تور مسافرتی پاییز، فرصتی است برای لذت بردن از منظره بی بدیل و تماشایی خزان هزار رنگ، که هر بیننده ای را به ذوق می آورد! سفر کردن در فصل پاییز، حال و هوای خودش را دارد! می توانید با فرهنگ و آداب و رسوم شهرهای دیگر آشنا شوید و بوی نم باران را در مکانی به غیر از شهر خودتان احساس کنید! فصل پاییز می تواند استرس را از شما بگیرد و اگر یک مسافرت کوتاه داشته باشید، هاله ای از شادی را برای شما ایجاد خواهد کرد! همین قدر ساده و همین اندازه آرامش بخش!

برخی از مردم ترجیح می دهند تورهای مسافرتی را در بهار رزرو کنند تا بتوانند از طبیعت سرسبز لذت ببرند؛ اما هستند افرادی که سفر در پاییز یا زمستان را نیز می پسندند. سفر در هر دوره یا هر فصل، مزایا و معایبی دارد. نباید فقط به دلیل خوبی آب و هوا، یک تور گردشگری را انتخاب کنید. دلیلش هم این است که برخی از جاهای دیدنی ایران وجود دارند که زیبایی بی نظیر خود را فقط در یک فصل سال، به نمایش می گذارند!

شما می توانید در میان جنگل های خزان شمال کشور راه بروید و از شنیدن صدای خش خش برگ های پاییزی لذت ببرید و به شوق بیایید! اگر اهل عکاسی و یا نقاشی از طبیعت باشید، تور مسافرتی پاییز، بهترین فرصت برایتان خواهد بود.

تفاوتی نمی کند که کدام فصل سال را برای سفر کردن انتخاب می کنید؛ آنچه مهم است اینکه پیشنهاد می کنیم از یک آژانس مسافرتی معتبر کمک بگیرید و تور دلخواه تان را رزرو نمایید. در این صورت، خدمات کاملی برای ایمنی و اقامت راحت در طول سفر به شما ارائه می شود. در ادامه می خواهیم چند تا از بهترین تور مسافرتی پاییز را به شما معرفی کنیم.

آژانس گردشگری تینا سفر، مجری برگزاری تورهای ایرانگردی در تمامی فصول سال است. کافیست برای رزرو تور مورد نظرتان با کارشناسان ما تماس بگیرید.

بیشتر بخوانید: ۷ هتل آپارتمان در مشهد برای اقامت ارزان و آسان

4 تا از پرفروش ترین تور مسافرتی پاییز برای همه سلیقه ها

تور مسافرتی پاییز

تور مسافرتی پاییز

1-تور مشهد

تور مشهد یکی از پرطرفدارترین تورهای مسافرتی در تمامی فصل های سال است. نه تنها می توانید تور پاییزی مشهد را انتخاب کنید، بلکه در بهار، تابستان و زمستان نیز انواع تور مشهد برایتان موجود است. هیچ محدودیتی در سفر به مشهد وجود ندارد.

اقامت در بهترین هتل های مشهد و لذت بردن از منظره زیبای پارک های مشهد در پاییز، هر ساله تعداد زیادی مسافر را به این شهر جذب می کند. شاید ایده بدی نباشد که چند روزی را در مشهد سپری کنید، باران پاییزی را از نزدیک تماشا کنید و لذت زیارت امام رضا (ع) را بچشید! نکته ای که هست باید دقت داشته باشید که هوای مشهد در اوایل پاییز نسبتاً رو به سردی می رود و در اواخر پاییز تقریباً سرمای شدید را احساس می کنید!

2-تور کیش

دومین پیشنهاد ما برای رزرو تور مسافرتی پاییز، سفر به کیش است. تورهای گردشگری کیش از تمامی شهرهای ایران برگزار می شوند و بسیار پرفروش هستند. کمتر کسی است که تمایل نداشته باشد به کیش سفر کنید و زیبایی های ساحل دریا را از نزدیک ببیند!

