تفریحات آبی کیش یکی از جاذبه های گردشگری جزیره محسوب می شود. اکثر گردشگرانی که کیش را برای تفریح انتخاب می کنند، تفریحات آبی و دریایی کیش را در اولویت قرار می ‌دهند. خرید کردن از معروف ترین مراکز خرید کیش هم در کنار تفریحات و سرگرمی های آبی کیش مورد توجه مسافران قرار دارد.

کیش یکی از محبوب ترین و پرطرفدارترین مقاصد گردشگری در مجاورت آب های نیلگون خلیج فارس است. انواع تور کیش از شهرهای مختلف به صورت تور کیش هوایی و تور کیش زمینی برگزار می شود. اگر شما هم می خواهید برنامه سفر خود را برای تعطیلات تنظیم کنید، اکنون بهترین زمان است که درباره شرایط برگزاری تور کیش، اطلاعات لازم را به دست آورید.

آشنایی با معروف ترین و جذاب ترین تفریحات آبی کیش، قبل از رزرو تور کیش، به شما این امکان را می دهد تا بدانید که پس از ورود به جزیره می توانید از چه فعالیت هایی لذت ببرید. سفر به کیش در فصل بهار یا اواخر زمستان که شرایط آب و هوایی بسیار مطبوع است، پیشنهاد می شود. شما می توانید تور هوایی کیش و تور زمینی کیش را با قیمت مناسب در این دو فصل سال رزرو کنید.

با ما همراه باشید تا در ادامه برخی از تفریحات هیجان انگیز کیش که در اسکله تفریحی می توانید تجربه کنید را به شما معرفی کنیم.

بیشتر بخوانید: معرفی هتل ترنج کیش + امکانات و ویژگی ها

انواع تفریحات آبی کیش که می توانید با تور کیش از آنها لذت ببرید

بهترین تفریحات آبی کیش

بهترین تفریحات آبی کیش

1-غواصی در کیش

یکی از محبوب ترین تفریحات آبی کیش، غواصی در آب های آرام و نیلگون خلیج فارس است. جزیره کیش، سواحل مرجانی بسیار زیبا با منظره های باشکوه و خیره کننده دارد. درست در فاصله نزدیکی از ساحل دریا، مکان مناسبی برای غواصی کردن در نظر گرفته شده است. علاقه مندان به شنا و غواصی و کاوشگری در دنیای زیر آب می توانند غواصی در کیش را جزو اولویت های تفریحی خود قرار دهند.

در کنار اسکله کیش، مجموعه غواصی کیش احداث شده است که هم آموزش های لازم را به شما می دهد و هم می توانید لوازم غواصی اجاره کنید. بدون شک، غواصی در کیش می تواند تجربه ای هیجان انگیز و به یاد ماندنی را برای شما به همراه داشته باشد. مدت زمان غواصی در آب های ساحلی کیش و تماشای صخره های مرجانی در اعماق آب و زندگی آبزیان در این منطقه، حدود ۱۵ دقیقه است.

برای استفاده از این تفریحات آبی کیش باید به ساحل مرجان، اسکله تفریحی مراجعه کنید. زمان استفاده از خدمات این قسمت از ۱۰ صبح تا ۴ بعد از ظهر می ‌باشد. با تور کیش سفر کنید و از این تفریحات آبی نهایت لذت را ببرید.

2-فلای بورد و پاراسل

دومین تفریحات آبی کیش که بسیار هیجان انگیز است و به ویژه نسل جوان به آنها علاقه زیادی دارند، دو ورزش آبی به نام فلای بورد و پاراسل می باشد. در ورزش فلای بورد، شما با کمک یک فشار آب قوی در ارتفاع حدود ۱۲ متری از سطح آب به پرواز در می آیید. در این حالت باید کنترل خود را در جایی میان سطح آب و هوا نگه دارید!! این ورزش هیجان زیادی دارد و پیشنهاد می کنیم پس از غواصی، حتماً فلای بورد را امتحان کنید.

مربیان مجرب در اسکله تفریحی در ساحل سیمرغ، شما را برای این تفریح آبی در کیش آموزش می ‌دهند. مدت زمان استفاده از فلای بورد حدود ۱۵ دقیقه است. از ۹ صبح تا ۴ بعد از ظهر می توانید از این تفریحات آبی لذت ببرید.

