بازار عرب ها در کیش یکی از محبوب ترین مکان ها در میان مسافران تور کیش است و هر ساله صدها هزار نفر از این بازار دیدن می کنند. اگر شما هم به خرید کردن از بهترین مراکز خرید کیش علاقه دارید، حتماً می خواهید با این بازار معروف آشنا شوید. پس با ما همراه باشید.

چرا بازار عرب های کیش، معروف است؟

بازار عرب ها در کیش در واقع یک بازار قدیمی است و از فروشگاه ها و غرفه های زیادی تشکیل شده است. در این بازار می توانید هر کالایی که دوست دارید را بخرید؛ از پوشاک گرفته تا لوازم آرایشی و بهداشتی، اسباب بازی، لوازم شخصی، بدلیجات و زیورآلات و اجناس خانه و آشپزخانه، و هزاران کالای دیگر در این بازار در کیش به فروش می رسند.

یکی دیگر از عواملی که باعث شهرت و محبوبیت بازار عرب های کیش شده است، ارزان بودن قیمت اجناس است. برای مسافرانی که با هدف خرید عمده به کیش سفر می کنند، خرید از این بازار، انتخاب ایده آلی محسوب می شود. امکانات رفاهی در اطراف این بازار وجود دارد و بنابراین می توانید با خیال راحت، حتی یک روز را به گشت و گذار در اینجا اختصاص دهید.

بازار عرب های کیش در سال 1350 ساخته شده است و قدمت آن به دوران پهلوی بازمی گردد. می توانید این بازار را هم برای خرید کردن و هم از دیدگاه جاذبه های تاریخی و فرهنگی از نزدیک ببینید. این بازار در مساحتی به وسعت حدود 2300 متر ساخته شده است و به بسیاری از دیدنی های ساحلی در کیش نزدیک می باشد.

مسیر دسترسی به بازار عرب ها در کیش

بازار عرب های کیش در شهرک صفین قرار دارد. برای رسیدن به این بازار می توانید به سمت ساحل میرمهنا بروید و از آنجا مسیر بازار را در پیش بگیرید. ساعات های کاری بازار عرب های کیش، از 10 صبح تا 13 ظهر و از 16 عصر تا 10 شب می باشد.

برای تجربه یک خرید لذت بخش می توانید تور کیش را رزرو کنید و برای یک روز کامل، از بازار عرب ها دیدن نمایید. تیناسفر همراه شماست تا لحظات خاطره انگیزی را داشته باشید.

بازار عرب ها در کیش

بازار عرب ها در کیش

 

بازار عرب های کیش به کدام جاهای دیدنی نزدیک تر است؟

اگر به نقشه و مسیر دسترسی به بازار عرب ها در کیش نگاهی بیاندازید متوجه می شوید که به اکثر دیدنی های این جزیره نزدیک هستید. وقتی برای خرید به اینجا مراجعه می کنید، می توانید از مکان هایی نظیر موزه کیش، شهر زیرزمینی کاریز، کلبه هور، اسکله تفریحی کیش نیز دیدن کنید.

این بازار قدیمی در نزدیکی مرکز خرید پانیذ کیش، بازار ماهی فروش ها، مرکز خرید مروارید، مرکز تجاری کیش، مرکز خرید پردیس 2 و مرکز خرید ونوس قرار دارد.

چه چیزی بهتر از اینکه می توانید در یک روز، از چندین مرکز خرید در کیش دیدن کنید و به اسکله میرمهنا هم دسترسی آسان داشته باشید؟ قطعاً شما هم تعریف های زیادی درباره بازار عرب های کیش شنیده اید؛ بنابراین حق دارید که بخواهید سفر چند روزه به این جزیره زیبا داشته باشید. تور کیش، بهترین فرصت است تا تمام این دیدنی ها را از نزدیک تماشا کنید.

هتل های نزدیک به بازار عرب ها در کیش

اقامت در بهترین هتل های کیش، آرزوی هر مسافر و گردشگر است؛ بنابراین دور از انتظار نیست که شما هم علاقه مند به رزرو یکی از این هتل های خوب و باکیفیت باشید.

کسانی که می خواهند به مراکز خرید کیش نزدیک باشند، برای اقامت در هتل های نزدیک به بازار عرب ها در کیش می توانند با تیناسفر هماهنگ کنند.

در این قسمت می خواهیم مهم ترین این هتل ها را معرفی کنیم.

1-هتل آفتاب شرق کیش

یکی از هتل های نزدیک به بازار عرب های کیش، هتل آفتاب شرق است. این هتل، سه ستاره است و حدود 2 کیلومتر تا بازار فاصله دارد. با خودرو می توانید پس از 4 تا 5 دقیقه به بازار برسید.

2-هتل فانوس کیش

هتل فانوس در کیش به بازار عرب ها نزدیک است و حدود 2200 متر تا بازار فاصله دارد. این هتل 2 ستاره با قیمت ارزان، مکانی مناسب برای اقامت مسافران در تمام فصل های سال است. با خودرو حدود 5 دقیقه در راه هستید تا از هتل به بازار برسید.

3-هتل ترنج کیش

یکی از بهترین هتل های کیش، یک هتل 5 ستاره و لوکس، هتل ترنج است و حدود 4800 متر با بازار عرب ها در کیش فاصله دارد. با خودرو می توانید در عرض حدود 7 دقیقه به بازار برسید. هتل ترنج کیش، انتخاب کسانی است که می خواهند در یک مکان متفاوت در کیش، اقامت داشته باشند.

4-سایر هتل ها نزدیک به بازار عرب ها

علاوه بر این هتل های گفته شده، برخی دیگر از هتل ها نیز به بازار عرب ها در کیش نزدیک هستند. از جمله می توانیم به هتل گلدیس کیش، هتل گراند کیش، هتل پانوراما کیش، هتل صدف کیش، هتل لوتوس کیش، هتل لیلیوم کیش و هتل پانیذ کیش اشاره کنیم.

برای رزرو هر یک از هتل های کیش می توانید برنامه ریزی سفرتان را با کارشناسان مجموعه گردشگری تیناسفر هماهنگ کنید تا تمامی کارها برایتان ردیف شود.

رستوران های نزدیک به بازار عرب های کیش

دو رستوران معروف در نزدیکی بازار عرب ها وجود دارد؛ اولین رستوران، رستوران گل مریم و دومین آن، رستوران تک بادگیر است. رستوران گل مریم، در شعبه خیابان فرهنگ، به این بازار نزدیک تر است و حدود 1 کیلومتر تا بازار فاصله دارد. طعم ویژه غذاهای ایرانی، جنوبی و خارجی را می توانید در این رستوران امتحان کنید.

رستوران تک بادگیر، فقط 500 متر تا بازار عرب ها در کیش فاصله دارد و بهترین و باکیفیت ترین غذاها را برای مسافران ارائه می دهد. چیدمان این رستوران به سبک سنتی و قدیمی است و از خوردن وعده های غذایی بسیار لذت خواهید برد.

تور کیش با تیناسفر

انواع تور کیش از شهرهای مختلف برگزار می شوند. تیناسفر، مجری برگزاری تورهای ایرانگردی است و تورهای مسافرتی کیش را با قیمت های مناسب و رقابتی ارائه می دهد. از تمام شهرهای ایران می توانید در فصل های مختلف به کیش سفر کنید و از لحظات سفرتان لذت ببرید.