انواع تور یزد نوروز 1402 از شهرهای ایران برگزار می شود و شما می توانید چند روزی را در ایام تعطیلات نوروزی به گشت و گذار بپردازید. آیا از آن دسته از افرادی هستید که به سرزمین های کویری علاقه دارید؟ آیا می خواهید با یک شهر در دل کویر با بافت سنتی آشنا شوید؟ که در این صورت، سفر به یزد برایتان خوشایند خواهد بود. تورهای نوروزی هر ساله هزاران مسافر را به خود جذب می کنند. انتخاب سفر به یزد با تور مسافرتی یا با اتومبیل شخصی بر عهده خود خانواده ها است. بودجه ای که برای هر سفر باید کنار بگذارید، متفاوت است. شرکت در تورهای یزدگردی به ویژه در نوروز، می تواند فرصتی را فراهم سازد که بتوانید بودجه مالی را بهتر مدیریت کنید و دیگر نگران رزرو هتل های یزد هم نباشید.

خوشبختانه قیمت تور یزد در نوروز 1402 بسیار مناسب در نظر گرفته شده تا همه خانواده ها بتوانند از لحظات سفرشان لذت ببرند. اگر با آژانس مسافرتی تیناسفر سفر کنید، همه مراحل برایتان ساده تر خواهد بود. از تماشای آثار تاریخی گرفته تا کوچه پس کوچه های قدیمی یزد، مراکز خرید و ده ها بنای باستانی، هر کدام شما را به دوره خاصی از تاریخ می برند.

تیناسفر در کنار شما است تا بهترین تور نوروزی یزد را برای سال 1402 رزرو نمایید.

تور یزد نوروز 1402 یکی از بهترین تورهایی خواهد بود که در سال 1402 برگزار می شود. این تور یک سفر بسیار زیبا و تاریخی در عمق سرگذشت تلخ و شیرین این سرزمین است که از تمام بودن ها، آثاری شگفت بر جای مانده که با قدم زدن در کوچه و پس کوچه های بی نظیر و اصیل یزد، می توانید شاهد آن باشید. آثاری که مردم یزد، این مردم نجیب و اصیل، سالیان سال است که برا حفظ و نگهداری از آن تلاش می کنند.

همین ثمره تلاش هایشان است که ما بدون حتی فرا رسیدن سال 1402، درباره یک تور یزد در نوروز صحبت می کنیم و از حالا برای یک سفر تاریخی و آرام و عمیق در تاریخ، برنامه ریزی می نماییم.

بله! نوروز 1401 نیز مانند تمامی نوروزهایی که آمد و رفت، یکی از بهترین فصل ها و بهترین زمان ها برای یک تور یزد می باشد. تعطیلات نوروز این امکان را برای شما فراهم می کنند که بتوانید از تمامی برنامه هایی که به واسطه مجموعه های گردشگری مختلف، به صورت تور یزد نوروز 1402 برگزار می شوند، نهایت لذت را ببرید و سال خود را با یک سفر لذت بخش آغاز نمایید؛ تا بلکه چنین آغازی، سندی باشد بر یک سال پر از خوشی و زیبایی و برکت!

در ادامه متن قصد داریم تا درباره ابعاد مختلف یک تور یزد نوروز 1402، ویژگی ها، مزیت ها و قیمت آن صحبت نماییم. بنابراین پیشنهاد می کنیم که اگر تمایل به کسب اطلاعات درباره تور نوروز یزد برای تعطیلات بهاری 1401 دارید، تا انتهای این محتوا با ما همراه باشید.

بیشتر بخوانید: ۶ تا از مکان های دیدنی یزد که حتماً باید ببینید!

بهترین هتل های یزد که می توانید در تور نوروزی رزرو کنید

طبیعتاً شهروندان شهری مانند یزد که می دانند سالانه صدها و یا هزاران توریست برای دیدن از این شهر و اماکن دیدنی آن به سمت آن حرکت می کنند، آمادگی کافی برای پذیرایی از این مهمانان عزیز را به واسطه هتل های پنج ستاره، چهار ستاره و سه تاره و انواع مجموعه های بوم گردی و سنتی، خواهند داشت. بنابراین دست شما برای اسکان در یزد به واسطه تور یزد نوروز 1402، کاملاً باز است.

این شما هستید که انتخاب می کنید که در کدام یک از این مجموعه ها و هتل های یزد اسکان پیدا کنید و لذت سفر خود را چندین برابر نمایید. فقط دقت کنید که بر طبق یک اصل خیلی ساده در خدمات هتل داری و مهمان پذیری، هر چقدر یک هتل امکانات رفاهی بیشتری داشته باشد، به مراتب هزینه های مربوط به اسکان در آن هتل نیز بیشتر خواهد شد که در هزینه نهایی تور نوروزی یزد تاثیر خواهد گذاشت.

