مرکز خرید آرمیتاژ مشهد

اهل سفر به مشهد هستید؟ از گشت و گذار در پاساژها و مراکز خرید مشهد خوشتان می آید؟ می خواهید با یک چمدان پر از سوغاتی های معروف مشهد به شهر خود بازگردید؟ ….

اگر اینچنین است، در حال خواندن مطلبی هستید که یکی از بهترین و مدرن ترین مراکز خرید مشهد را به شما معرفی می کند. مرکز خرید آرمیتاژ مشهد یا برج تجاری آرمیتاژ گلشن، مجموعه تجاری – اداری بزرگ و مجهز است که از یک معماری و طراحی منحصر به فرد برخوردار بوده و نظر بسیاری از مسافران را به خود جلب نموده است.

شاید وقتی در حال رزرو تور مشهد هستید، چندان به فهرست مراکز خرید این شهر فکر نکنید، اما این یک امر بدیهی است که بخواهید پس از زیارت امام رضا (ع)، چند ساعتی را در شهر به گشت و گذار بپردازید و لذت ببرید. غذا خوردن در بهترین رستوران های مشهد و چشیدن طعم کباب های مخصوص شاندیز نیز حال و هوای خاص خودش را دارد! به شما اطمینان می دهیم که بازدید از مرکز خرید آرمیتاژ هم می تواند لحظات خاطره انگیزی را برایتان رقم بزند.

بیایید کمی درباره این مرکز خرید لوکس و نوساز در مشهد بیشتر صحبت کنیم.

درباره معماری و ساخت مرکز خرید تجاری آرمیتاژ مشهد

مرکز خرید آرمیتاژ مشهد یکی از بهترین و مدرن ترین پروژه هایی است که در چند سال اخیر در این شهر راه اندازی شده است. این مجتمع تجاری – اداری همچون یک نگین در منطقه وکیل آباد مشهد می درخشد! نمای این برج واقعاً تماشایی است! این برج، در جایگاه خود حائز اهمیت است.

برج تجاری آرمیتاژ مشهد دارای 34 طبقه است که بخش های تجاری، اداری و چند مکان تفریحی را شامل می شود. ارتفاع این برج، 148.5 متر است. زمین برج، حدود 4100 متر مربع مساحت دارد. هر آنچه که یک برج لوکس تجاری – تفریحی باید داشته باشد در مرکز خرید آرمیتاژ، در نظر گرفته شده است. در طبقه چهارم این برج، یک فودکورت وسیع و پیشرفته ساخته شده است که منوی غذایی متنوع را برای همه مشتریان ارائه می دهد.

طبقات مختلف برج تجاری آرمیتاژ مشهد به فعالیت های مختلفی اختصاص داده شده است. طبقات منفی یک تا طبقه چهارم، شامل واحدهای تجاری است. حدود 330 مرکز تجاری در این طبقات وجود دارند که اجناس مختلف را به فروش می رسانند.

طبقه 5 تا طبقات 34، مربوط به واحدهای اداری است که شامل دفتر کار و آپارتمان های لوکس می باشد. متراژ واحدها در طبقات بالاتر، بیشتر از 170 متر است. از بهترین متریال و مصالح ساختمانی برای نمای بیرونی و طراحی داخلی همه قسمت های مرکز خرید آرمیتاژ مشهد استفاده شده است. همین ویژگی باعث شده از سایر مراکز خرید مدرن، متمایز باشد.

مرکز خرید آرمیتاژ مشهد

مرکز خرید آرمیتاژ مشهد

بیشتر بخوانید: بهترین هتل های مشهد + قیمت های روز

واحدهای تجاری اداری تفریحی در برج آرمیتاژ

مرکز خرید آرمیتاژ مشهد، یک برج همه کاره است! هم اجناس مختلف را می توانید بخرید، هم واحدهای اداری و بازرگانی دارد و هم مجموعه های تفریحی متنوع شامل سینما و رستوران و کافی شاپ برای آن طراحی شده است. این واحدها به تفکیک کسب و کارها به شکل زیر هستند:

فروشگاه لوازم خانگی – فروشگاه لوازم برقی – فروشگاه اکسسوری و لوازم شخصی – طلافروشی – فروشگاه چرم مشهد – صنایع دستی – لوازم دکوری و تزئینی – رستوران – فست فود – کافی شاپ – شرکت اداری – کتاب فروشی – مبلمان – لوازم آرایشی و بهداشتی – انواع پوشاک – لوازم سفر – سوغات مشهد – سینما – کیف و کفش.

