بهترین هتل های قشم، علاوه بر مکان‌های زیبا و دیدنی جزیره، به منظور جلب رضایت مسافران و ایجاد خاطره خوب و به یاد ماندنی برای آنها، امکانات کامل را برای پذیرایی ارائه می دهد. قشم، دارای اقامتگاه‌ها و هتل های شیک با طراحی مدرن و منحصر به فرد می باشد که مسافران با توجه به بودجه خود می‌توانند برای استراحت از آنها بهره‌مند شوند. هتل‌های قشم دارای امکانات رفاهی و خدمات متعددی هستند و با در نظر گرفتن میزان ارائه خدمات دارای قیمت متفاوتی برای اقامت مسافران می‌باشند.

جزیره قشم به عنوان یکی از زیباترین و دیدنی‌ترین جزایر کشور ایران شناخته شده است و به دلیل داشتن جاذبه های طبیعی و گردشگری فراوان و جذابی که دارد توانسته است سالانه پذیرای مسافران و گردشگران متعددی از سراسر شهرهای ایران و کشورهای مختلف جهان باشد.

از مهم ترین آثار طبیعی و زیبای جزیره قشم که مسافران را مجذوب خود می‌کند می توان به جنگل دیدنی حرا و غارهای معروف خربس و غار نمکی اشاره کرد. وجود مردم خونگرم و مهمان‌نواز و مراکز خرید گوناگون با قیمت مناسب، علاقه مسافران برای سفر به این جزیره را دو چندان کرده است.

از نظر وضعیت آب و هوایی، قشم را می توان از سرزمین‌های گرم و خشک کشور ایران به شمار آورد و گرم‌ترین زمان سال در این جزیره فصل تابستان می باشد. به همین دلیل است که در فصول بهار و پاییز که رطوبت کمتر است افراد تمایل بیشتری برای سفر و گردشگری به این جزیره دارند.

بیشتر بخوانید: ژئو پارک قشم

8 تا از بهترین هتل ‌های قشم

بهترین هتل های قشم

بهترین هتل های قشم

1-هتل خلیج فارس قشم

کسانی که به دنبال لذت بردن و تجربه آب و هوایی خاص می باشند هتل خلیج فارس قشم را که به عنوان یکی از زیباترین هتل ‌های ساحلی قشم شناخته شده است انتخاب می‌کنند. این هتل قشم با امکانات ورزشی و تفریحی جذابی که دارد بی‌شک خاطره‌ای خوش را برای مسافران رقم خواهد زد. به عنوان مثال، داشتن زمین تنیس، میز پینگ پنگ و پیاده روی در کنار ساحل در هر ساعتی از شبانه روز می تواند برای مسافران بسیار لذت بخش باشد. ارائه خدمات هتل، به شکلی مطلوب و با کیفیت بالا برای مسافران انجام می‌شود.

2- بوتیک هتل فولتون قشم

اگر به دنبال اقامتگاهی شیک و مجلل هستید، هتل فولتون، یکی از بهترین هتل ‌های قشم، می تواند انتخابی مناسب برای شما باشد. این هتل زیبا با سبک معماری امروزی و جالب به شکل سه ساختمان در کنار هم طراحی شده است و هر یک از اتاق ها دارای تمامی امکانات مورد نیاز مهمانان گرامی می باشند. ساخت این هتل در منطقه حوضچه هامون، موجب دسترسی راحت مسافران به تمامی مناطق گردشگری و تفریحی جزیره قشم می باشد و این امکان را برای آنها فراهم می کند که بتوانند در طول اقامت خود از تمامی جاذبه های گردشگری این جزیره دیدن کرده و از مناظر و تفریحات لذت ببرند.

3-هتل ژئو پارک قشم

هتل ژئوپارک از زیباترین هتل‌های سه ستاره در جزیره قشم می باشد که با ساحل زیبای قشم فاصله زیادی ندارد و برای افرادی که تمایل دارند اقامتگاهشان دسترسی راحتی به بازار قشم و قلعه پرتغالی‌ها داشته باشد انتخاب مناسبی است. بسیاری از اتاق های هتل ژئوپارک، یکی از بهترین هتل ‌های قشم، علاوه بر این که دارای امکانات مناسبی می‌باشد نمای زیبایی به ساحل خلیج فارس دارد که زیبایی این هتل را دو چندان کرده است. از این رو مسافران می‌توانند از تماشای منظره خاص از داخل اتاق‌ها لذت ببرند.

