هتل های 4 ستاره در کیش، بهترین انتخاب برای اقامت در کیش با قیمت مناسب است. می توانید با رزرو یکی از انواع تور کیش، در بهترین هتل های جزیره اقامت داشته باشید. تجهیزاتی که این هتل های 4 ستاره دارند از هتل های پنج ستاره، کمتر است؛ اما گاهی اوقات هم پیش می آید که یک هتل 4 ستاره چیزی از هتل های لوکس پنج ستاره، کم نداشته باشد. در واقع این هتل ها به نسبت هتل ها رتبه بالاتر خود، کم هزینه تر هستند اما تمامی امکانات و تجهیزات مورد نیاز را به صورت تمام و کمال در اختیار شما قرار خواهند داد.

کیش به عنوان یکی از پرطرفدارترین مکان هایی است که هر ساله میزبان تعداد زیادی توریست از داخل ایران و کشورهای همسایه می باشد. بار توریستی این منطقه به حدی زیاد است که انواع و اقسام هتل های لوکس و معمولی و مدرن و سنتی را می توانید در این بخش از خلیج فارس مشاهده نمایید؛ و با توجه به شرایط و بودجه ای که برای سفر به کیش در نظر گرفته اید، هر کدام را برای خودتان رزرو کنید.

حتماً می دانید که هتل ها در هر جای دنیا بر اساس تعداد ستاره هایی که در کنار اسم آنها می آید، از نظر امکانات و لوکس بودن، طبقه بندی می شوند. هتل های پنج ستاره، هتل های 4 ستاره کیش و هتل های سه ستاره و غیره، همگی از انواع هتل های موجود در کیش و البته شهرهای دیگر هستند.

لازم به ذکر است بدانید که بهترین هتل های 4 ستاره کیش دقیقاً بر طبق استانداردهای بین ‌المللی ساخته شده ‌اند و همگی از امکاناتی مانند اتاق ‌های بزرگ، استخر، مرکز تناسب اندام و رستوران ‌های باکیفیت و نزدیک به دریا، برخوردار هستند. از این رو پیشنهاد می کنیم برای آشنایی با بهترین هتل های 4 ستاره کیش، تا انتهای این مقاله با ما همراه باشید.

بیشتر بخوانید: بهترین زمان سفر به کیش

معرفی بهترین هتل های 4 ستاره در کیش

هتل های 4 ستاره کیش

هتل های 4 ستاره کیش

1-هتل سورینت مریم کیش

 این هتل یکی از بهترین هتل های 4 ستاره در کیش است که البته جزو محبوب ترین ها نیز محسوب می شود. چیزی که باعث شده تا هتل سورینت مریم کیش، به شدت مورد استقبال توریست ها قرار بگیرید، معماری داخلی آن که به سبک باروک انجام شده و نزدیک بودن به اسکله تفریحی کیش، می باشد. البته در کنار این موارد می توانید ظرافت ها و زیبایی های منحصر به فردی که در طراحی این هتل نیز به کار برده شده را اضافه کنید. هتل سورینت مریم کیش، از تمامی تجهیزات یک هتل در حد استاندارد، برخوردار است.

این هتل، سه طبقه دارد که 55 اتاق و سوئیت در همین سه طبقه به زیباترین شکل ممکنه در کنار یکدیگر قرار گرفته اند. تلویزیون، مینی بار، اینترنت پرسرعت، دستگاه چای ساز، شبکه پخش فیلم، سیستم گرمایش و سرمایش، روم سرویس و کمد لباس، سرویس رایگان از فرودگاه به هتل، اینترنت رایگان در لابی، پارکینگ اختصاصی رستوران و غیره، از مواردی هستند که شما ضمن اقامت در این بهترین هتل های 4 ستاره کیش، از آن برخوردار خواهید شد. شما می توانید هتل سورینت مریم را در کیش، ضلع جنوب شرقی میدان امیرکبیر و نزدیک به ساحل کیش، اسکله تفریحی و مراکز خرید پردیس و مروارید پیدا کنید.

