سفری خوب و خاطره ‌انگیز نیاز به برنامه ‌ریزی دقیق و درست دارد. برنامه‌ای که از انتخاب مقصد شروع می‌شود و با پایان سفر و بازگشت به خانه خاتمه می‌یابد. از مهم‌ ترین برنامه‌ریزی‌ها برای سفری خوب، انتخاب هتل است. از طرفی دغدغه بسیاری از مسافران فارغ از مقصدی که به آن سفر می‌کنند، پیدا کردن یک سقف مناسب برای چند روز اقامت آسوده است.

می دانیم که اصفهان از مهم‌ترین شهرهای گردشگری ایران در سطح جهان شناخته ‌شده است که به دلیل تاریخ غنی و پر فراز و نشیب آن و جاذبه‌های تاریخی و امکانات مناسبی که برای گردشگران فراهم کرده، توانسته رتبه خوبی بین شهرهای توریستی ایران به دست آورد. به همین دلیل این شهر زیبا که دریکی از استان‌های مرکزی کشور قرار دارد.

سالانه میزبان گردشگران بسیاری است که برای بازدید به نصف جهان سفر می‌کنند و همین باعث شده تا علاوه بر امکانات تفریحی مناسب، هتل‌ها و اقامتگاه‌های متنوع از گران تا ارزان در سطح شهر برای اقامت مسافران فراهم شود. هتل زهره در اصفهان یکی از مجلل‌ترین و بهترین هتل‌هایی است که از انتخاب آن پشیمان نخواهید شد. در ادامه مقاله قصد داریم به معرفی کامل هتل زهره اصفهان بپردازیم.

درباره هتل زهره اصفهان بیشتر بدانیم

هتل زهره همانند ستاره‌ای در مرکز اصفهان می‌درخشد. هتل زهره در اصفهان یکی از مجلل‌ترین هتل‌های اصفهان به شمار می ‌رود. این هتل 10 طبقه با 53 اتاق و سوئیت با مساحتی حدود 600 متر مربع در سال 1384 افتتاح شد. فعالیت ‌های این هتل سه ستاره بسیار موفقیت‌آمیز بود تا سال 1397 برای ارتقای سطح خدمات و امکانات خود تحت بازسازی قرار گرفت.

پس از بازسازی، موفقیت ‌های بسیاری کسب کرد و در ردیف بهترین هتل‌ های اصفهان قد علم کرد. موقعیت مناسب هتل و قرارگیری آن در مرکز و نزدیکی به جاذبه‌های گردشگری اصفهان، از عواملی است که دست ‌به‌ دست هم داده‌اند تا این هتل در میان هتل ‌های محبوب اصفهان قرار گیرد. پس از بازسازی هتل، سعی بر آن بوده است تا تلفیقی از مهمان‌نوازی سنتی ایرانی را در کنار امکانات به‌روز و مدرن در هتل به اجرا در آورند.

بیشتر بخوانید: در سفر به اصفهان کجا غذا بخوریم؟

ویژگی‌های هتل زهره اصفهان

تلفیق و ترکیبی از مدرنیته بودن و طرح ‌های سنتی را می‌توانید به‌سادگی در نمای بیرونی هتل زهره اصفهان مشاهده کنید. نمای بیرونی بسیار دل‌نشین و جذاب است. روی دیوارهایش آینه‌کاری، نقش و نگار و عناصر هنری به زیبایی تمام در کنار هم نقش بسته ‌اند. از دیگر ویژگی‌هایی که به جذابیت بیشتر این هتل افزوده است، پنجره‌های اتاق‌های هتل است که رو به خیابان‌های زیبا و دیدنی شهر اصفهان باز می‌شود.

هتل زهره در اصفهان

هتل زهره در اصفهان

بیشتر بخوانید: انواع تور اصفهان + قیمت ها و شرایط رزرو

امکانات هتل زهره در اصفهان

این هتل مجهز به انواع امکانات و خدماتی است که ممکن است در بسیاری از هتل‌های دیگر به ‌آسانی پیدا نکرد. از امکانات اولیه تا دیگر امکاناتی که بتوان از آن‌ها نام برد. خدماتی همچون دراور، کمد لباس، رخت‌آویز، مبل ‌های بسیار مدرن و شیک از امکانات ابتدایی در اتاق‌های این هتل است. سیستم تهویه مطبوع، سیستم سرمایش و گرمایش دیگر امکانات این هتل است که می‌توان از آن نام برد. به‌علاوه تمامی اتاق‌های هتل مجهز به سیستم اعلام حریق و سیستم اطفاء حریق هستند.

دیگر ویژگی جالب و جذاب این هتل وجود صندوق امانات برای نگهداری اسناد و مدارک است که مجزا در هر اتاق تعبیه‌شده است تا میهمانانی که اسناد و مدارک مهم نیز دارند را از نگرانی دور کنند.