فروش تور پاییزی کیش به دلیل ارزان تر بودن قیمت ها با استقبال خوبی مواجه است. خدمات کاملی برای اقامت در بهترین هتل های کیش ارائه می شود. برنامه های تفریحی، شرکت در تفریحات آبی کیش و خدمات گشت نیمروزی، نمونه ای از خدمات آژانس تیناسفر برای همه علاقه مندان است.

برای رزرو تور کیش می توانید هر زمان که تمایل داشتید با ما تماس بگیرید. به دلیل تغییرات شرایط آب و هوایی در پاییز و بهار، و متلاطم بودن دریا، بهتر است تورهای هوایی کیش را در اولویت خود قرار بدهید.

آب و هوای کیش در پاییز و زمستان بسیار مطبوع و دل انگیز است. اوایل بهار هم جشنواره های خرید بهاره برگزار می شوند و جشن های نوروزی همراه با موسیقی زنده وجود دارد. با یک برنامه ریزی خوب می توانید به کیش سفر کنید و از اقامتتان لذت ببرید.

3-تور اصفهان

یکی از محبوب ترین و پرفروش ترین تور مسافرتی پاییز که نمی توانیم از آن به سادگی عبور کنیم، تور اصفهان است. بی تردید، هر کسی که یک بار اصفهان را دیده باشد، علاقه مند است بار دیگر نیز به اینجا سفر کند! جاذبه های گردشگری اصفهان به قدری تماشایی و دیدنی هستند که هر ساله صدها گردشگر داخلی و خارجی را به خود جذب می کنند.

شما می توانید تور پاییزی اصفهان را رزرو کرده و رهسپار نصف جهان شوید! قدم زدن در خیابان چهارباغ عباسی، آن هم در فصل پاییز، لذتی وصف ناشدنی دارد! اگر باران پاییز هم ببارد، این حس و حال را برای شما خاطره انگیز می سازد! در حالی که دیدنی های اصفهان را تماشا می کنید، سوغاتی می خرید و از هوای مطبوع لذت می برید، می توانید برای سفرهای بعدی تان نیز برنامه ریزی کنید؛ به همین سادگی!

4-تور چابهار

چهارمین تور مسافرتی پاییز، جذاب و دوست داشتنی، سفر به چابهار است. بندر زیبای چابهار، دیدنی هایی را پیش چشمان شما به نمایش می گذارد که شما را به شگفتی وا می دارند! شاهکارهای آفرینش، پدیده های زمین شناسی خارق العاده، در کنار سواحل زیبا، قطعاً شما را به شوق می آورند!

می توانید تور چابهار را در هر فصل سال رزرو کنید؛ اما آب و هوای این بندر جنوبی کشورمان در فصل پاییز، مطبوع و دلپذیر است. برای اقامت در بهترین هتل های چابهار نیز می توانید روی خدمات آژانس تیناسفر حساب کنید.

بیشتر بخوانید: معرفی کامل هتل لاله در چابهار

چرا در پاییز سفر کنیم؟

سفرهای پاییزی از بسیاری جوانب، مزایای زیادی دارند. قیمت هتل ها و بلیط اتوبوس، قطار یا هواپیما ارزان است و می توانید روزهای بیشتری را در سفر باشید. از آن مهمتر، در فصل پاییز، خبری از ازدحام مسافران یا تأخیری تورها و کنسلی پروازها نیست. پس اگر فرزند مدرسه ای ندارید، پاییز، بهترین فرصت برای سفر و تفریح است. هر کدام از تورهای ایرانگردی را که در نظر دارید می توانید با بهترین قیمت ها انتخاب کنید. تورهای لحظه آخری یا آفر تور مسافرتی نیز در پاییز ارائه می شوند.

کافیست برنامه سفرتان را ترتیب بدهید و با ما تماس بگیرید.