مرکز خرید بهکیش یکی از معروف ترین شاپینگ مال های جزیره، جایی در نزدیکی ساحل دریا است؛ کسانی که یک بار به کیش سفر کرده اند با این مرکز خرید آشنایی کامل دارند. این بازار بزرگ به عنوان یک پروژه تجاری عالی در این منطقه شناخته می شود و از سال ساخت تا به امروز توانسته بین مسافران تور کیش و بومی های جزیره بسیار به محبوبیت و شهرت برسد.

سفر به کیش از دیدگاه های متفاوتی ارزشمند است. اول آنکه شما می توانید از آب و هوای بسیار مطبوع جزیره لذت ببرید؛ دوم آنکه از یک اقامت لذت بخش در بهترین هتل های کیش استفاده می کنید و سوم اینکه تفریحات و جاذبه های گردشگری بی نظیری را تجربه خواهید کرد. بهترین سرگرمی ها در جزیره کیش، در محیطی مثال زدنی، تجربه های هیجان انگیزی را برایتان رقم خواهند زد.

اگر متقاضی یک سفر رویایی به کیش هستید، می خواهید چند روزی را به دور از شلوغی های شهرتان سپری کنید، اگر می خواهید تور کیش را با قیمت های ارزان تر و مناسب در هر فصل سال پیدا کنید، آژانس گردشگری تیناسفر در کنار شماست. کافیست برنامه سفرتان را ترتیب دهید و با کارشناسان ما تماس بگیرید.

و اما می خواهیم در این بحث، درباره معرفی کامل مرکز خرید بهکیش و امکانات و ویژگی های کلی آن صحبت کنیم. بی شک وقتی به کیش سفر می کنید می دانید که باید چطور به این بازار بزرگ و جذاب بروید و چه چیزهایی بخرید. با ما همراه باشید.

بیشتر بخوانید: همه چیز درباره مرکز خرید پدیده کیش

مرکز خرید بهکیش در چه موقعیتی در جزیره قرار دارد و چطور به آنجا برسیم؟

بازار بهکیش، درست در سمت شمال شرقی جزیره واقع شده است. مکان های دیدنی و بازارهای متعددی در نزدیکی این مرکز خرید وجود دارند. در حقیقت، این مرکز خرید در خیابان سنایی کیش قرار دارد. برای رسیدن به آن می توانید از طریق بلوار میرمهنا به سمت بلوار ایران حرکت کنید و در انتها به خیابان سنایی برسید. از طریق بلوار موج و خیابان کاشانی هم دسترسی آسان به این بازار دارید. بهتر است آدرس را از روی لوکیشن آنلاین بررسی کنید که رسیدن به آنجا برایتان راحت تر باشد.

هتل های نزدیک به مرکز خرید بهکیش کدام اند؟

اکثر خانواده ها تمایل دارند در هتل هایی در کیش اقامت داشته باشند که به ساحل دریا، جاهای دیدنی کیش، اسلکه تفریحی و البته مراکز خرید کیش نزدیک باشد. درباره مرکز خرید بهکیش باید گفت که بسیاری از هتل های معروف و رتبه خوب کیش در نزدیکی این بازار بزرگ قرار گرفته اند. در این قسمت با این هتل ها آشنا می شوید. وقتی می خواهید تور کیش را رزرو کنید، به این فهرست توجه ویژه داشته باشید.

مهم ترین هتل های نزدیک به مرکز خرید بهکیش عبارتند از: هتل مارینا پارک کیش؛ هتل داریوش کیش؛ هتل شایان کیش؛ هتل سورینت مریم کیش؛ هتل ایران کیش؛ هتل شایگان کیش؛ هتل پارمیس کیش؛ هتل صدف کیش؛ هتل ویدا کیش؛ هتل جام جم کیش؛ هتل گامبرون کیش؛ هتل لوتوس کیش؛ هتل پانوراما کیش؛ هتل هلیا کیش؛ هتل فلامینگو کیش؛ هتل آرامش کیش؛ هتل پارس نیک کیش؛ هتل پارمیدا کیش؛ هتل اسپادانا کیش.