در کنار فلای بورد، یکی دیگر از تفریحات آبی کیش، چتر سواری بر روی آب ‌های نیلگون دریا است. به این تفریح، پاراسل هم گفته می ‌شود. در این ورزش تفریحی، یک قایق شما را با سرعت می کشد در حالی که شما به یک کابل متصل هستید و با یک چتر بر فراز آب به پرواز در می آیید!! ارتفاعی که شما در آنجا قرار می گیرید ۵۰ تا ۱۰۰ متر است.

این ورزش هم جزو تفریحات هیجان انگیز کیش محسوب می شود. مدت زمان ۱ ساعت می توانید از پاراسل استفاده کنید. از ۱۰ صبح تا ۴ بعد از ظهر، این مکان آماده پذیرایی از علاقه‌مندان است. برای استفاده از پاراسل می توانید به ساحل مرجان، اسکله تفریحی مراجعه کنید.

3-جت اسکی

یکی دیگر از تفریحات آبی کیش که می توانید در تور کیش آن را تجربه کنید، سوار شدن روی جت اسکی است. جت اسکی در اسکله تفریحی کیش واقع در ساحل دامون ارائه می‌شود. جت اسکی یک وسیله نقلیه است که با سرعتی شبیه به قایق موتوری حرکت می کند. سوار شدن بر جت اسکی، هیجان خاص خود را دارد. پیشنهاد می کنیم این هیجان را همراه با دوستان و همراهان خود تجربه کنید.

4-بنانا سواری

یکی دیگر از هیجاناتی که در تفریحات آبی کیش از نزدیک تجربه می‌ کنید، سوار شدن بر یک قایق بادی به شکل موز است که توسط یک قایق تندرو کشیده می شود. بنانا سواری در کیش معمولاً به صورت گروهی انجام می شود. حداقل ۳ نفر و یا ۴ نفر باید روی این قایق بادی سوار شده باشند. حدود ۱۵ دقیقه فرصت دارید که از بنانا سواری در کیش لذت ببرید. برای استفاده از این قایق های هیجان انگیز به اسکله تفریحی کیش، ساحل مرجان مراجعه کنید.

5-تیوپ سواری روی امواج دریا

از دیگر تفریحات آبی کیش که می ‌توانید با دوستان و همراهان خود تجربه کنید و بسیار هیجان انگیز و نشاط آور است، تیوپ سواری روی امواج دریا است. در این ورزش، شما روی یک تیوپ لاستیکی بزرگ سوار می شوید که توسط یک قایق تندرو کشیده می شود. حرکت شدید به سمت بالا و پایین روی امواج آب، لذت این تفریح آبی را برای شما دو چندان می‌ کند.

برای تیوپ سواری به اسکله تفریحی کیش، ساحل مرجان بروید. تجهیزات ایمنی و جلیقه نجات به شما داده می شود. ۲۰ دقیقه فرصت دارید که از این تفریح آبی نهایت لذت را ببرید.

6-پارک های آبی در کیش

از دیگر تفریحات آبی کیش که می توانید تجربه کنید، استفاده از تفریحاتی است که در پارک های آبی کیش ارائه می شوند. پارک آبی بادی در کیش و پارک آبی اوشن کیش، دو مجموعه پرطرفدار برای توریست ها و گردشگران هستند.

در پارک های آبی کیش می ‌توانید سرسره ‌های آبی سوار شوید و تفریحات مختلف داشته باشید. حتی کودکان در مکان‌ های ایمن و حفاظت شده می‌ توانند از تفریحات آبی لذت ببرند. در پارک آبی در کیش زمان استفاده برای آقایان و خانم ها در روزهای مختلف هفته مشخص شده است. پارک آبی بادی کیش در بلوار مرجان، پارک مارینا قرار دارد و پارک آبی اوشن در خیابان جهان کیش واقع شده است.

همراه با تور کیش می توانید در بهترین هتل های کیش اقامت داشته باشید و از تمام تفریحات آبی کیش لذت ببرید. آژانس مسافرتی تینا سفر تمام خدمات لازم را برای یک سفر خاطره انگیز به شما ارائه خواهد داد.