چه چیز باعث خاص بودن برج آرمیتاژ شده است؟

از آنجایی که در طراحی برج تجاری آرمیتاژ به انواع سلیقه ها و نیازهای مردم توجه شده است، واحدهای تجاری و اداری و تفریحی آن برای همه سنین قابل استفاده است. به طور مثال، در این برج، چند گالری هنری وجود دارد که برای علاقه مندان به هنر و صنایع دستی، جالب توجه است.

کافه رستوران کودکان، شهر بازی و پردیس سینمایی، مورد توجه خانواده ها با فرزندان خردسال است. رستوران های این برج دارای منوی غذایی بین المللی هستند که انواع غذاها و طعم ها را ارائه می دهند. منوی کافی شاپ نیز بسیار مجذوب کننده است. این نوع طراحی موجب شده خانواده ها پس از خرید بتوانند از غذاها و خوراکی های مختلف در این مراکز لذت ببرند.

اتاق کنفرانس، باشگاه ورزشی، صرافی، آژانس مسافرتی، پله برقی، آسانسورهای شیک، فضای اشتراکی کسب و کار و مرکز بیمه، بخش دیگری از واحدهای این برج هستند.

روف گاردن و رستوران روباز، محوطه سازی و طراحی گل و گیاه و فضای سبز اطراف مرکز خرید آرمیتاژ مشهد به زیباترین شکل، طراحی و اجرا شده است. بازدید از این مجموعه، خالی از لطف نخواهد بود. هر کالایی را که در نظر دارید می توانید در مغازه ها و فروشگاه های این برج مرتفع پیدا کنید.

برج تجاری آرمیتاژ گلشن مشهد

برج تجاری آرمیتاژ گلشن مشهد

بیشتر بخوانید: معرفی برج تجاری آکسون در مشهد

مرکز خرید آرمیتاژ مشهد کجاست و چطور به آنجا برویم؟

مرکز خرید آرمیتاژ در محدوده وکیل آباد، بلوار هفت تیر، خیابان گلشن واقع شده است. این برج تجاری همه روزه باز است و خدمات متنوعی را برای مسافران عزیز ارائه می دهد. در نزدیکی این برج، ایستگاه مترو هفت تیر قرار دارد که رفت و آمد را ساده تر ساخته است.

این مرکز خرید، فاصله زیادی تا حرم امام رضا (ع) دارد، پس اگر می خواهید به زیارت بروید، یک روز را به زیارت و یک روز را به گردش در برج تجاری آرمیتاژ اختصاص بدهید تا برایتان تنوع بیشتری داشته باشد.

مرکز خرید آرمیتاژ به کدام جاهای دیدنی مشهد نزدیک است؟

کوهستان پارک خورشید، مجتمع فرهنگی تفریحی کوهسر، باغ ملک آباد، پارک ملت، باغ گل‌ها، مهم ترین مراکز دیدنی اطراف برج تجاری آرمیتاژ هستند. از آنجایی که گشت و گذار در این برج تجاری به زمان زیادی نیاز دارد، پیشنهاد می دهیم که روزهای دیگری را برای بازدید از مکان های دیدنی اختصاص بدهید.

از برج تجاری آرمیتاژ چه چیزهایی بخریم؟

هر کالایی را که نیاز دارید می توانید از فروشگاه های برج تجاری آرمیتاژ بخرید. زیباترین و شیک ترین مدل های طلا و جواهرات، زیورآلات نقره و کیف و کفش برای خانم ها و دختران جوان ارائه شده است. اگر به خرید محصولات چرم مشهد علاقه دارید، می توانید کیف یا کفش چرم دلخواه خود را از این مرکز خرید تهیه کنید.

اگر علاقه مند شده اید که از این مرکز خرید لوکس دیدن کنید، ما نیز با شما هم عقیده هستیم؛ برج تجاری آرمیتاژ، منحصر به فرد و استثنایی است. می توانید انواع تور مشهد را از این آژانس مسافرتی رزرو کرده و رهسپار این شهر شوید. کارشناسان تیناسفر، همراه همیشگی شما هستند.