پارک برفی کیش یکی از از جاذبه های گردشگری این جزیره محبوب و پرطرفدار است. این پارک برفی مورد علاقه تمام خانواده ها، به خصوص کودکان و نوجوانان قرار دارد. اگر به دنبال یک مکان هیجان انگیز با تفریحات برفی و یخی هستید و می خواهید در داخل ایران آن را تجربه کنید، پارک برفی پنگوئن کیش را به شما پیشنهاد می دهیم.

حتماً تعجب می کنید که در جزیره کیش، با آن چنان آب و هوای گرم، چطور یک پارک برفی راه اندازی شده است؟ شاید هم این سوال در ذهن شما مطرح شده که شرایط برف و یخبندان موجود در این پارک تفریحی برفی چگونه است؟ و آیا دمای داخل پارک واقعاً شبیه به منطقه یخبندان روی کره زمین هست یا خیر؟

اگر کنجکاو هستید که درباره پارک برفی جزیره کیش بیشتر بدانید، در این مطلب تصمیم داریم این مکان اعجاب انگیز را به شما معرفی کنیم.

با رزرو تور کیش و اقامت در یکی از بهترین هتل های کیش، می‌توانید از تفریحات پارک برفی پنگوئن کیش نهایت لذت را ببرید.

بیشتر بخوانید: تفریحات کیش تجربه های هیجان انگیز برای تعطیلات

نگاهی بر پروژه پارک برفی پنگوئن کیش

پارک برفی کیش یک مجموعه تفریحی و گردشگری محسوب می‌شود. این مکان جذاب در سال ۱۴۰۰ راه اندازی شده است و در همین مدت کم توانسته نظر اکثر گردشگران این جزیره را به خود جلب کند.

تفریحات هیجان انگیزی را می توانید در این پارک برفی تجربه کنید. درست همانند شرایطی که در کوهستان و یخبندان وجود دارد. برای طراحی پارک برفی پنگوئن کیش، بهترین فناوری ها و طراحی به کار گرفته شده است.

پارک برفی پنگوئن در کیش در وسعتی به مساحت19000 متر مربع ساخته شده و سرمایه گذاری مناسبی روی آن انجام گرفته تا یکی از بزرگترین پروژه های تفریحی در کشور به شمار بیاید.

می ‌توانید تفریحات برفی از جمله سورتمه سواری و یخ نوردی را در این مکان برفی تجربه کنید. پارک برفی پنگوئن مورد علاقه بسیاری از خانواده ها به ویژه آنهایی که کودکان خردسال دارند، قرار گرفته است. برای بازدید از پارک برفی کیش باید بلیط تهیه نمایید. بهتر است حدود چند ساعت قبل برای خرید بلیط اقدام کنید.

در ادامه بیشتر درباره شرایط و امکانات پارک برفی در کیش صحبت می کنیم.

آدرس پارک برفی در کیش کجاست؟

پارک برفی پنگوئن در کیش در بلوار موج قرار گرفته است. نزدیکترین هتل کیش به این پارک برفی، هتل ویدا کیش نام دارد، بنابراین اگر تور کیش را رزرو کنید و هتل ویدا را برای اقامت انتخاب نمایید، فاصله بسیار کمی تا این مجتمع تفریحی گردشگری دارید.

مسیر دسترسی به پارک برفی آسان است. اگر در سایر هتل های کیش اقامت داشته باشید، از خدمات تاکسی سرویس هتل می توانید استفاده کنید و به سمت این پارک برفی حرکت نمایید. برای گشت و گذار در تمام قسمت های این مجتمع تفریحی، حدود ۵ ساعت زمان نیاز دارید.

معرفی قسمت های مختلف پارک برفی کیش

پارک برفی کیش

پارک برفی کیش

 

1- مجموعه برفی و تفریحی (پینگو فان):

اصلی ترین قسمت پارک برفی در کیش مجموعه پینگو فان نام دارد. در این قسمت، تفریحات برفی کیش در نظر گرفته شده که شامل سورتمه سواری، برف بازی، اسنوبرد، اسکی و همچنین تیوپ سواری می باشد.

در یک زمین با وسعت بزرگ که پوشیده شده از برف و چندین درخت است، این امکانات فراهم گشته تا لذت برف‌بازی را برای گردشگران بیشتر کند. در واقع، مدل ساخت مجموعه پارک برفی پنگوئن کیش با الهام گرفتن از مدل مشابه آن در دبی ساخته شده است.

