بهترین هتل های اصفهان، با به کارگیری امکانات کامل و پرسنل کارآزموده، تمام شرایط رفاهی را برای مسافران تور اصفهان فراهم کرده اند. با اطمینان خاطر به اصفهان سفر کنید و از تمام لحظات خود نهایت لذت را ببرید.

همه می دانند که اصفهان یکی از بهترین و زیباترین شهرهایی است که هر کسی می تواند در طول عمرش آن را از نزدیک ببیند. اصفهان را می توانیم یک تاریخ مستند و زنده معرفی کنیم که هر ساله هزاران نفر از هر جای دنیا و ایران برای دیدن زیبایی های بی نظیر این شهر به سمت آن روانه می شوند.

با توجه به این موضوع طبیعی است که این شهر از هتل ها و اماکن مختلفی برای اسکان و اقامت مهمانان و مسافران برخوردار باشد؛ و البته که اینچنین است! تمامی این هتل ها و مسافرخانه ها به امکانات و خدمات روز دنیا مجهز هستند.

در ادامه قصد داریم تا به معرفی چند نمونه از بهترین هتل های اصفهان بپردازیم و پیشنهاد می کنیم که برای آشنایی با این هتل ها تا انتهای محتوا با ما همراه باشید.

بیشتر بخوانید: معرفی میدان نقش جهان اصفهان

7 تا از بهترین هتل های اصفهان که می توانید رزرو کنید

معرفی بهترین هتل های اصفهان

معرفی بهترین هتل های اصفهان

1-هتل پارسیان کوثر اصفهان

هتل پارسیان کوثر اصفهان یک هتل پنج ستاره واقع در اصفهان، بلوارملت، رو به روی سی و سه پل می باشد. تاسیس این هتل به سال ۱۳۴۹ بر می گردد و این هتل با نام هتل شرایتون در بین مردم شناخته شده بود. هتل کوثر اصفهان، نامی بود که بعد از انقلاب برای این هتل انتخاب شد.

هتل کوثر اصفهان یکی از بهترین، قدیمی ترین و لوکس ترین هتل های اصفهان می باشد. این هتل از تمامی امکانات رفاهی یک هتل پنج ستاره در سطح بین المللی برخوردار است و یکی از بهترین های این شهر است. شما می توانید برای تور اصفهان خود این هتل را به عنوان بهترین هتل موجود در اصفهان انتخاب نمایید.

2-هتل عباسی اصفهان

هتل عباسی اصفهان نیز یکی از هتل های مجهز و لوکس اصفهان است. هتل عباسی یک هتل پنج ستاره است که شما می توانید آن را در ادرس اصفهان، چهار باغ عباسی، خیابان آمادگاه پیدا کنید. قدمت این هتل به حدود سیصد سال پیش بر می گردد. این هتل یکی از اصیل ترین هتل های اصفهان می باشد.

گفته ها حاکی از آن که هتل عباسی را قبلاً به عنوان یک کاروانسرا در دوران صفویه می شناختند اما وقتی افغان ها به ایران حمله کردند، این کاروانسرا از بین رفت و هتل فعلی ساخته شد. این هتل یکی از بهترین هایی است که شما می توانید برای اسکان سفر اصفهان روی آن حساب کنید.

3-هتل ‌پیروزی اصفهان

هتل پیروزی اصفهان را نیز می توانیم یکی از هتل های بسیار محبوب و معروف اصفهان معرفی کنیم. این هتل را می توانید در آدرس اصفهان، میدان امام حسین، ابتدای چهار باغ پایین پیدا کنید. هتل پیروزی اصفهان یک هتل چهار ستاره می باشد و از تمامی امکانات و تجهیزات هتلداری در حد بین المللی برخوردار می باشد.

این هتل در سال ۵۴ افتتاح شد و در قدیم با نام هتل داریوش شناخته شده بود. تمامی پرسنل این مجموعه از افرادی مجرب و کاربلد انتخاب شده است. شما می توانید برای اقامت در اصفهان بر روی این هتل حساب کنید.

4-هتل عالی قاپو اصفهان

هتل عالی قاپو اصفهان، در خیابان شمس آبادی، انتهای خیابان کووالالامپور، سمت راست خیابان چهارباغ عباسی واقع شده است. هتل عالی قاپو اصفهان یک هتل چهار ستاره در اصفهان است. معماری زیبا و‌ سنتی این هتل یکی از قوی ترین نقاط آن می باشد.

