هتل های ۵ ستاره آنتالیا با بهترین امکانات، فرصت‌هایی را فراهم می‌کنند تا علاقه‌مندان به تفریحات ساحلی و جاذبه های گردشگری کنار دریا لحظات خوشی را سپری کنند. آنتالیا، شهری در ترکیه است که مناطق ساحلی آن شهرت جهانی دارد. رزرو تور آنتالیا در کنار تور استانبول، پرطرفدار است و در تمام فصل های سال با استقبال خوبی مواجه می‌شود؛ بنابراین اهمیت دارد که مسافران بتوانند هتل های خوبی را برای اقامت شان انتخاب کنند.

شهر آنتالیا یک مرکز گردشگری محسوب می شود و جاهای دیدنی بسیاری دارد. صنعت گردشگری در این شهر ترکیه رونق قابل توجهی داشته و به واسطه هتل های ۵ ستاره، ۴ ستاره و اقامتگاه های ساحلی، حجم زیادی مسافران به این منطقه سفر می کنند.

آنتالیا از نظر موقعیت جغرافیایی در سواحل دریای مدیترانه قرار گرفته است و دارای آب و هوایی مرطوب و معتدل می باشد. شرایط خوب آب و هوایی، مهمترین دلیلی است که علاقه مندان به تفریحات آبی و ساحلی را به این منطقه می کشاند.

اگر شما هم جزو آن دسته از افرادی هستید که می خواهید تور آنتالیا را رزرو کنید، حتماً علاقه دارید که بدانید بهترین هتل های ۵ ستاره آنتالیا برای رزرو کردن کدامند، در این مطلب می‌خواهیم ۶ تا از بهترین هتل ها را به شما معرفی کنیم.

۶ تا از هتل های ۵ ستاره آنتالیا برای اقامتی خاطره انگیز

1- هتل کنکورد دیلوکس ریزورت (Concorde De Luxe Resort)

Concorde De Luxe Resort

Concorde De Luxe Resort

این هتل ۵ ستاره یکی از بهترین هتل های آنتالیا است که امکانات کامل برای پذیرایی از مسافران و مهمانان را فراهم کرده است. از نظر امکانات اقامتی، استراحتگاه و تفریحات و سرویس دهی و خدمات این هتل از نظر مهمانان رتبه بالایی را به دست آورده است. هتل Concorde De Luxe Resort در یک ساحل خصوصی در منطقه لارا واقع شده و به مراکز خرید در محله های اطراف هم نزدیک است. زمین گلف، باشگاه ورزشی و بدنسازی، تفریحات آبی، اتاق های زیبا و مجلل سوئیت های خانوادگی با نمای کامل رو به دریا، سرویس کامل صبحانه در اتاق، تنها چند مورد از امکانات این هتل ۵ ستاره در آنتالیا هستند. می توانید تور آنتالیا را رزرو کنید و از اقامت تان لذت ببرید.

2-هتل واندور کاخ توپکاپی ریزورت (Swandor Hotels & Resort Topkapi Palace)

Swandor Hotels & Resort Topkapi Palace

Swandor Hotels & Resort Topkapi Palace

یکی دیگر از بهترین هتل های ۵ ستاره آنتالیا، هتل واندور نام دارد. این هتل نیز مانند سایر هتل های لوکس در این شهر در منطقه خصوصی لارا قرار گرفته و ورزشگاه ها و باشگاه های بدنسازی اختصاصی دارد. اگر در این هتل لوکس اقامت داشته باشید، به مرکز خرید آنتالیا پرمیوم و مرکز خرید Deepo Outlet نزدیک هستید.

تجربه های به یاد ماندنی از اقامت در یک هتل ۵ ستاره لوکس ساحلی در اینجا خواهید داشت. اتاق های هتل Swandor از هر نظر کامل هستند، و از بهترین طراحی داخلی برخوردار می باشند. هر آنچه که از هتل ۵ ستاره انتظار داری در Swandor Hotels وجود دارد. می توانید تور آنتالیا را رزرو کنید و از اقامت در این هتل نهایت لذت را ببرید.

3- هتل Hotel SU & Aqualand در آنتالیا

هتل Hotel SU & Aqualand در آنتالیا

هتل Hotel SU & Aqualand در آنتالیا

گزینه دیگر به عنوان بهترین هتل های ۵ ستاره آنتالیا، هتل Hotel SU & Aqualand نام دارد. این هتل نیز دارای امکانات کامل بوده و اتاق‌های آن به زیباترین شکل طراحی شده است. سبک معماری مدرن را در اتاق ها و سوئیت های شخصی و خانوادگی مشاهده می کنید، پنجره های اتاق ها و سوئیت ها رو به ساحل دریا هستند و منظره ای را پیش چشمان شما به نمایش می گذارند که مانند آن را در این منطقه کمتر پیدا می کنید.

