اقامت در هتل آپارتمان در مشهد یک پیشنهاد مقرون به صرفه و اقتصادی برای همه مسافران تور مشهد است. هتل های مشهد، همگی از بهترین امکانات برخوردار هستند اما ممکن است قیمت اقامت به ازای هر شب در برخی از هتل ها، گران تر باشد و لذا با بودجه مالی عده ای از مهمانان، سازگار نباشد. بهترین انتخاب برای مدیریت بودجه مالی در تور مشهد، اقامت در یک هتل ارزان قیمت است؛ و ما بهترین هتل آپارتمان های مشهد را برای این کار توصیه می کنیم.

خوشبختانه، آژانس مسافرتی تیناسفر، مجری برگزاری تورهای ایرانگردی، توانسته امکان رزرو بهترین هتل آپارتمان های مشهد را برای علاقه مندان فرآهم سازد. برای آشنایی با بهترین هتل آپارتمان های ارزان قیمت در مشهد می توانید با این مجموعه تماس بگیرید.

در ادامه، شما را با 7 تا از بهترین و برترین و البته مقرون به صرفه ترین هتل آپارتمان های مشهد آشنا می کنیم. هر زمان که برای رزرو تور مشهد تصمیم گیری کردید، این مکان های اقامتی را نیز در نظر داشته باشید.

 

بیشتر بخوانید: معرفی کامل هتل مدینه الرضا مشهد + امکانات

 

معرفی 7 تا از برترین هتل آپارتمان های مشهد که می توانید رزرو کنید

هتل آپارتمان در مشهد

هتل آپارتمان در مشهد

1-هتل آپارتمان بشری مشهد

یکی از بهترین هتل آپارتمان های مشهد که می‌توانید هنگام رزرو تور مشهد آن را انتخاب کنید، هتل آپارتمان بشری نام دارد. دلیل محبوب بودن این هتل آپارتمان این است که درست مقابل باب الجواد قرار گرفته و شما می توانید با کمتر از پنج دقیقه پیاده روی وارد صحن و حرم مطهر امام رضا علیه السلام شوید. آدرس دقیق هتل آپارتمان بشری در مشهد به صورت میدان بیت المقدس، شهید اندرزگو ۸، بین سرشور ۳ و ۴ می باشد. این هتل آپارتمان 3 ستاره، ۱۰ طبقه دارد و از سال ۱۳۸۸ تا کنون پذیرای بسیاری از مسافران و مهمانان داخلی و خارجی بوده است. قیمت اقامت در هتل آپارتمان بشری مشهد مقرون به صرفه است و با کمتر از دو میلیون تومان می توانید بهترین سوئیت این مکان را رزرو کنید.

2-هتل آپارتمان آرمان مشهد

دومین هتل آپارتمان در مشهد برای اقامتتان با قیمت ارزان و اقتصادی، هتل آپارتمان آرمان مشهد است. این هتل آپارتمان، سه ستاره بوده، ۹ طبقه دارد و در خیابان نواب صفوی، نبش نواب صفوی ۱۲ قرار گرفته است. بهترین سوئیت و اتاق های هتل را می توانید در ایام مختلف مطابق با نیاز خود رزرو کنید. بهترین امکانات برای پذیرایی از مهمانان و مسافران تور مشهد برای مدت زمان اقامت در این هتل آپارتمان فراهم شده است. تیناسفر به شما کمک می کند تا هتل آپارتمان آرمان مشهد را برای اقامت تان رزرو کنید.

3-هتل آپارتمان حیات شرق مشهد

سومین و محبوب ترین هتل آپارتمان در مشهد تحت عنوان هتل آپارتمان حیات شرق مشهد شناخته می‌شود که یک هتل سه ستاره است. این هتل آپارتمان در خیابان نواب صفوی ۱۰، شوشتری ۱۰ واقع شده و از سال ۹۴ فعالیت خود را آغاز نموده است. این هتل آپارتمان، هشت طبقه دارد و با قیمتی بسیار اقتصادی می‌توانید اقامتی راحت را داشته باشید. هتل آپارتمان حیات شرق مشهد به ورودی حرم خیابان نواب صفوی نزدیک است، پس با کمتر از ۱۰ دقیقه پیاده روی به حرم می رسید.

