بهترین هتل های یزد با امکانات کامل رفاهی و اقامتی، پذیرای مسافران تور یزد هستند. هتل های یزد را می توانید در تمام ایام سال برای اقامت خود رزرو کنید.

یزد یکی از شهرهای اصیل و تاریخی بسیار محبوب ایران است. جالب است بدانید که یزد را به عنوان اولین شهر خشتی جهان و دومین شهر تاریخی زنده جهان پس از ونیز ایتالیا می شناسند. مردم اصیل یزد سالیان سال است که سعی کردند تا بافت سنتی این شهر زیبا و تاریخی را حفظ کنند و خوشبختانه از این جهت بسیار هم موفق بودند.

اصالت و تلاش این مردم نجیب در حفظ آثار تاریخی و بافت زیبا و قدیمی شهرشان، این زمینه را فراهم کرده تا مردم هر ساله از جای جای دنیا به سمت این شهر سفر کنند و از زیبایی های بی نظیر و کهن آن نهایت لذت را ببرند.

با توجه به توضیحات ارائه شده در مقدمه درباره یزد، طبیعی است که این شهر به عنوان یک مقصد توریستی، از هتل های مختلفی برای اسکان دادن به مهمانان و مسافران برخوردار باشد.

به همین دلیل ما قصد داریم تا در این محتوا به معرفی 5 تا از بهترین هتل های یزد بپردازیم تا بلکه این معرفی بتواند به شما کمک کند تا تور یزد را در یک شرایط بسیار ایده آل و در نهایت راحتی و خوشحالی، سپری نمایید. بنابراین برای آشنایی با این هتل ها، تا انتهای محتوا ما را همراهی نمایید.

بیشتر بخوانید: ۶ تا از مکان های دیدنی یزد که حتماً باید ببینید!

بهترین هتل های یزد که می توانید در تور مسافرتی رزرو کنید

بهترین هتل های یزد

بهترین هتل های یزد

1-هتل داد یزد

هتل داد یزد، یک هتل فول امکانات چهار ستاره است و در واقع یکی از مناطق تاریخی و اصیل خود یزد نیز شناخته می شود. حدود یک قرن از عمر این هتل قدیمی می گذرد اما همچنان صاحبان این هتل ها توانسته اند که معماری قدیمی و سنتی و اصیل این بنا را در بهترین شرایط ممکن حفظ نموده و آن را به بهترین امکانات هتلینگ روز مجهز نمایند.

هتل داد یزد را می توانید در بافت های سنتی یزد و به بیانی عامیانه، در قلب شهر پیدا کنید. از این اقامتگاه زیبا برای یک تور 5 روزه یزد، تور 7 روزه یزد و یا تورهای نوروزی یزد، می توانید نهایت لذت را ببرید.

کل هتل داد یزد از دو طبقه مثبت و یک طبقه منفی با ۸۸ باب اتاق مجهز به امکانات رفاهی مدرن تشکیل شده است. این هتل از موقعیت مکانی و جغرافیایی بسیار خوبی برخوردار بوده و به دلیل نزدیکی اش به مجموعه امیر چخماق و آتشکده زرتشتیان، شرایط را برای گشت و گذار مسافران به خوبی فراهم می کند.

از جمله امکانات هتل داد یزد می توانیم به مواردی همچون سالن بدن‌سازی، سالن ماساژ، کافی ‌شاپ، کافی‌ نت، سالن همایش، رستوران فضای باز، رستوران سنتی، مرکز خرید، فضای سبز، خشکشویی، تاکسی‌ سرویس، اینترنت بی ‌سیم، پارکینگ اختصاصی، کتابخانه، آرایشگاه، خدمات پزشکی، فست ‌فود و خودپرداز اشاره نماییم. شما این هتل را می توانید در آدرس یزد، میدان شهید ‌بهشتی، خیابان دهم فروردین، پلاک ۱۱۴ پیدا کنید.

2-هتل پارسیان صفائیه یزد

هتل پارسیان صفائیه، یکی از هتل های نوساز و پنج ستاره یزد است و معمولاً افرادی که تمایل دارند تا روزهای اسکان خود در یزد را یک مجموعه لوکس و مجهز به تمامی امکانات به روز هتلداری، سپری کنند، این هتل یک انتخاب بسیار مناسب برای آن ها خواهد بود.

