برج تجاری آکسون در مشهد، یک مرکز خرید یا بهتر بگوییم یک بازار بزرگ سرپوشیده پر زرق و برق است که نمی توانید به راحتی از کنار آن عبور کنید! در این مرکز خرید، رنگ ها و نورها چشمان شما را به خود خیره می سازد! و بی شک، تشویق می شوید که وارد هر مغازه شده و اجناس و کالاها را برای خرید بررسی نمایید. محال است اگر وارد برج تجاری اکسون شوید و دست خالی برگردید! اینجا برای هر بودجه مالی و هر سلیقه ای، چیزی برای خرید وجود دارد.

به عبارت دیگر، می توانیم درباره برج تجاری آکسون در مشهد بگوییم که یک مرکز خرید چند جانبه است؛ هم تفریح است و هم تجارت؛ شما می توانید هم از امکانات تفریحی و سرگرمی در این مرکز خرید لذت ببرید و هم تجارتی داشته باشید. اینجا یک بازار خوب برای خرید خانوادگی است. قیمت ها بسیار عالی هستند و رضایت شما را جلب خواهد کرد.

اگر تور مشهد را رزرو کردید، بازدید از برج تجاری آکسون را در برنامه روزانه خود قرار دهید. هتل های زیادی در نزدیکی این مرکز خرید وجود دارند که فرصتی خوب برای اقامت را برایتان تأمین می کنند. همین حالا برای سفر به مشهد تصمیم گیری کنید. بازارهای مشهد و مراکز خرید و پاساژها لوکس، انتظار شما را می کشند!!

آدرس برج تجاری آکسون مشهد کجاست؟

قبل از اینکه به معرفی کامل برج تجاری آکسون بپردازیم، ابتدا آدرس و موقعیت مکانی این مرکز خرید در مشهد را برایتان می گوییم. این برج، تازه تأسیس بوده و در میدان 17 شهریور قرار دارد. این میدان به مهم ترین خیابان های مشهد راه دارد که همگی به سمت حرم مطهر امام رضا (ع) منتهی می شوند. فاصله این برج تا حرم مطهر، حدود 1 کیلومتر است. مرکز خرید آسمان و بازار 17 شهریور نیز در نزدیکی این برج تجاری قرار گرفته اند.

مهم ترین خیابان های اطراف برج تجاری آکسون شامل بلوار وحدت، خیابان شیخ طوسی، خیابان میر مرتضوی، خیابان سلیمان خاطر، بلوار شهدای حج می باشد. معروف ترین هتل های مشهد در اطراف این مرکز خرید قرار دارند.

بیشتر بخوانید: بهترین هتل آپارتمان های مشهد برای اقامت

ویژگی ها و تاریخچه برج تجاری آکسون در مشهد

پروژه ساخت برج تجاری آکسون به دهه 90 هجری شمسی باز می گردد؛ اطلاعات دقیقی از سال ساخت و اتمام این پروژه در دسترس نیست اما یکی از جدیدترین مراکز خرید مشهد محسوب می شود که تا کنون نیز بسیار موفق بوده است.

این برج تجاری در مساحتی به وسعت 10 هزار مترمربع ساخته شده و بیشتر از 3000 مغازه و واحد تجاری را در خود جای داده است. این برج دارای 17 طبقه می باشد. در هر طبقه می توانید یک گروه کالایی را جستجو کنید. به طور مثال، در طبقه 3، انواع کیف و کفش، در طبقه 2 نیز انواع محصولات و لوازم آرایشی و بهداشتی وجود دارند. امکانات تفریحی و سرگرمی بسیاری در این برج مشهد در نظر گرفته شده تا نظر مسافران را جلب کند.

مهم ترین ویژگی های برج تجاری آکسون شامل 4 طبقه پارکینگ، 2 انبار تجاری، شهربازی کودکان، فودکورت و رستوران و کافی شاپ است. خلاصه برایتان بگوییم که بازدید از این برج تجاری هم فال است و هم تماشا! حتی اگر از هر 17 طبقه برج هم دیدن کنید، وقتتان را هدر نداده اید!

