تور قشم یکی از محبوب ترین تورهای مسافرتی درفصل بهار و آغاز نوروز می باشد. دلیل این محبوبیت را می ‌توان آب و هوای نبستاً مطبوع، وجود طبیعت بکر و دست نخورده، مکان‌های تاریخی و باستانی، غذاهای محلی و خوشمزه و استقبال مردمان خونگرم این جزیره دانست. جزیره قشم با داشتن مکان‌های دیدنی و مراکز خرید منطقه ای، گزینه‌ای مناسب جهت سفر برای افرادی است که به تاریخ و خرید علاقه‌مند هستند و در واقع قصد دارند با یک تیر دو نشان بزنند.

اگر جزو افرادی هستید که طاقت گرمای شدید را ندارید پیشنهاد می‌شود فصل تابستان را برای سفر به قشم انتخاب نکنید، زیرا دمای بالای این جزیره از اوایل تیرماه تا اواخر شهریورماه ادامه دار است.

بهترین زمان برای سفر به منطقه آزاد قشم را می ‌توان فصل زمستان دانست. زیرا در این فصل دمای هوا کاهش پیدا می‌کند و به راحتی می ‌توانید در ساعات مختلف روز به دیدن مناظر طبیعی و مکان‌های باستانی بروید. برای سفر کردن به جزیره قشم، تورهای مسافرتی زمینی و هوایی این امکان را برای گردشگران فراهم می‌کنند که با توجه به میزان بودجه‌ای که برای سفر خود در نظر گرفته‌اند، نوع تور و تعداد روزهای اقامت در این جزیره را انتخاب کنند.

یکی از کم هزینه ترین راه‌های سفر به جزیره قشم، انتخاب تورهای زمینی می‌باشد که این امکان را برایتان فراهم می‌کند تا از طریق اتوبوس و یا قطار از هر شهری که در آن سکونت دارید بتوانید بدون استرس و با برنامه ریزی از پیش تعیین شده سفری جذاب را پیش رو داشته باشید.

از آنجایی که مسافت طولانی برای بسیاری افراد کسل کننده است، پیشنهادات تورهای مسافرتی، امری جالب توجه تلقی می‌گردد. برای انتخاب تور قشم نوروز، در ابتدا باید بدانید که نحوه رزرو تور به چه صورت می ‌باشد و از چه طریقی باید تور مورد نظر خود را رزرو کنید.

بیشتر بخوانید: ۵ تا از زیباترین جاذبه های گردشگری قشم

نحوه رزرو تور قشم نوروز 1401

با توجه به این موضوع که امروزه تورهای مسافرتی از اهمیت ویژه‌ای در صنعت گردشگری برخوردار هستند در شهرهای مختلف ایران آژانس‌های مسافرتی اقدام به برگزاری تورهای زمینی و وهوایی به شهرهای مختلف ایران می‌کنند. نحوه رزرو تور قشم نوروز 1401 بدین صورت است که باید از بهمن ماه مورد بررسی قرار بگیرد و برای آن برنامه ‌ریزی شود. زیرا ممکن است تاخیر در تصمیم ‌گیری منجر به پر شدن ظرفیت تور و افزایش قیمت شود.

در بازار رقابتی که بین آژانس‌های مسافرتی وجود دارد موجب شده است تا بهای تورهای مسافرتی به حداقل قیمت ممکن با ضمانت بهترین قیمت برسد. به عنوان مثال در برخی موارد، تورهای لحظه آخری نوروز که ظرفیت خالی با تعداد محدود دارند، یکی از به صرفه ترین و مناسب‌ترین تورها برای گردشگری می‌باشند و برای افرادی مناسب هستند که وقت آزاد برای سفر داشته باشند یا این‌که از رزرو هتل در زمان مناسب جا مانده‌اند.

به این ترتیب فرد باید در زمان مشخص و محدودی که در نظر گرفته شده به آژانس‌های مسافرتی که تور آفر ارائه می‌دهند مراجعه کند و با راهنمایی و دانش افرادی که برگزار کننده تورهای مسافرتی هستند نوع تور و هتل خود را انتخاب نماید.

از مهم‌ترین مزایای تورهای مسافرتی به ویژه تور قشم نوروز 1401 آسودگی خاطر گردشگران از جوانب مختلف سفر در زمان اوج شلوغی در تعطیلات می‌باشد. امروزه رزرو تورهای مسافرتی با استقبال بی‌نظیری رو به رو شده‌اند زیرا تفریحات و برنامه سفر گردشگران از این طریق کاملاً مشخص است و بدین ترتیب می‌توانند از تمامی بخش‌های تفریحی و گردشگری استفاده کرده و لذت کافی ببرند.

