مراکز خرید در آنتالیا یکی از بهترین مکان هایی است که همه مسافران و گردشگران را به خود جذب می کنند و خود به عنوان جاذبه های دیدنی این شهر ترکیه به حساب می آیند.

شهر آنتالیا بعد از استانبول، دومین شهر توریستی کشور ترکیه شناخته می شود. این شهر با داشتن زیرساخت های مناسب برای گردشگران، سواحل زیبا و آب و هوای دلپذیر و گرمش موفق شده، گامی مثبت در عرصه جذب توریست در جهان برداشته باشد. به همین دلیل هر ساله گردشگران زیادی راهی این شهر می شوند.

اما در بین این جاذبه های گردشگری، مراکز خرید آنتالیا یکی از جذاب ترین و شلوغ ترین مکان های این شهر می باشد. همان طور که می دانید خرید کردن و سوغاتی گرفتن یکی از شیرین ترین و لذتبخش ترین لحظات هر سفری است. طبیعتا این لذت در سفر به آنتالیا با آن همه مراکز خرید پر زرق و برق بیشتر هم ‌می شود.

تنوع مراکز خرید در آنتالیا به قدری زیاد است که با اینکه این شهر، یک شهر ساحلی است اما وجود این مراکز عالی و خوب، به یکی از مهم ترین دلایل جذابیت این شهر تبدیل شده است. به گونه ای که توریست ها برای گشت و گذار در آن ها، برنامه ای جداگانه برای خود در نظر می گیرند.

نکته قابل توجه در مورد مراکز خرید در آنتالیا این است که عموما این مراکز و فروشگاه ها در محله های قدیمی و تاریخی این شهر مثل کالیجی قرار دارند. شما با رفتن به این منطقه می توانید مجموعه ای از بهترین مراکز خرید و فروشگاه ها را در آنتالیا پیدا کنید. از دیگر مناطق آنتالیا که می توانید با انبوهی از مراکز خرید و فروشگاه ها مواجه شوید مناطق بلوار پیاده روی شارامپول، منطقه گولوک و بلوار ایسیکلار می باشند.

حال اگر تمایل دارید اطلاعات در مورد مراکز خرید در آنتالیا افزایش دهید می توانید با ما در ادامه مطلب همراه باشید.

بیشتر بخوانید: تور آنتالیا + قیمت ها و شرایط رزرو تور

6 تا از بهترین مراکز خرید در آنتالیا که باید حتماً بشناسید

مراکز خرید در آنتالیا

مراکز خرید در آنتالیا

1-مرکز خرید تراسیتی، یک مرجع، مخصوص برندپوش ها

اگر در آنتالیا به دنبال مرکز خریدی هستید که در فروشگاه هایش، انواع برندهای معروف خارجی عرضه شود مرکز خرید تراسیتی آنتالیا ، Terra city Shopping Mall ، یکی از بهترین گزینه ها است. این مرکز خرید در یکی از محله های مسکونی و گران قیمت آنتالیا به نام فِنِر fener قرار دارد.

انواع برندهای معروف و معتبر جهانی در این فروشگاه و این محله، شعبه دارند. علاوه بر این، اگر علاقه مند برندهای خارجی نیستید می توانید معتبرترین برندهای ترکی را در این مرکز خرید، تهیه کنید.

این مرکز خرید به مانند هر مرکز خرید لوکس دیگری، در طبقه چهارم خود دارای فودکورت است که در آن، انواع برندهای معتبر فست فود و رستوران، شعبه دارند. این مرکز خرید از ۱۸۰ فروشگاه و رستوران تشکیل شده است. بنابراین، یکی از بهترین و جذاب ترین مکان ها برای خرید و شکم گردی توریست ها می باشد.

از دیگر ویژگی های این مرکز خرید لوکس و لاکچری این است که از استانداردهای ویژه ای برخوردار است تا افراد ناتوان و کم توان هم بتوانند به راحتی وارد این مجموعه شوند.

2-مرکز خرید ۵ ام ‌میگروس

یکی دیگر از پرطرفدارترین مراکز خرید آنتالیا، مرکز خرید ۵ام ‌میگروس است. این مجموعه در محله کونیالتی و در نزدیکی  لونا پارک و آکوالند واقع شده است. بنابراین، بعد از گشت و گذار و خرید کردن در این مرکز خرید می توانید به دیدن این اماکن دیدنی بروید.