4-هتل آپادانا قشم

هتل آپادانا یکی از شناخته شده ترین هتل‌های سه ستاره و بهترین هتل ‌های قشم می باشد که دارای قدمت ساخت بالایی است و نوع طراحی ساختمان این هتل به صورت دو طبقه مشاهده می‌شود. قدمت بالای این هتل نشان از تجربه پرسنل و خدمات کارکنان دارد که موجب جلب رضایت مسافران و مهمانان گرامی می باشد. در ضمن قیمت مناسبی که برای اقامت مسافران در این هتل در نظر گرفته شده موجب پرطرفدار شدن آن می‌شود.

5-هتل آرتا قشم

هتل آرتا یکی از مجلل‌ترین و شیک‌ترین و بهترین هتل ‌های قشم می‌باشد که با طراحی سبک مدرن و امروزی ساخته شده است و دارای تمامی امکانات رفاهی و تفریحی برای میهمانان گرامی می باشد. برخورد محترمانه پرسنل و تمیز بودن تمامی سوئئیت ها و اتاق‌های این هتل همراه با نمایی زیبا  و دسترسی راحت به پاساژ معروف ستاره و سیتی سنترها، از مهم‌ترین ویژگی‌های قابل ذکر این هتل است.

بیشتر بخوانید: بهترین زمان سفر به قشم

6-هتل سینگو قشم

یکی از بزرگترین هتل‌های سه ستاره و بهترین هتل ‌های قشم که در منطقه درگهان قرار گرفته است، هتل سینگو می باشد. این هتل زیبا یکی از محبوب‌ترین هتل‌های شناخته شده از سوی مسافران می‌باشد و دلیل این موضوع را می‌توان دسترسی راحت مسافران به ساحل زیبای خلیج فارس و بازارهای معروف قشم دانست. تمامی اتاق های این هتل بسیار تمیز بوده و دارای امکانات مورد نیاز میهمانان گرامی می باشند. برخورد مناسب پرسنل و خدمات هتل سینگو قشم از دیگر ویژگی‌های مثبت این اقامتگاه می‌باشد.

7-هتل قصر الوند قشم

هتل قصر الوند از زیباترین هتل‌های سه ستاره قشم است که با سبک معماری شیک و امروزی طراحی و ساخته شده است و از نظر موقعیت مکانی در مرکز تجاری قشم واقع شده است. این هتل دارای پارکینگ رایگان می‌باشد و تمامی امکانات مورد نیاز مسافران گرامی را در اتاق‌ها و سوئیت‌هایی که به صورت دو تخته و سه تخته با توجه به نیاز میهمان طراحی شده است فراهم می‌کند. این هتل قشم، دارای دسترسی خوبی به برخی از جاذبه‌های گردشگری قشم است که از جمله آنها می‌توان به بازار ستاره، پارک زیتون و قلعه پرتغالی‌ها اشاره کرد. به منظور حفظ رفاه و آسایش مسافران گرامی این هتل دارای کافی شاپ، سالن صبحانه خوری، دستگاه خودپرداز و نمازخانه نیز می‌باشد.

8-هتل ریحان قشم

این هتل را می‌توان به عنوان یکی از هتل‌های جدید سه ستاره و بهترین هتل ‌های قشم به شمار آورد که در ساخت و خدمات‌دهی آن تمامی امکانات رفاهی برای مسافران در نظر گرفته شده است. این هتل شیک دارای اتاق هایی با تعداد تخت‌های متفاوت همراه با پنجره‌هایی رو به دریا و دارای مبلمان شیک و طراحی دکوراسیون متفاوت می‌باشد که امکان استفاده از تلفن، وای فای، حمام و غیره را برایتان فراهم می‌کند.

هتل ریحان قشم دارای دسترسی خوبی به ساحل و مراکز خرید می‌باشد و امکان استفاده از کافی شاپ را برای میهمانان فراهم می‌کند. برخورد محترمانه پرسنل این هتل و تمیزی اتاق ها و لابی زیبای آن می‌تواند نظر مسافران را به خود جلب کند. برای افرادی که به دنبال اقامتگاهی با قیمت مناسب و دسترسی راحت به مراکز خرید می‌باشند هتل ریحان انتخاب مناسبی است.

برای اطلاع از شرایط تور قشم و رزرو آن می توانید با کارشناسان تیناسفر تماس بگیرید.

بیشتر بخوانید: چگونه تور قشم را رزرو کنیم؟