هتل پارسیان صفائیه یزد، یکی از بهترین هتل های یزد، دارای 195 اتاق است. اتاق های این مجموعه از تمامی امکانات رفاهی برخوردار می باشند. از جمله امکانات مهم این مجموعه می توانیم به مواردی همچون کافی شاپ، اینترنت، پارکینگ رایگان، رستوران، سرویس اتاق، ترنسفر رفت و برگشت و پذیرش ۲۴ ساعته، تهویه مطبوع، تلویزیون، یخچال، مینی ‌بار، چای ‌ساز و حمام و سایر امکانات رفاهی دیگر اشاره کنیم.

این هتل در یک موقعیت جغرافیایی بسیار مناسب قرار دارد و به تمامی مکان های مهم و دیدنی یزد مانند آتشکده، آب‌ انبار شش بادگیری، باغ دولت آباد یزد، مجموعه امیر چخماق، بازار خان، مسجد جامع کبیر و فرودگاه در فاصله تقریباً نزدیکی واقع است. شما می توانید هتل پارسیان صفائیه را در آدرس یزد، صفاییه، میدان ابوذر، خیابان تیمسار فلاحی پیدا کنید.

بیشتر بخوانید: شرایط هتل صفاییه یزد برای رزرو چگونه است؟

3-هتل باغ مشیر الممالک یزد

هتل باغ مشیر الممالک، یک هتل چهار ستاره در یزد است که معمولاً یکی از هتل های مقرون به صرفه در این شهر نیز محسوب می شود. هتل باغ مشیر الممالک، 109 اتاق دارد که تمامی اتاق های آن از یک سری امکانات رفاهی و راحتی استاندارد هتل داری برخوردار می باشند.

از جمله امکانات موجود در این هتل می توان به مواردی همچون اینترنت، پارکینگ رایگان، پذیرش ۲۴ ساعته، خشکشویی، چایخانه سنتی، سالن ورزشی، ماساژ، ترانسفر رفت و برگشت و کافی‌شاپ اشاره کرد.

اتاق‌ های هتل مجهز به تهویه مطبوع، تلویزیون، دستگاه چای‌ساز، مینی ‌بار، فضای نشیمن و حمام است. شما می توانید این هتل را در آدرس یزد، خیابان انقلاب، بلوار مشیرالممالک، پیدا کنید.

4-هتل بزرگ فهادان یزد

هتل بزرگ فهادان، یکی از هتل های چهار ستاره در یزد است که حدود ۲۵۰ سال قبل به صورت خانه در اختیار یکی از خانواده های اشرافی دوران قاجار قرار داشت و امروز به صورت هتل به مسافران و مهمانان یزدی خدمت رسانی می کند.

این هتل را می توانیم اولین هتل- موزه ایران معرفی کنیم که از ۲۸ باب فضای اقامتی با گنجایش ۷۰ تخت تشکیل شده است. از جمله امکانات رفاهی هتل بزرگ فهادان می توانیم به مواردی همچون اینترنت بی‌سیم، کافی ‌نت، خدمات پزشکی، تاکسی سرویس، محوطه ‌ای با فضای زیبا، خدمات آژانس مسافرتی، رستوران، کافی شاپ اشاره کنیم. شما می توانید این هتل را در  آدرس یزد، فهادان، روبه‌ روی زندان تاریخی اسکندر، پیدا کنید.

5-هتل رز یزد

یکی از بهترین هتل های یزد، هتل رز نام دارد. این هتل، یک هتل سنتی 3 ستاره است که به دلیل قرار داشتن در سطح هتلینگ استاندارد و متوسط، می تواند یکی از بهترین انتخاب ها برای تور ارزان یزد باشد.

در واقع هتل رز، یک خانه‌ قدیمی است که حدود ۲۵۰ سال پیش در دوران قاجار توسط آقایی به نام «شیخ مهدی عرب» ساخته شده است.

از جمله امکانات رفاهی این هتل می توانیم به مواردی همچون اینترنت و کافی‌نت، خدمات پزشکی، تاکسی سرویس، تنیس روی میز، شطرنج، بیلیارد، جکوزی و سونا، فضای سبز زیبا، رستوران و کافی شاپ اشاره نماییم. شما می توانید این هتل را در آدرس یزد، میدان شهید ‌بهشتی، ابتدای خیابان امام، انتهای کوچه فرهنگ پیدا کنید.

برای رزرو بهترین هتل های یزد می توانید با تینا سفر تماس بگیرید و از شرایط تورهای یزد در تمام فصل های سال هم مطلع شوید.