تور قشم نوروز

بیشتر بخوانید: ژئو پارک قشم

بهترین هتل های قشم

جزیره قشم دارای اقامتگاه‌های متفاوتی می‌باشد که تورهای مسافرتی با توجه به میزان بودجه مسافران بهترین اقامتگاه و هتل را برای آنها در نظر می‌گیرند. در قشم از هتل‌های قدیمی گرفته تا هتل‌های لوکس و مجلل، همگی دارای پرسنل با اخلاق و خدمات دهی عالی می باشند.

با توجه به این‌که تمامی هتل‌ های قشم شناخته شده هستند انتخاب نوع هتل کار مشکلی نیست. از بهترین و شناخته شده‌ترین هتل ‌های قشم می‌توان هتل قصر الوند، هتل پرشیا، هتل آپارتمان آدینه، هتل ارم و هتل آوینا را نام برد.

هزینه اقامت در هتل ‌های قشم به منظور رزرو تور و انتخاب آن به عوامل مختلفی بستگی دارد که مهم‌ترین آنها امکاناتی شامل پارکینگ، رستوران و کافی شاپ، نزدیکی به مراکز خرید، وجود امکانات ورزشی و تفریحی در هتل و میزان لوکس بودن و تمیزی هتل می‌باشد. هتل‌هایی که تمامی امکانات رفاهی و تفریحی را برای گردشگران فراهم می‌کنند و مجلل هستند هزینه رزرو بالاتری از هتل‌های معمولی دارند.

انواع تور قشم

آژانس‌های مسافرتی با تجربه و دانشی که در زمینه برگزاری تورهای مسافرتی به شهرها و کشورهای مختلف دارند می‌توانند بهترین راهنما برای گردشگران باشند. انواع تور قشم نوروز 1401 شامل تورهای زمینی و هوایی می‌باشد. اما با توجه به این موضوع که مسافت این جزیره از پایتخت و دیگر شهرهای ایران طولانی است پیشنهاد می‌شود تورهای هوایی را برای سفر نوروزی انتخاب کنید؛ به این ترتیب، علاوه بر صرفه جویی در وقت خود بتوانید لذت بیشتری از سفر ببرید و از تمامی مکان‌های تاریخی و طبیعت زیبای جزیره دیدن کنید.

آژانس‌های مسافرتی، هزینه‌های مختلفی را برای برگزاری تورهای هوایی و زمینی تعیین می‌کنند که نوع اقامتگاه‌ها و نوع تور و تعداد روزهای اقامت از مهم ترین عوامل تعیین کننده هزینه تور می‌باشند.

قیمت تور قشم نوروز 1401

با توجه به این‌که تعداد گردشگران در فصل بهار و آغاز نوروز نسبت به فصل‌های دیگر سال بیشتر است طبیعی است که میزان قیمت تور نیز افزایش پیدا می‌کند. مسافت شهر مبدأ تا شهر مقصد از عوامل تعیین کننده قیمت تور و بلیط می‌باشد.

در فصول گرم سال تور قشم ارزان‌تر برگزار می‌شود که این موضوع نشان دهنده بی کیفیت بودن هتل ها و یا اقامتگاه ها نیست بلکه به دلیل برگزاری تورهای لحظه آخری می‌باشد. در این صورت می‌توانید در هتل‌های سه یا چهار ستاره قشم اقامتی به یاد ماندنی داشته باشید.

از مهم ترین مزایای تورهای مسافرتی این است که شما دیگر نیازی به صرف هزینه‌های رفت و آمد با ماشین شخصی و خستگی ناشی از آن را ندارید. علاوه بر این اگر هزینه های خورد و خوراک و هزینه‌های جانبی مانند خرید و تفریحات را در نظر بگیرید متوجه این موضوع خواهید شد که در بسیاری از موارد تورهای مسافرتی بسیار مقرون به صرفه می‌باشند و هزینه‌های سفر را کاهش می‌دهند.

در آغاز نوروز به دلیل این‌که افراد زمان آزادتری برای گشت و گذار دارند، تورهای قشم نیز در آژانس‌های مسافرتی شهرهای مختلف با برنامه‌ریزی از پیش تعیین شده افزایش پیدا می‌کند. برای افرادی که قصد دارند به تنهایی به جزیره قشم سفر کنند انتخاب تور مسافرتی به جای استفاده از ماشین شخصی هیجان‌انگیزتر و جذاب‌تر است.

آژانس مسافرتی تیناسفر، برنامه های متنوعی برای برگزاری تورهای قشم ترتیب داده است. همین حالا برای رزرو تورهای نوروزی 1401 اقدام کنید.