مرکز خرید زیتون کیش؛ بهترین انتخاب برای خانواده ها

مرکز خرید زیتون کیش یکی از بازارهای معروف و محبوب است. اگر در یکی از هتل های ساحلی کیش در نزدیکی بلوار موج یا بلوار دانش اقامت داشته باشید، به راحتی می توانید به این هتل دسترسی پیدا کنید. خرید کردن از بازار زیتون برای آن دسته از افرادی که به اجناس ارزان قیمت علاقه دارند، مناسب است. شما نیز می توانید با رزرو انواع تور کیش، یک بازارگردی لذت بخش را تجربه کنید.

این بازار خرید در کیش در قسمت غربی جزیره واقع شده است، معماری ساده ای دارد اما چیدمان مغازه ها و دکوراسیون داخلی آن به سبک مدرن و امروزی می باشد. برخی از مغازه های این مرکز خرید در فصل های مختلف سال، فروش ویژه دارند. برای یک کیش گردی لذت بخش حاضر باشید که می خواهیم به معرفی کامل مرکز خرید زیتون کیش بپردازیم.

آدرس بازار زیتون کیش کجاست و چطور به آنجا برویم؟

آدرس مرکز خرید زیتون کیش به این صورت معرفی شده است: کیش؛ بخش غربی جزیره؛ خیابان فردوسی؛ بلوار ساحل.

این بازار معروف در ساعات 9 صبح تا 13 ظهر و از 17 تا 23 شب باز است. شاید در برخی از ایام سال به خاطر مناسبت ها یا جشن ها یا شلوغی فصل سفر، مغازه های این بازار به صورت یکسره باز باشند.

بیشتر بخوانید: غذاهای محلی جزیره کیش

جاهای معروف در نزدیکی مرکز خرید زیتون کیش

بازار زیتون کیش در نزدیکی بلوار فردوسی، بلوار رودکی و بلوار دانش قرار دارد. مکان های معروف زیادی در نزدیکی این مرکز خرید وجود دارند که بسیاری از آنها جاذبه گردشگری هم محسوب می شوند.

از جمله جاهای دیدنی کیش در نزدیکی مرکز خرید زیتون کیش می توانیم به اسکله تفریحی کیش، مرکز خرید لاریسا مال، مرکز خرید مروارید، مرکز خرید پانیذ اشاره کرد.

هتل فلامینگو کیش، هتل ویدا کیش، هتل شایان کیش، هتل جام جم کیش، هتل هلیا کیش، هتل لوتوس کیش، هتل صدف کیش، هتل گامبرون کیش و هتل آرامش کیش، مهم ترین هتل های کیش در نزدیکی بازار زیتون هستند. اگر با تور کیش سفر کردید و یکی از این هتل ها را برای اقامت تان انتخاب نمودید، به آسانی به پاساژ زیتون دسترسی خواهید داشت.

نگاهی به تاریخچه مرکز خرید زیتون در کیش

ساخت و راه اندازی مرکز خرید زیتون کیش یکی از طرح های پیشرفته ای بود که در سال 1376 به بهره برداری رسید. این بازار در زمینی به مساحت 5200 متر مربع ساخته شده و تعداد 103 مغازه را در خود جای داده است. تعداد 12 دفتر اداری نیز در این مرکز خرید وجود دارد. وقتی به بازار زیتون کیش می روید می توانید از امکانات رفاهی آن استفاده کنید.

مهم ترین امکانات مرکز خرید زیتون در کیش شامل رستوران و کافی شاپ، فست فود با منوی متنوع، پارکینگ اختصاصی، محوطه سبز زیبا و پله برقی است. می توانید در طبقات این مرکز خرید، گشت و گذاری داشته باشید و از تمامی مغازه ها و اجناس پرزرق و برق آن دیدن کنید. حتی اگر قصد خرید نداشته باشید، گردش در این بازار می تواند یک روز زیبا را برایتان بسازد!