سرگرمی و تفریح داخل اتاق‌های هتل شامل تلویزیون است. علاوه بر این موارد در تمامی اتاق‌های خود چای سازی قرار داده است تا میهمانان وابسته به چای گرم و یا قهوه‌ای دل‌چسب، است اقامت لذت بخشی را در هتل زهره تجربه کنند.

یکی دیگر از ویژگی های جالب و قابل ذکر برای این هتل میتوان به هزینه اقامت برای کودکان اشاره کرد. هزینه اقامت کودکان تا ۶ سال رایگان، ۶ تا ۱۲ سال نیم بها است. وجود اتاق عروس و داماد از ویژگی‌های گفتنی این هتل است، در صورتی ‌که قصد دارید برای ماه ‌عسل به اصفهان سفر کنید و یا سالگرد ازدواجتان را در کنار همسرتان جشن بگیرید، این هتل می‌تواند انتخاب مناسبی برای شما باشد.

شما می‌توانید با هماهنگی هتل و استفاده از امکانات آن خاطره‌ی به‌یادماندنی را برای خودتان رقم بزنید. حمام داخل اتاق‌های هتل بسیار مجهز بوده و دارای لوازم بهداشتی موردنیاز میهمانان است. سرویس بهداشتی داخل اتاق‌های هتل سرویس بهداشتی فرنگی است و اگر میهمانان به دنبال سرویس بهداشتی ایرانی باشند باید به لابی هتل مراجعه کنند.

لابی هتل زهره اصفهان خود به ‌تنهایی از امکانات و خدمات بسیاری بهره ‌مند ‌است. از جمله تاکسی ‌سرویس، خدمات تهیه بلیت، کرایه اتومبیل بدون راننده، خدمات تشریفات ویژه، خدمات باربری، خدمات برای معلولین، آژانس مسافرتی و خدمات تور اشاره کرد. اتصال به اینترنت در این هتل برای همگان فراهم ‌شده است که می‌توانید در لابی هتل تا حجم 2 گیگ، میهمان هتل باشید و به‌ صورت رایگان استفاده کنید.

این هتل مجهز به کافی‌شاپ، رستوران بام و چایخانه سنتی است. پارکینگ رایگان با ظرفیت ۴۰ خودرو از دیگر ویژگی‌های مهم این هتل است. برای خدمات به معلولین و جانبازان در تمامی طبقات آسانسور وجود دارد بله هستند افرادی که برای جابه‌جایی به آن‌ها کمک می‌کنند.

بیشتر بخوانید: سیتی سنتر اصفهان؛ مرکز خریدی به وسعت تمام شهر!

دسترسی هتل زهره به مکان‌های دیدنی

از مهم‌ترین ویژگی‌هایی که یک هتل می‌تواند داشته باشد، دسترسی و نزدیکی آن به مرکز شهر و بناهای تاریخی است. این هتل، در دل آثار تاریخی همچون میدان نقش ‌جهان، کاخ چهل‌ستون، مدرسه چهارباغ و رودخانه زیبای زاینده‌رود قرار دارد. با اقامت در این هتل باکمی پیاده‌روی می‌توان از میدان تاریخی نقش‌جهان و کاخ چهل‌ستون بازدید کرد و از شکوه معماری صفوی لذت برد.

همچنین این امکان برای شما وجود دارد تا با قدم زدن در خیابان چهارباغ عباسی که در نزدیکی هتل زهره قرار دارد، علاوه بر لذت بردن از زیبایی‌های آن به خرید بپردازید و اوقات خوشی را سپری کنید.

فاصله هتل 3 ستاره زهره اصفهان تا آثار تاریخی

  • فاصله هتل زهره تا مسجد امام: ۱.۲ کیلومتر
  • فاصله هتل زهره تا کاخ عالی‌قاپو: ۱.۲ کیلومتر
  • فاصله هتل زهره تا سی‌وسه‌پل: ۱.۵ کیلومتر
  • فاصله هتل زهره تا میدان نقش‌جهان: ۲.۱ کیلومتر
  • فاصله هتل زهره تا مسجد شیخ لطف‌الله: ۲.۹ کیلومتر
  • فاصله هتل زهره تا مسجد جامع عتیق: ۳.۷ کیلومتر

آدرس هتل زیبا و لوکس زهره در اصفهان

این هتل در مرکز شهر اصفهان، در خیابان فردوسی بعد از خیابان منوچهری، روبه‌ روی مسجد ستاری واقع ‌شده است. شماره ثابت برای رزرو اتاق در هتل زهره اصفهان: 03132231060

شما می توانید هتل 3 ستاره زهره در اصفهان را از طریق آژانس مسافرتی تیناسفر در هر فصل سال رزرو نمایید.