در پارک برفی پنگوئن کیش می‌توانید تفریحات دیگری از جمله سالن بازی کودکان، سینمای سه بعدی، سالن بدنسازی و ورزش، مجموعه بیلیارد، تیراندازی، بالا رفتن از دیواره یخی، بولینگ و غیره را امتحان کنید. اگر به کیش سفر کردید، این تفریحات جذاب را از دست ندهید.

قبل از آن که گردشگران وارد مجموعه تفریحی پینگو فان بشوند، لباس گرم به آنها داده می شود. شما می توانید دستکش، پاپوش، تنپوش، لباس ویژه فصل زمستان را با قیمتی مقرون به صرفه هنگام پذیرش دریافت کنید و به تفریح در این مکان بی نظیر بپردازید.

پینگو فان یک محوطه است که با دیوارهای شیشه‌ای بلند احاطه شده است. در منابع ذکر شده که دمای هوای پارک برفی در کیش حدود ۵۰ درجه سانتیگراد زیر صفر می باشد.

2- کافی شاپ – فروشگاه قهوه – نانوایی

از دیگر قسمت های پارک برفی کیش می توان به کافی شاپ، مجموعه پخت نان های مخصوص و کیک و شیرینی اشاره کرد. همچنین یک فروشگاه اختصاصی برای انواع قهوه و شکلات در این پارک برفی وجود دارد. علاوه بر اینکه می توانید تفریحات برفی و یخی را تجربه کنید، امکانات زیادی در کافی شاپ و فروشگاه ها نیز فراهم گشته است.

نوشیدن یک فنجان قهوه داغ بعد از بازی ها و تفریحات، حس و حال شما را تغییر می دهد. همچنین می توانید کیک و شیرینی های خوشمزه را خریداری کنید. اگر به خرید شکلات خارجی علاقه دارید، مجموعه فروشگاهی در پارک برفی پنگوئن، این فرصت را فراهم می کند.

3- پینگو شاپ یا مرکز خرید

یکی دیگر از قسمت های پارک برفی پنگوئن در کیش، فروشگاه ها و مراکز خرید است که در طبقه همکف وجود دارد. از آن جایی که درصد زیادی از مسافران برای خرید کردن به کیش سفر می کنند، در این مجموعه بهترین فروشگاه ها وجود دارد که می‌توانید پوشاک، لوازم بهداشتی-آرایشی، لوازم شخصی، لوازم ورزشی و محصولات متنوع دیگر را از معتبرترین برندها خریداری کنید.

فروشگاه های دیگری نیز وجود دارند که لوازم خانگی لوازم آشپزخانه و اشیای دکوری را به فروش می رسانند.

4- مجموعه فود کورت یا کینگ فود:

یکی دیگر از امکانات لذت بخش و جذاب در پارک برفی در کیش، یک مجموعه بزرگ غذایی است که در طبقه فوقانی این مکان قرار دارد. بعد از اینکه از تفریحات برفی لذت بردید، می توانید برای خوردن غذاهای محبوب خود به مجموعه غذایی در طبقات بالایی بروید. انواع فست فود، غذاهای ایرانی و خارجی، غذاهای ترکی، غذاهای دریایی و انواع سالاد در این مجموعه غذایی تهیه می شوند.

یک روز پر هیجان را در پارک برفی پنگوئن کیش خواهید داشت.

بهترین زمان برای رزرو تور کیش چه موقع است؟

اگر می خواهید تور کیش را رزرو کنید، فصل بهار پاییز و زمستان بهترین زمان است که از گشت و گذار در جزیره لذت ببرید. اما لازم به ذکر است که برای تفریحات برفی کیش نیازی نیست صبر کنید تا به فصل های خنک سال نزدیک شوید؛ حتی اگر در تابستان سفر کنید، شرایط داخل پارک برفی به گونه ای است که احساس می کنید در میان سرمای زمستان مشغول به برف بازی هستید.

تمام امکانات رفاهی و گردشگری برای داشتن یک روز شاد در پارک برفی پنگوئن کیش فراهم گشته است. می توانید انواع تور کیش را به صورت تور هوایی و تور زمینی کیش رزرو کرده و رهسپار این جزیره زیبا شوید.

مجموعه گردشگری تیناسفر، مجری برگزاری تور کیش و تور قشم است و بهترین قیمت ها را در تمام ایام سال ارائه می دهد. با کارشناسان این مجموعه تماس بگیرید تا اطلاعات لازم را به شما بدهند.