برای اقامت در هر یک از این هتل ها که فاصله های نسبتاً نزدیکی تا مرکز خرید بهکیش دارند، بهتر است موقع درخواست و رزرو تورهای کیش، با کارشناسان آژانس تیناسفر هماهنگ کنید.

قیمت اقامت در هر هتل کیش در این منطقه با توجه به رتبه هتل و زمان سفر شما به جزیره تعیین می شود. قیمت های به روز را قبل از رزرو تور باید استعلام بگیرید.

مرکز خرید بهکیش

مرکز خرید بهکیش

بیشتر بخوانید: مرکز خرید پانیذ کیش + معرفی و تصاویر

کدام جاهای دیدنی به مرکز خرید بهکیش نزدیک هستند؟

بازار بهکیش به برخی از جاهای دیدنی و مراکز تفریحی کیش نزدیک است. شما می توانید پس از گشت و گذار در این بازار، برای استفاده از سرگرمی ها به مکان های نزدیک در ساحل دریا بروید. در این قسمت می خواهیم به بررسی مکان های دیدنی و تفریحی در نزدیکی این مرکز خرید معروف بپردازیم.

مرکز خرید مریم و مرکز خرید ونوس، دو تا از معروف ترین بازارهای کیش هستند که در نزدیکی مرکز خرید بهکیش قرار گرفته اند. البته فاصله بازار بهکیش تا بازار ونوس کمی دورتر است و می توانید با تاکسی سرویس به آنجا بروید. هر سه مرکز خرید در امتداد خیابان سنایی قرار دارند.

از مهم ترین جاهای دیدنی کیش که به مرکز خرید بهکیش نزدیک است شامل پاراسل کیش، اسکله قدیمی، ساحل رشید، ساحل شهرزاد، پارک برفی پنگوئن کیش و بولینگ مریم می باشد. شما می توانید از همه جاذبه های تفریحی کیش در این منطقه نهایت استفاده را ببرید.

چه چیزهایی می توانیم از مرکز خرید بهکیش بخریم؟

بازار بهکیش یکی از بهترین پاساژها برای خرید انواع کالاها و اقلام مورد نیاز هر فرد با هر سلیقه است. این بازار در سال 1390 تأسیس شده است و بسیاری از قسمت های آن در سال 1395 مورد بازسازی قرار گرفته است. در این بازار بزرگ، چیزی حدود 40 مغازه و غرفه وجود دارد که اجناس مختلف را با بهترین قیمت ها ارائه می دهند.

هر کالایی که فکرش را بکنید، از کالای دیجیتال گرفته تا پوشاک، کیف و کفش، زیورآلات، لوازم آرایشی – بهداشتی، کالای دکوری، لوازم شخصی، لوازم خانگی، موبایل و تبلت، لپتاپ و … را از برندهای معتبر در اینجا می توانید بخرید. مناسب ترین قیمت ها را می توانید برای همه اجناس در مرکز خرید بهکیش پیدا کنید.

چطور تور کیش را رزرو کنیم؟

اکنون اگر علاقه مند شده اید تا از مرکز خرید بهکیش دیدن کنید، اجناس مورد نظرتان را بخرید، در جشنواره های خرید تابستانه و بهاره شرکت کنید و گشت و گذاری در کل جزیره داشته باشید، پس چرا تور کیش را انتخاب نمی کنید؟

انواع تور کیش از شهرهای مختلف برگزار می شوند و شما این فرصت را در همه فصل های سال خواهید داشت تا هم از بازار بهکیش دیدن کنید و هم سایر بازارها و مراکز خرید را از نزدیک ببینید. آژانس مسافرتی تیناسفر با داشتن سال ها تجربه در زمینه تورهای ایرانگردی، خدمات و امکانات کاملی را برای سفر به کیش در اختیارتان قرار می دهد. همین حالا می توانید برای رزرو تور کیش و هتل های کیش اقدام نمایید.