بهترین هتل های کرمانشاه با امکانات کامل در این شهر غربی کشور، خدمات رفاهی و اقامتی را برای مسافران تور کرمانشاه ارائه می دهند. علاقه مندان سفر به کرمانشاه و تماشای جاذبه‌های تاریخی و طبیعی می‌توانند برای اقامت، یکی از هتل های این شهر را انتخاب کنند.

کرمانشاه یک شهر زیبا در یک منطقه کوهستانی در غرب کشور است که جاهای دیدنی آن در تمام جهان شهرت دارد. اگر شما هم جزو آن دسته از افرادی هستید که می خواهید به کرمانشاه سفر کنید و نیاز دارید که با هتل های این شهر آشنا شوید، در ادامه مطلب با ما همراه باشید.

تصمیم داریم 7 تا از بهترین هتل های شهر کرمانشاه را معرفی کنیم که می توانید در تور کرمانشاه آنها را رزرو کنید. حتی اگر با اتومبیل شخصی خود به این شهر سفر کنید، باز هم امکان رزرو هتل های زیبا و مجهز این شهر وجود دارد.

قیمت اقامت در بهترین هتل های کرمانشاه بسته به رتبه هتل و زمان سفر کردن شما متفاوت است. اگر در ایام شلوغ سال یا تعطیلات نوروزی که حجم زیادی از مسافران به کرمانشاه سفر می‌کنند بخواهید هتل ها را رزرو کنید، قیمت ها چند درصد افزایش بیشتری دارد.

اقامت در هتل های پنج ستاره در کرمانشاه به نسبت، گران تر از هتل های ۴ ستاره و هتل های ۳ ستاره است. کرمانشاه یک شهر کوچک محسوب می‌شود بنابراین تعداد محدودی هتل مناسب برای اقامت دارد. در کرمانشاه می توانید بسته به بودجه مالی خود در هتل های ۵ ستاره، ۴ ستاره، هتل آپارتمان یا مهمانخانه‌ ها اقامت داشته باشید.

بیشتر بخوانید: راهنمای سفر به کرمانشاه

معرفی ۷ تا از بهترین هتل های کرمانشاه که می‌توانید در آنجا اقامت داشته باشید

بهترین هتل های کرمانشاه

بهترین هتل های کرمانشاه

1-هتل پارسیان کرمانشاه

هتل پارسیان یکی از بهترین هتل های کرمانشاه است که رتبه پنج ستاره دارد و در یک منطقه خوش آب و هوا در بلوار شهید کشوری ساخته شده است. این هتل مجلل، 9 طبقه دارد و تعداد 100  اتاق را برای پذیرایی از مسافران تور کرمانشاه آماده کرده است.

هتل پارسیان در کرمانشاه از سال ۸۹ به بهره برداری رسیده و در این ده سال توانسته به خوبی خدمات عالی را برای مسافران و مهمانان ارائه دهد. هتل پارسیان، دسترسی آسان به مرکز شهر و جاذبه های گردشگری نظیر طاق بستان را فراهم می کند.

اگر می خواهید در یک هتل لوکس در کرمانشاه اقامت داشته باشید و از لحظات سفر خود لذت ببرید، هتل پارسیان را به شما پیشنهاد می دهیم.

2-هتل آپارتمان کوروش

یکی دیگر از بهترین هتل های کرمانشاه با قیمت مقرون به صرفه، هتل آپارتمان کوروش است. این هتل آپارتمان از سال ۹۳ آغاز به کار کرده، پنج طبقه دارد و تعداد ۲۸ اتاق را برای پذیرایی از مهمانان فراهم می کند.

این هتل آپارتمان در خیابان ۲۲ بهمن کرمانشاه واقع شده، تمام امکانات رفاهی و اقامتی را دارد. هتل آپارتمان کوروش به مسجد عماد الدوله، موزه پارینه سنگی و تکیه بیگلربیگی نزدیک است. می توانید این هتل را در تور کرمانشاه با قیمتی بسیار مناسب رزرو کنید.

3-هتل آزادگان کرمانشاه

هتل آزادگان یکی از بهترین هتل های کرمانشاه است که با رتبه ۴ ستاره، با بهترین خدمات و امکانات از مسافران پذیرایی می کند. این هتل یکی از قدیمی‌ترین اقامتگاه ها در کرمانشاه محسوب می‌شود.