4-هتل آپارتمان ترنم مشهد

گزینه دیگر به عنوان هتل آپارتمان های مشهد، یک هتل دو ستاره واقع در میدان بیت المقدس نزدیک به ورودی باب الرضا است که 8 طبقه دارد و یکی از محبوب ترین و پرطرفدارترین هتل های مشهد برای اقامت محسوب می شود. از مزایای دیگر این هتل آپارتمان در مشهد، نزدیک بودن به مهمترین مراکز خرید از جمله بازار رضا، خیابان دانش و مغازه های سراسر خیابان امام رضا می باشد. برای رزرو هتل آپارتمان ترنم مشهد در بهترین فصل سال کمی زودتر با آژانس مسافرتی تیناسفر تماس بگیرید تا شما را راهنمایی کنند.

5-هتل آپارتمان علمدار مشهد

یکی دیگر از بهترین هتل های سه ستاره مشهد برای اقامتی ارزان، هتل آپارتمان علمدار مشهد نام دارد. این هتل در خیابان امام رضا ۵ واقع شده و مدت زمان زیادی از تاسیس آن نمی گذرد. هتل آپارتمان علمدار در مشهد از سال ۱۳۹۸ آغاز به کار کرده است و دسترسی آسان را برای مکان های بازار رضا، مراکز خرید در خیابان 17 شهریور را فراهم می کند و فاصله بسیار کمی تا حرم امام رضا علیه السلام دارد. با کمتر از 20 دقیقه پیاده روی از هتل به حرم می رسید.

6-هتل جم مشهد

یکی دیگر از هتل های ارزان قیمت در مشهد، هتل جم نام دارد که یک هتل سه ستاره است و از ۱۲ طبقه تشکیل شده است. این هتل آپارتمان بزرگ از سال ۱۳۶۳ پذیرای مسافران تور مشهد می باشد. هتل جم در مشهد یکی از قدیمی ترین هتل های شهر است که در خیابان پاسداران قرار گرفته و فاصله آن تا حرم مطهر قابل توجه است. اگر این هتل را برای اقامت ارزان خود انتخاب کردید با خودرو یا خدمات تاکسی سرویس هتل برای زیارت یا خرید بروید. فاصله هتل جم تام حرم امام رضا حدود ۳ کیلومتر است.

7- هتل حلما مشهد

یکی از بهترین و ارزان ترین هتل های مشهد، هتل حلما است که یک هتل آپارتمان بزرگ 3 ستاره می باشد و در خیابان امام رضا 26 قرار گرفته است. این هتل از سال 1394 تا به امروز، پذیرای بسیاری از مسافران داخلی و خارجی بوده است. این هتل مشهد دارای 7 طبقه است و از بهترین امکانات و پرسنل هتلداری برخوردار می باشد. این هتل در نزدیکی بسیاری از مراکز خرید و همچنین حرم مطهر امام رضا (ع) قرار گرفته است.

سخن پایانی

در این مطلب، 7 تا از ارزان ترین هتل های مشهد را به شما معرفی کردیم اما به معنای این نیست که نمی توانید سایر هتل های مشهد را برای اقامتتان انتخاب کنید. کارشناسان آژانس مسافرتی تیناسفر در کنار شما هستند تا هر کدام از هتل ها را که تمایل دارید، بدون دردسر و در سریع ترین زمان ممکن رزرو کنید. سایر خدمات تور مشهد شامل خرید بلیط رفت و برگشت، بیمه سفر و گشت نیمروزی در شهر است. کافیست برنامه خود را برای تورهای مشهد تنظیم کنید و سپس با این مجموعه تماس بگیرید.