علاوه بر این، هتل عالی قاپو از تمامی امکانات هتلداری برخوردار است و پرسنل آن از افرادی مجرب و کاربلد انتخاب شده اند. این هتل به عنوان یک ‌مجموعه لوکس در اصفهان، آماده پذیرایی از شما مهمانان و مسافران عزیز می باشد و ‌شما می توانید برای تور پنج روزه اصفهان و تور هفت روزه اصفهان خود، اسکان در هتل عالی قاپو را به عنوان محیطی امن و زیبا انتخاب نمایید.

بیشتر بخوانید: بازار بزرگ اصفهان + آشنایی با تاریخچه

5-هتل آسمان اصفهان

هتل آسمان اصفهان یک‌ هتل چهار ستاره واقع در آدرس اصفهان، خيابان شهید مرتضی مطهری، مقابل پل فلزی می باشد. این هتل از هتل های تازه ساخت و نوساز اصفهان به حساب می آید که سال تاسیس آن را می توانیم به سال ۱۳۸۴ معطوف کنیم.

هتل آسمان اصفهان، اولین و تنها دارنده رستوران گردان شهر اصفهان است. هتل آسمان اصفهان از تمامی امکانات روز اروپا در سیستم هتلداری برخوردار است. این هتل در سیزده طبقه و ۹۳ اتاق طراحی و اجرا شده است. تمامی پرسنل این مجموعه از افرادی مجرب و کاربلد و متخصص انتخاب شده اند.

هتل آسمان اصفهان یکی از بهترین هتل های اصفهان، برای افرادی که به دنبال محیطی امن و زیبا و‌مجهز برای سفر چند روزه اصفهان خود می باشند، یک انتخاب بسیار مناسب خواهد بود.

6-اقامتگاه سهروردی اصفهان

اقامتگاه سهروردی یکی از معروف ترین اقامتگاه های اصفهان می باشد. به لحاظ امتیاز هتلداری، این اقامتگاه یک هتل تک ستاره معرفی می شود اما جذابیت ها و ویژگی های خاص خودش را دارد. این اقامتگاه را می توانید در  اصفهان، خیابان میرداماد، انتهای کوچه 11 ،کنار دبستان امین پیدا کنید.

این اقامتگاه در یک خانه تاریخی که حدود صد و سی سال از قدمت آن می گذرد، در سال ۱۳۹۸ تاسیس شده است. به طور کلی 9 اتاق در این مجموعه تعبیه شده که هر کدام از این 9 اتاق نیز تجهیزات و امکانات خاص خودشان را دارند.

البته این مجموعه از اتاق VIP نیز برخوردار می باشد. شما می توانید برای یک اقامت جذاب در یکی از خانه های تاریخی و اصیل اصفهان، روی اقامتگاه سهروردی اصفهان حساب کنید.

7-هتل صفوی اصفهان

هتل صفوی اصفهان یک هتل سه ستاره در اصفهان است که در منطقه چهار راه فلسطین – اول خیابان فلسطین اصفهان واقع شده است. این هتل در سال ۱۳۸۵ تاسیس شده و یکی از هتل های بسیار زیبا و ‌مجهز و در عین حال مقرون به صرفه برای مسافران و مهمانان اصفهان می باشد.

شما می توانید تمامی خدمات رفاهی و اسایشی را از این هتل دریافت نمایید. پرسنل هتل صفوی اصفهان از افرادی با تجربه هستند که آماده خدمات رسانی به شما عزیزان می باشند. این هتل برای مجموعه های گردشگری مختلف که انواع تور اصفهان ارزان را برگزار می کنند یکی از بهترین انتخاب ها خواهد بود.

سخن آخر

در انتها باید خدمت تان عرض کنیم که این موارد تنها بخش کوچکی از دنیای اقامتگاه ها و بهترین هتل های اصفهان هستند. چرا که اصفهان به عنوان نصف جهان، می تواند منبع انواع هتل های پنج ستاره و چهار ستاره و سه ستاره و غیره باشد. برای رزرو تور اصفهان و اقامت در بهترین هتل های این شهر با تیناسفر تماس بگیرید.