مرکز خرید زیتون کیش

مرکز خرید زیتون کیش

از مرکز خرید زیتون در کیش چه چیزهایی بخریم؟

هر چیزی که نیاز دارید می توانید از مغازه های مرکز خرید زیتون بخرید. این مغازه ها اجناس مختلفی را ارائه می دهند. از لوازم آرایشی و بهداشتی گرفته تا کیف و کفش، انواع لوازم خانگی، لوازم دیجیتال، موبایل و تبلت، عطر و ادکلن، زیورآلات، انواع پوشاک، انواع اسباب بازی، همگی در این بازار پیدا می شوند. مرکز خرید زیتون کیش، بهترین مکان برای خرید مدل های جدید لباس زنانه، لباس مردانه و لباس های بچه گانه است.

اگر از شلوغی حوصله تان سر نمی رود، سری به مرکز خرید زیتون در کیش بزنید و گشت و گذاری داشته باشید. اگر خسته شدید در رستوران آنجا غذا بخورید یا می توانید از منوی اختصاصی کافی شاپ آن استفاده کنید.

بعد از خرید کردن می توانید کمی پیاده راه بروید و به اسکله تفریحی برسید. اگر هم خرید ندارید، می توانید پس از رسیدن به اسکله، از تفریحات آبی کیش لذت ببرید. در این منطقه، انواع بازی های آبی، غواصی، قایق سواری و تفریحات شهربازی وجود دارد. بد نیست که یک بار هم شده هیجان را تجربه کنید!

بیشتر بخوانید: هتل های قشم را با قیمت مناسب رزرو کنید

بازار زیتون کیش، یک مرکز خرید مخصوص خانواده ها

سفرهای تفریحی به کیش اغلب در میان خانواده ها رواج بیشتری دارد. با این اوصاف، خانواده ها تمایل دارند که برای رفاه بیشتر بچه ها، هم به مراکز تفریحی کیش نزدیک باشند و هم در زمان کمتری به مرکز خرید برسند.

بازار زیتون در کیش، همه اجناسی که خانواده ها به آن نیاز دارند را برایشان ارائه می دهد. وقتی با بچه هایتان به کیش سفر می کنید، به بازار زیتون بروید و انواع مدل های جدید پوشاک کودکان را انتخاب کنید. لباس های رنگارنگ هم نظر بزرگ ترها و هم توجه بچه ها را به خود جلب می کنند. یکی از عواملی که باعث محبوبیت بیشتر این مرکز خرید شده است، قیمت های بسیار مناسب اجناس است.

در نزدیکی مرکز خرید زیتون کیش، یک هایپر بزرگ قرار دارد که می توانید مایحتاج روزانه خود را از آنجا تهیه کنید. در این هایپرمارکت، انواع و اقسام خوراکی ها و مواد غذایی بسته بندی شده با قیمت مناسب به فروش می رسد.

چطور هتل های کیش نزدیک به مرکز خرید زیتون را رزرو کنیم؟

بهترین راهکار برای رزرو هتل های خوب کیش که در نزدیکی مرکز خرید زیتون قرار دارند این است که برای سفر به کیش، از یک آژانس مسافرتی معتبر کمک بگیرید. به این ترتیب می توانید در هر فصل سال، به راحتی و بدون دردسر، هتل دلخواه خود را رزرو کنید. قیمت اقامت در هتل های 5 ستاره کیش، گران است اما می توانید با انتخاب هتل 3 ستاره در کیش، در هزینه های سفرتان صرفه جویی کنید.

آژانس مسافرتی تینا سفر، مجری برگزاری تورهای ایرانگردی، آماده است تا خدمات کاملی را برای برگزاری تورهای کیش ارائه دهد. برای خرید تور لحظه آخری کیش، اطلاع از آفر تور کیش، تورهای نوروزی کیش و استعلام قیمت تور کیش در هر ماه می توانید با کارشناسان این مجموعه تماس بگیرید.