مرکز خرید آرمان مشهد یکی از مهم ترین پاساژهای شهر است و به قدری جذاب ساخته شده که نظر هر رهگذر را به خود جلب می کند. غیر ممکن است به مشهد سفر کنید اما دلتان نخواهد که به این مرکز خرید بروید! در این بازار بزرگ می توانید ترکیبی از معماری مدرن و یک طراحی تاریخی را مشاهده کنید! به عقیده بسیاری از مسافران، مرکز خرید آرمان در مشهد، یک مجموعه تفریحی – توریستی متفاوت و بسیار منحصر به فرد است. ما هم به شما پیشنهاد می دهیم حتماً با تور مشهد سفر کنید و این مرکز خرید را از نزدیک ببینید.

آدرس مرکز خرید آرمان مشهد کجاست؟

مرکز خرید آرمان

مرکز خرید آرمان

بهتر است قبل از اینکه وارد بحث معرفی مرکز خرید آرمان مشهد شویم، ابتدا آدرس این مکان را توضیح بدهیم تا اگر تمایل داشتید برای خرید به آنجا بروید، بدانید که کدام مسیر را انتخاب کنید. البته اقامت در هتل های نزدیک به این مرکز خرید هم می تواند دسترسی را برایتان آسان تر سازد.

مرکز خرید آرمان در خیابان نواب صفوی قرار دارد و به خیابان های شارستان رضوی و بلوار وحدت نیز دسترسی آسان را فراهم می کند. خیابان نواب صفوی در انتها به حرم مطهر امام رضا (ع) ختم می شود. هتل های بسیاری در نزدیکی این منطقه وجود دارند که می توانید هر یک از آنها را بر حسب علاقه خود برای اقامت انتخاب کنید. در نزدیکی این مرکز خرید، فروشگاه ها و پاساژهای زیادی وجود دارد، پس خیالتان بابت خرید سوغاتی های معروف مشهد راحت باشد.

بیشتر بخوانید: معرفی برج تجاری آکسون در مشهد

قسمت های مختلف مرکز خرید آرمان مشهد

مرکز خرید آرمان مشهد

مرکز خرید آرمان مشهد

به جرأت می توانیم بگوییم که مرکز خرید آرمان مشهد، یک بازار مدرن و لوکس با طراحی منحصر به فرد است! بهترین معماری و طراحی داخلی برای همه قسمت های این مرکز خرید اجرا شده و آن را به یکی از محبوب ترین پاساژها در خیابان نواب صفوی تبدیل کرده است. این بازار لوکس، مورد علاقه همه ساکنین محلی نیز قرار دارد.

شما می توانید در این مرکز خرید، مغازه ها و بخش های مختلفی را ببینید؛ از فروشگاه ها گرفته تا انواع رستوران، کافی شاپ، فودکورت بزرگ، فضای مخصوص بازی بچه ها و البته یک فضای وسیع 1500 متری مخصوص تفریح و گردش، همگی به نوعی مرکز خرید آرمان را از سایر پاساژهای مشهد متمایز کرده اند.

حالا در این قسمت به معرفی مهم ترین قسمت های این مرکز خرید می پردازیم:

1-فودکورت در مرکز خرید آرمان

یکی از بزرگ ترین فودکورت های مشهد در مرکز خرید آرمان قرار گرفته و از هر نظر کامل است. در این مجموعه غذایی می توانید رستوران ها و اغذیه فروشی ها را در کنار هم پیدا کنید. لیست کاملی از غذاهای خارجی و ایرانی، خوراک های گوشتی، انواع پیتزا، برگر، سوخاری، نوشیدنی ها و سالادها در این فودکورت با بهترین کیفیت برای مهمانان تهیه می شوند. پس از خرید از مغازه ها و گشت و گذار در این مرکز خرید، ایده بدی نیست اگر یک وعده غذایی را نیز در این رستوران ها میل کنید!

2-مجموعه تفریحی استراحتگاه در مرکز خرید آرمان

وجه تمایز مرکز خرید آرمان مشهد با سایر مجتمع های تجاری، وجود یک بخش تفریحی است که با یک طراحی استثنایی ساخته شده است و چشم هر رهگذر را به خود خیره می سازد!

