدنی هم فراهم می کند. بازار زیتون کیش، مرکز خرید پانیذ، مرکز خرید مروارید کیش به بازارهای پردیس 1 و 2 نزدیک هستند. به این ترتیب می توانید در یک روز از دو یا 3 مرکز خرید دیدن کنید.

بازار پردیس 1 و 2 در کیش به اسکله تفریحی نزدیک است و می توانید به راحتی پس از خرید، یا حتی قبل از خرید برای استفاده از تفریحات ساحلی کیش به اسکله برسید. هم خرید و هم تفریح در کیش برایتان روح بخش است و می تواند فرصتی عالی برای گذراندن تعطیلات باشد. می توانید با انواع تور کیش هوایی و زمینی، به این مقصد محبوب و پرطرفدار سفری داشته باشید.

بهترین زمان برای سفر به کیش

کیش یک مقصد خوب برای سفر کردن است. تفاوتی نمی کند کدام فصل سال می خواهید سفر کنید، آب و هوای کیش بسیار مطبوع و دل انگیز است. بهترین زمان برای سفر به کیش، بهار و پاییز و زمستان است. قیمت تور کیش در پاییز و زمستان، مناسب تر است و در برخی ایام، آفر تور کیش هم ارائه می شود.

شما می توانید با تور هوایی کیش یا تور لحظه آخری کیش که توسط تیناسفر ارائه می شود، به این جزیره زیبا سفر کنید و از لحظات خود بهترین استفاده را ببرید. اقامت در بهترین هتل های کیش برایتان موجود است. علاوه بر بازار پردیس 1 و 2 کیش می توانید در کل جزیره گشت و گذاری داشته باشید. رستوران های کیش را فراموش نکنید چون منوی غذایی مخصوص آن برایتان تجربه ای خوشمزه را رقم خواهد زد!