هتل Hotel SU & Aqualand جایی در مرکز شهر و نزدیک به یک ساحل خصوصی ساخته شده است. پنجره های اتاق های هتل به برج ساعت آنتالیا و دروازه هادریان مشرف هستند که هر دو از جاذبه های گردشگری این شهر توریستی محسوب می شوند. زیباترین منطقه ساحلی کنیالتی را در پارک ساحلی می توانید از این هتل تماشا کنید. پس فرصتی است تا کودکان خود را برای بازی به پارک ساحلی کنیالتی ببرید و از ماجراجویی های هیجان انگیز و تفریحات آبی نهایت لذت را ببرید.

4-هتل پلازا کراون (Crowne Plaza Hotel Antalya, an IHG Hotel)

Crowne Plaza Hotel Antalya, an IHG Hotel

Crowne Plaza Hotel Antalya, an IHG Hotel

اگر به دنبال اقامت در یکی از هتل های ۵ ستاره آنتالیا می گردید که به مرکز شهر ساحل و مراکز خرید نزدیک باشد، هتل Crowne Plaza را به شما پیشنهاد می دهیم. اقامت در این هتل برای کسانی که می خواهند تجربه های جدیدی در کنار زیبایی های ساحل داشته باشند، ساحل کنیالتی را از نزدیک ببینند و از تفریحات پارک آبی لذت ببرند، اولین انتخاب است. امکاناتی از جمله مسیرهای پیاده روی، دوچرخه سواری، اسب سواری، طبیعت گردی در اطراف این هتل وجود دارد.

کامل ترین و بهترین امکانات در تمامی اتاق های هتل Crowne Plaza برای پذیرایی از مهمانان فراهم شده است. اتاق های بزرگ و سوئیت ها، به سمت ساحل دریا مشرف هستند، پس از منظره اطراف می توانید لذت ببرید. هنگام رزرو تور آنتالیا حتماً مشخص کنید که کدام یک از هتل ها را در نظر دارید.

5-هتل لیمارک لارا دیلوکس (Limak Lara De Luxe Hotel )

Limak Lara De Luxe Hotel

Limak Lara De Luxe Hotel

هتل لیماک لارا یکی از بهترین هتل های ۵ ستاره آنتالیا است که در نوع خود یک هتل لوکس و عالی رتبه محسوب می‌شود. امتیازی که مهمانان هتل به این مکان داده‌اند، در حد فوق‌العاده عالی بوده است. تمام امکانات یک هتل فوق لاکچری را در Limak Lara De Luxe پیدا خواهید کرد. اتاق ها و سوئیت های هتل، دلباز، بزرگ و جادار هستند. پنجره های هتل رو به ساحل دریا باز می شود و از هر نظر امکانات رفاهی را دارد.

این هتل ۵ ستاره در منطقه زیبای لارا، نزدیک به یک منطقه تفریحی و در ساحل اختصاصی واقع شده است.  همچنین Limak Lara De Luxe به مراکز خرید آنتالیا پرمیوم و بازارهای اطراف آن نزدیک می باشد. برای خانواده هایی که به همراه کودک شان به آنتالیا سفر می کنند، اقامت در این هتل، بهترین انتخاب است؛ چون به پارک های بازی نزدیک است و می توانند قایق سواری و تفریحات هیجان انگیز را تجربه کنند.

6- هتل Özkaymak Falez  در آنتالیا

Limak Lara De Luxe Hotel

Limak Lara De Luxe Hotel

Özkaymak Falez یکی دیگر از بهترین هتل های ۵ ستاره آنتالیا با امتیاز عالی است که می‌توانید در اقامتتان آن را رزرو کنید. این هتل تا موزه های آنتالیا، ساحل کنیالتی، پارک ساحلی کنیالتی و جاهای دیگر این منطقه، فاصله زیادی ندارد. برای کسانی که به تفریحات ساحلی علاقه دارند و می‌خواهند جاذبه های تاریخی آنتالیا و مراکز خرید را از نزدیک ببینند، این هتل، بهترین انتخاب واحد بود. ساحل کنیالتی، یکی از جذاب ترین و زیباترین سواحل آنتالیا است که نظر هر رهگذری را به خود جلب می کند!

آژانس مسافرتی تیناسفر مجری برگزاری تورهای ایرانگردی و تورهای خارجی است. انواع تور آنتالیا و تور استانبول در فصل های مختلف برگزار می شود. با اطمینان خاطر می توانید یکی از هتل های آنتالیا را برای اقامتتان رزرو کنید.