وجود مجسمه های غول پیکر، گل ها و گیاهان، چمن و فضای سبز، و یک محوطه به شکل غار، همراه را رستوران سنتی و گالری هنری، زیبایی مرکز خرید آرمان را صد چندان کرده اند! وقتی وارد این غار می شوید، گویی به دوران تاریخی زمین بازگشته اید! حس و حالی بی نظیر دارد که باید خودتان آن را تجربه کنید!

داخل این غار با اشیای عتیقه و لوازم هنری تزئین شده است و ارزش دیدن را دارد! گل ها و گیاهان سرسبز، درختان نخل افراشته و آبنماهای زیبا، این مرکز خرید را بسیار زیباتر ساخته اند. شما هر چیزی که فکرش را بکنید می توانید از این مرکز خرید تهیه نمایید.

شما می توانید به راحتی وارد مرکز خرید آرمان مشهد شوید، از پارکینگ اختصاصی آن با ظرفیت 445 خودرو استفاده کنید و به همه مغازه ها سری بزنید. این مرکز خرید در 13 طبقه ساخته شده و تعداد 359 مغازه تجاری، 290 واحد برای اقامت، 119 واحد مسکونی را در خود جای داده است. این مرکز خرید درست، مجاور هتل سروش مشهد قرار دارد.

هتل های نزدیک به مرکز خرید آرمان مشهد

بسیار خوب! شاید شما هم جزو آن دسته از افرادی هستید که می خواهید در هتل هایی اقامت داشته باشید که به مراکز خرید مشهد نزدیک هستند. در واقع بهترین هتل های مشهد در نزدیکی مرکز خرید آرمان قرار دارند و شما می توانید هنگام رزرو تورهای مشهد، یکی از آنها را انتخاب کنید.

مهم ترین هتل ها و واحدهای اقامتی در نزدیکی مرکز خرید آرمان عبارتند از: هتل حیات شرق مشهد؛ هتل فدک الزهرا مشهد؛ هتل محمد رسول الله مشهد؛ هتل لیان مشهد؛ هتل امامت مشهد؛ هتل اندیشه مشهد؛ هتل مائده مشهد؛ هتل حورا مشهد؛ هتل سروش مشهد؛ هتل ائمه اطهار مشهد؛ هتل نبی مشهد؛ هتل آرش مشهد؛ هتل آپارتمان میلاد مشهد؛ هتل فیروزه توس مشهد.

بیشتر بخوانید: ۷ هتل آپارتمان در مشهد برای اقامت ارزان و آسان

مرکز خرید آرمان در مشهد به کدام جاذبه های گردشگری نزدیک است؟

علاوه بر دسترسی آسان به مراکز خرید، نزدیک بودن هتل به جاذبه های گردشگری نیز برای مسافران تور مشهد اهمیت دارد. هر کدام از هتل های فوق را که برای اقامتتان انتخاب کنید، هم به مرکز خرید آرمان مشهد نزدیک هستید و هم به مهم ترین جاهای دیدنی شهر دسترسی راحت دارید.

از جاذبه های گردشگری مشهد که به این مرکز خرید نزدیک هستند عبارتند از: حرم مطهر امام رضا (ع)؛ خانه داروغه؛ مدرسه عباسقلی؛ شهر بازی پارک وحدت؛ بازار عباسقلی خان؛ مجتمع تجاری ضامن.

رزرو تورهای مشهد با قیمت مناسب؛ تیناسفر

وقتی تور مشهد را رزرو کنید و رهسپار این شهر زیارتی محبوب شوید، چیزهای زیادی برای تجربه کردن دارید؛ خرید سوغات معروف مشهد، گشت و گذار در مراکز خرید، زیارت امام هشتم، بازدید از موزه های مشهد و تماشای آثار تاریخی، همگی برایتان لذت بخش خواهند بود.

آژانس تیناسفر، مجری برگزاری تورهای ایرانگردی از شهرهای مختلف است. کافیست برنامه سفر خود را مشخص کنید و برای این تجربه های هیجان انگیز آماده شوید. برای رزرو تور مشهد، انتخاب هتل های مشهد و اطلاع از شرایط برگزاری تورها با کارشناسان تیناسفر تماس بگیرید.