برج تجاری آکسون در مشهد

برج تجاری آکسون در مشهد

از برج تجاری آکسون چه کالاهایی را می توانیم بخریم؟

خرید سوغاتی و کلاً خرید کردن، یکی از تفریحاتی است که می توانید در سفر خود به مشهد از آن لذت ببرید. وقتی در بین فروشگاه ها و مغازه ها عبور می کنید و اجناس مختلف را می بینید، به ذوق می آیید و این باعث تشویق شما به خرید می شود. خرید کردن، یک جزء جدا نشدنی از سفر کردن است. برج آکسون مشهد نیز این فرصت را برایتان فرآهم می آورد.

شما می توانید هر کالایی که در نظر دارید را از برج تجاری آکسون بخرید؛ فقط باید بدانید که کدام اجناس را در کدام طبقه جستجو کنید. انواع لوازم شخصی و اکسسوری و زیورآلات، لوازم کودک و نوزاد، کیف و کفش، لوازم آرایشی و بهداشتی، لوازم دکوری، لوازم برقی، انواع پوشاک، انواع سوغاتی های مشهد و بسیاری گزینه های دیگر را می توانید از این مراکز خرید تهیه کنید. قیمت ها نیز بسیار مناسب هستند.

بیشتر بخوانید: معرفی کامل هتل مدینه الرضا مشهد + امکانات

کدام هتل های مشهد به برج تجاری آکسون نزدیک هستند؟

اقامت در هتل های مشهد که به حرم مطهر امام رضا (ع) و مراکز خرید نزدیک باشد، یک مزیت بزرگ برای همه مسافران محسوب می شود. اگر می خواهید در نزدیک این برج تجاری و مراکز خرید خیابان 17 شهریور اقامت داشته باشید، هتل های زیر را به شما معرفی می کنیم:

هتل آپارتمان مسافران                هتل سینور مشهد             هتل یاقوت شرق مشهد               هتل سیمرغ مشهد

هتل آروین مشهد               هتل آپارتمان یلدا مشهد                      هتل آرسان مشهد                    هتل آفریقا مشهد

هتل فردوس مشهد          هتل نیکداد مشهد              هتل همراز مشهد           هتل اسپینو مشهد             هتل سفیران مشهد

هتل فدک الزهرا مشهد

هتل جواد مشهد

کدام رستوران های مشهد به برج آکسون نزدیک هستند؟

علاوه بر خرید کردن، غذا خوردن در رستوران های معروف مشهد، حال و هوای خاص خودش را دارد. شاید بخواهید پس از گردش در مرکز خرید آکسون مشهد، بیرون از برج، در یک رستوران خوب غذا بخورید. البته در داخل خود برج آکسون، فودکورت وجود دارد، اما بهتر است با برخی از رستوران های خوب نزدیک به برج تجاری آکسون نیز آشنا شوید.

خیابان صدر، در امتداد این برج تجاری قرار دارد که بهترین رستوران ها و غذاخوری ها را در خودش جای داده است. اولین و نزدیک ترین رستوران به برج، رستوران ابوالفضل ترک است. در ادامه، به غذاخوری تاج عربیک می رسید. سپس پیتزا و کنتاکی آیلین قرار دارد. مسیر را که ادامه بدهید، به فست فود ساندویچ خان و ساندویچ شاهان می رسید.

در خیابان های اطراف، فروشگاه ها و مغازه های زیادی برای خرید خوراکی ها وجود دارد. هر چیزی که بخواهید، در نزدیکی برج تجاری آکسون می توانید پیدا کنید. کافیست برنامه سفر خود را به مشهد ترتیب دهید و خودتان با این فروشگاه ها آشنا شوید.

رزرو تور مشهد در تمامی فصل های سال با قیمت های بسیار مناسب، از طریق آژانس مسافرتی تیناسفر امکان پذیر است. خدمات تهیه بلیط رفت و برگشت سفرهای زمینی و هوایی برایتان ارائه می شود. شما فقط از سفر خود لذت ببرید.