2-هتل صدف کیش

این هتل نیز یکی از لوکس ترین و بهترین هتل های 4 ستاره در کیش می باشد. معماری و طراحی داخلی هتل صدف کیش، کاملاً مدرن و امروز بوده و مهمانان می توانند از اقامتی آرام را همراه با امکاناتی مدرن، در این هتل برخوردار شوند. به طور کلی هتل صدف کیش، یک هتل دو طبقه است که ۵۵ اتاق مجهز به تمامی امکانات راحتی و تفریحی را دارد.

از جمله امکاناتی که شما می توانید در کنار اقامت در این هتل از آن برخوردار شوید، می توانیم به مواردی همچون اتاق ‌‌های یک تخته، دوتخته، دوتخته لوکس استاندارد، چهار تخته و چند سوییت، فضای داخلی بزرگ، سرویس خواب بسیار راحت، سیستم تهویه هوای مطبوع، مبلمان، کمد لباس و حمام با وسایل بهداشتی و سشوار، اینترنت پرسرعت در اتاق و لابی، ترانسفر فرودگاهی، رستوران و کافی شاپ، پارکینگ اختصاصی و گشت جزیره اشاره نماییم. این هتل، در کیش و میدان امیرکبیر قرار دارد و یکی از بهترین هتل های 4 ستاره در کیش برای گذراندن روزها و شب های سفرتان به کیش خواهد بود.

بیشتر بخوانید: با 6 تا از بهترین هتل های 5 ستاره کیش آشنا شویم

3-هتل فلامینگو کیش

این هتل نیز یکی از بهترین هتل های 4 ستاره کیش است که می توانید آن را در بلوار دریا پیدا کنید. چشم انداز اکثر اتاق های این هتل، یک چشم انداز بسیار زیبا به دریای خلیج فارس است. این هتل کیش در پنج طبقه ساخته شده و به 200 اتاق مجهز است که خیلی از این اتاق ها به صورت ویلایی، خیلی های سوئیت و خیلی ها به صورت اتاق داخلی هتل ارائه می شوند. شما با سکونت در این هتل زیبا می توانید از تمامی امکانات رفاهی استاندارد هتل های 4 ستاره کیش در کیفیت عالی، بهره مند شوید.

از جمله امکاناتی که ضمن سکونت در هتل فلامینگو کیش در اختیار شما قرار می گیرد، می توانیم به مواردی همچون نمای دریا، دستگاه چای ساز، اینترنت، سرویس خواب راحت، کمد لباس، پاورسوئیچ، ترانسفر فرودگاهی به صورت رفت و برگشت، رستوران و کافی شاپ، اینترنت در لابی، پارکینگ اختصاصی اشاره نماییم.

4- هتل ارم کیش

این هتل بزرگ 4 ستاره را می توانید در میدان خیام کیش پیدا کنید، هتلی که 243 اتاق در 9 طبقه را دارد و تمامی اتاق های آن به سمت دریا راه دارند. هتل ارم کیش، یکی از بهترین هتل های 4 ستاره در کیش است که دارای معماری و طراحی داخلی زیبا بوده و از تمامی استانداردهای یک هتل زیبا و شیک برخوردار است. تلویزیون، سرویس حمام مجهز، میز آرایش، اینترنت، چای ساز و مینی بار از امکانات اتاق های هتل است.

استخر، سونا، جکوزی، زمین تنیس و رستوران با موسیقی زنده، سالن بدنسازی، سالن بیلیار، دفروشگاه سوغاتی، چایخانه سنتی، کافی شاپ و رستوران، فضای پیاده ‌روی، سالن کنفرانس و صرافی، تنها بخش از امکاناتی هستند که ضمن اسکان در هتل 4 ستاره ارم کیش، در اختیار شما قرار می گیرند. بنابراین اگر به دنبال یک اقامت آرام و مجهز در هتل های 4 ستاره کیش هستید، این هتل، بهترین انتخاب خواهد بود.

برای رزرو بهترین هتل های کیش و انواع تور کیش می توانید با کارشناسان تور داخلی در تینا سفر تماس بگیرید.