از مهم ترین شاخصه های این مرکز خرید این است که نه تنها مرکزی برای خرید انواع برندهای خارجی است بلکه از رستوران ها و کافی شاپ ‌های متنوعی برخوردار است. لذا، یک مکان عالی و تفریحی برای قرارهای دوستانه می باشد.

3-مرکز خرید جومارتسی پازار

جومارتسی پازار یکی از معروف ترین مراکز خرید در آنتالیا است که در یک منطقه مسکونی و لاکچری واقع شده است.‌ نکته قابل توجه در مورد این مرکز خرید، باز بودن آن در یکشنبه ها است. با توجه به تحقیقات میدانی که در مورد این مرکز خرید انجام شده، توریست ها و اهالی آنتالیا، جومارتسی پازار را به عنوان بهترین بازار خیابانی آنتالیا انتخاب کرده اند.

به همین دلیل این مرکز، یکی از شلوغ ترین مراکز خرید در آنتالیا می باشد. از جمله محصولاتی که می توانید در این مرکز تهیه کنید می توان به میوه و سبزیجات تازه، پارچه، چرم، غذاهای بومی، ادویه و … اشاره نمود.

4-مرکز خرید مارک آنتالیا

یکی از معروف ترین مراکز خرید در آنتالیا در مرکز این شهر ساحلی قرار دارد. این مرکز خرید که در آن، انواع برندهای معتبر جهانی، شعبه دارند یکی جدیدترین مراکز خرید در این شهر محسوب می شود.

5-مرکز خرید اوت لت دیپو

اگر به دنبال ارزان ترین مراکز خرید آنتالیا هستید مرکز خرید اوت لت دیپو، deepo outlet center antalya ، یکی از بهترین گزینه ها برای شما می باشد. مهم ترین شاخصه این مرکز خرید این است که در کنار مرکز خرید دیگری به نام آنتالیا مال قرار گرفته است. به همین دلیل، قرارگیری این دو مرکز خرید در کنار هم سبب شد، بزرگترین مجموعه خرید مدیترانه، تشکیل شود.

در قسمت بیرونی مرکز خرید اوت لت دیپو، یک قلعه نارنجی رنگ وجود دارد که از طریق آن می توانید به راحتی این مرکز خرید را پیدا کنید. این مرکز یکی از هیجان انگیزترین مراکز خرید در آنتالیا است که با داشتن کالاهای مرغوب و ارزان قیمت. تجربه یک خرید جذاب را برای گردشگران، فراهم ‌می سازد.

6-آنتالیا توربان مارینا

این مرکز خرید در یکی از جذاب ترین مناطق آنتالیا یعنی محله کالیچی و نزدیک دریای مدیترانه واقع شده است. به همین دلیل از منظره ای مسحورکننده برخوردار است. نکته قابل توجه در مورد این مرکز خرید این است که در اطراف آن، انواع برندهای بین المللی و معتبر جهانی و بومی، شعبه دارند. لذا پس از گشت و گذار در این مرکز خرید می توانید به فروشگاه های اطراف آن هم سری بزنید.

علاوه بر این، کافه ها و رستوران های متعددی در اطراف این مرکز وجود دارند که پس خرید می توانید در آنجا خستگی به در کنید و اصیل ترین غذاهای ترکی را میل نمایید.

از طرف دیگر، این مرکز خرید، دارای انواع امکانات تفریحی مثل ورزش های آبی است. لذا اگر قصد خرید ندارید می توانید از این امکانات، استفاده کنید. در یک کلام می توان گفت، مرکز خرید توربان آنتالیا، هم فال و هم تماشا است.

بیشتر بخوانید: معروف ترین سواحل آنتالیا کجاست؟

سخن آخر

در نهایت باید متذکر شویم آنتالیا به یکی از جذاب ترین شهرهای ترکیه برای خرید کردن معروف است و از مراکز خرید متعددی برخوردار می باشد. که ما در این محتوا برخی از معروف ترین آن ها را معرفی نموده ایم. حال که تا حدودی با این مراکز خرید، آشنا شده اید می توانید خودتان تصمیم بگیرید که کدام مرکز خرید را انتخاب کنید.

می توانید برای سفر به آنتالیا با مجموعه گردشگری تیناسفر تماس بگیرید تا اطلاعات لازم را برای تور آنتالیا و رزرو هتل های این شهر در اختیارتان قرار دهند.