هتل داد یزد، هتل صفائیه یزد، هتل لاله یزد، هتل پارسیان یزد، هتل راه و ما یزد، هتل آنتیک ملک التجار یزد، تنها برخی از بهترین هتل ها در یزد هستند که می توانید آنها را رزرو کنید. برای کسب اطلاعات بیشتر با کارشناسان تیناسفر تماس بگیرید.

جاهای دیدنی که در تور یزد نوروز 1402 می توانید تماشا کنید

حتماً می دانید که یزد علاوه بر اینکه اماکن تاریخی و دیدنی بسیار زیادی دارد، خود بافت شهرش هم به نوعی است که یک آثار تاریخی تمام و کمال محسوب می شود، بنابراین شما می توانید از قدیمی ‌ترین و طولانی ‌ترین قنات‌ های جهان، بلندترین مناره جهان، قدیمی ‌ترین مسجد ایران، قدیمی ‌ترین میدان ساعت و مسن ‌ترین درخت جهان که سروی چهار هزار ساله است را از نزدیک ببینید.

تمام جاذبه های گردشگری فوق در کنار اماکن و بناهای تاریخی یزد مانند باغ دولت آباد، آتشکده زرتشتیان یزد، مسجد جامع یزد و غیره که همگی می توانند سندی بر تاریخ چند هزار ساله این شهر باشند را به واسطه تور یزد نوروز 1402، دیدن فرمایید.

تور یزد نوروز

تور یزد نوروز

بیشتر بخوانید: معرفی هتل داد یزد برای اقامت در نوروز

بهترین زمان برای رزرو تور یزد نوروز 1402 چه موقع است؟

با توجه به اینکه این تور در فروردین ماه سال 1401 برگزار می شود، شما می توانید از اوایل اسفند ماه سال 1401برای رزرو این تور اقدام نمایید. البته این را هم در نظر بگیرید که تور یزد نوروز 1402 همانند تورهای دیگر، آنقدر در نوروز شلوغ نمی شود و این تور همیشه در رده تورهای آرام، استاندارد و اصیل و روان در مجموعه های گردشگری تعریف می گردد.

البته برای رزرو تور نوروزی یزد، به این موضوع هم دقت کنید که تمایل به کدام نوع تور دارید؛ مثلاً تور زمینی یزد، یکی از مقرون به صرفه ترین و پرطرفدارترین انواع تور برای متقاضیان سفر به این شهر می باشند. پس اگر تمایل به تور زمینی یزد دارید، خیلی زود برای رزرو این تور اقدام نمایید. .

بیشتر بخوانید: رزرو انواع تور مشهد و اطلاع از شرایط هتل ها و قیمت ها برای نوروز

مزیت های سفر با تور یزد نوروز 1402 چیست؟

با توجه به موارد ذکر شده، سفر به یزد با تور هم می تواند مزیت های خاص خودش را داشته باشد و اصلاً به دلیل همین مزیت هاست که سالانه افراد زیادی برای این تور متقاضی هستند و به صورت گروهی به این شهر زیبا سفر می کنند. در ادامه به بررسی مزیت های سفر با تور یزد نوروز 1402 خواهیم پرداخت:

یکی از مهم ترین مزیت های سفر با تور، البته نه صرفاً تور یزد، این است که شما بر طبق یک برنامه درست و اصولی و استاندارد، از تمامی اماکن و مناطق دیدنی شهر مورد نظر مانند یزد دیدن می کنید، مکان هایی که در حالت عادی، ممکن بود آن را فراموش کنید یا وقت نکنید که از آن ها دیدن نمایید.

علاوه بر این برنامه دقیق، در طول سفر، لیدر، علاوه بر مدیریت سفر، تمامی تاریخچه های مختلف اماکن را در اختیار شما قرار می دهد و شما بدون هیچ زحمتی، می توانید از داستان هر بنا و مکان تاریخی اطلاع پیدا کنید.

مورد بعدی که می توانیم به عنوان یک مزیت به آن اشاره کنیم این است که اسکان در هتل های پنج ستاره یزد و یا مجموعه های گردشگری گران قیمت، معمولاً در حالت فردی و خانوادگی، هزینه بیشتری دارند. اما وقتی شما به واسطه تور به این هتل ها مراجعه می کنید، به دلیل قراردادی که با مجموعه های گردشگری مختلف دارند، هزینه نهایی برای شما خیلی کمتر از حالت عادی برآورد خواهد شد.

در نهایت شما در طی یک تور یزد نوروز 1402، در یک بستر امن و جمعی، سفر می کنید و با افراد و خانواده های دیگری نیز آشنا می شوید که این آشنایی و باب دوستی می تواند کل سفر را برای شما عزیزان لذتبخش تر و دلچسب تر نماید. کما اینکه شما بدون هیچ گونه محدودیتی می توانید وسیله نقلیه تور را خودتان انتخاب کنید و یک سفر با توجه به شرایط و بودجه خودتان را برای خود و خانواده ترتیب دهید.

برای اطلاع از قیمت تور یزد در نوروز و رزرو بهترین هتل های یزد می توانید همین حالا با آژانس مسافرتی تیناسفر، مجری تورهای ایرانگردی تماس بگیرید.