قدمت هتل آزادگان به سال ۶۸ باز می‌گردد، اما در سال ۹۷ بسیاری از بخش های آن بازسازی شده است. هتل آزادگان کرمانشاه، سه طبقه  و ۱۱۱ اتاق دارد. این هتل به طاق بستان، مسجد عماد الدوله و موزه پارینه سنگی نزدیک است.

4-هتل جمشید کرمانشاه

اگر بخواهیم یکی از زیباترین و بهترین هتل های کرمانشاه را معرفی کنیم، قطعاً هتل جمشید در رتبه های اول قرار می گیرد. این هتل در انتهای بلوار طاق بستان واقع شده و از معماری نما رومی برخوردار است.

هتل جمشید کرمانشاه، دو طبقه دارد، از سال ۸۶ آغاز به کار کرده و تعداد ۴۰ اتاق را برای پذیرایی از مسافران ارائه داده است. برای کسانی که به اقامت در کرمانشاه در یک مکان خوش آب و هوا، نزدیک به جاهای دیدنی فکر می‌کنند، هتل جمشید کرمانشاه یک انتخاب عالی خواهد بود.

5-هتل سینا کرمانشاه

اقامت در هتل سینا کرمانشاه با قیمت مناسب در تمام فصل های سال امکان‌پذیر است. هتل سینا یکی از بهترین هتل های کرمانشاه با رتبه دو ستاره می باشد که در بلوار جمهوری اسلامی قرار گرفته است.

این هتل دو طبقه دارد، از سال ۵۸ آغاز به کار کرده و تعداد ۲۶ اتاق را برای پذیرایی از مسافران ارائه داده است.

هتل سینا در کرمانشاه به مسجد عمادالدوله، تکیه معاون الملک، مسجد حاج شهبازخان و موزه پارینه‌ سنگی نزدیک است. می توانید از خدمات تاکسی سرویس هتل استفاده کنید و برای گشت و گذار در شهر اقدام نمایید.

6-هتل رسالت کرمانشاه

یکی دیگر از بهترین هتل های کرمانشاه که می توانید با قیمتی استثنایی در تور کرمانشاه رزرو کنید، هتل رسالت است. این هتل تقریباً شبیه به یک آپارتمان مرتفع دید می شود.

هتل رسالت ۱۰ طبقه دارد و تعداد ۶۰ اتاق را برای مسافران آماده کرده است. قدمت ساخت این هتل به سال ۱۳۵۰ باز می گردد اما در سال ۹۷ بسیاری از قسمت‌ های آن بازسازی شده است.

هتل رسالت کرمانشاه به مرکز شهر نزدیک است، بنابراین علاقه‌مندان به خرید کردن و گشت و گذار در خیابان های کرمانشاه این هتل را برای اقامت خود انتخاب می کنند.

برای اطلاع از قیمت تور کرمانشاه هتل رسالت، با کارشناسان تیناسفر تماس بگیرید تا اطلاعات بیشتری به شما بدهند.

7-هتل داریوش کرمانشاه

یکی دیگر از قدیمی ترین و بهترین هتل های کرمانشاه، هتل داریوش است. قدمت فعالیت این هتل به سال ۵۰ بازمی‌گردد. هتل داریوش، ۴ طبقه و 35 اتاق دارد.

اگر می خواهید تور کرمانشاه با قیمت ارزان را رزرو کنید، هتل داریوش که یک هتل دو ستاره است، برای شما انتخاب خوبی خواهد بود.

همچنین اقامت در هتل داریوش برای آن دسته از افرادی که خانوادگی سفر می‌کنند مناسب است؛ چون سوئیت های چهار نفره پنج نفره و هفت نفره را با خدمات کامل ارائه می دهد.

برای رزرو هر کدام از بهترین هتل های کرمانشاه، اطلاع از شرایط تور کرمانشاه و زمان برگزاری آن ها می توانید با کارشناسان آژانس تیناسفر تماس بگیرید.

تورهای کرمانشاه از تمام شهرهای ایران برگزار می شود. کافیست برنامه سفر خود را مشخص کرده و رهسپار این شهر زیبا و دیدنی در غرب کشور شوید.