جزیره کیش، یکی از زیباترین و محبوب ترین جزایر ایران است که در خلیج فارس واقع شده است. این جزیره به دلیل آب و هوای گرم و معتدل، سواحل زیبا، طبیعت بکر، تنوع فرهنگی و تاریخی و دیگر جاذبه‌­های گردشگری، هر ساله میزبان میلیون‌­ها گردشگر از سراسر جهان است.

مهمترین جاذبه گردشگری کیش شامل سواحل زیبا و پرآرامش، پارک ملی، بازارهای محلی، مساجد و آثار تاریخی می باشد. به همین دلیل، سالیانه صدها هزار نفر برای لذت بردن از زیبایی­های این جزیره شگفت انگیز و زیبا، در تورهای هوایی کیش ثبت نام می کنند.

اگر شما هم می خواهید در محیطی زیبا و دل انگیز، تعطیلات آرامی را به همراه عزیزانتان سپری کنید، سفر به کیش از طریق رزرو تورهای هوایی به شما توصیه می شود. از جمله مزایای این کار می توان به دسترسی آسان، هزینه کمتر، زمان ‌بندی مناسب، خدمات توریستی و تجربه جدید اشاره کرد.

با رزرو تور هوایی کیش، به راحتی می‌ توانید به مکان­های مختلف این جزیره دسترسی پیدا کنید و نیازی به خودروسواری یا استفاده از وسایل حمل و نقل عمومی ندارید.

بهتر است قبل از سفر، یک چک لیست از وسایل مورد نیاز خود تهیه کنید. این کار کمک می‌ کند تا هیچ چیزی را فراموش نکرده و بهترین تجربه را از سفر خود داشته باشید. اگر می خواهید بدانید که باید چه لوازمی را بردارید، تا انتها همراه ما باشید.

بیشتر بخوانید: چطور در سفر، غذاهای سالم تر بخوریم؟

وسایلی که باید در سفر به کیش، همراه خود ببرید

سفر به کیشلباس و وسایل شخصی

به دلیل آب و هوای گرم و مرطوب کیش، برای سفر به این جزیره، باید لباس متناسب با این آب و هوا را با خود بردارید. در ادامه به برخی از وسایل شخصی مهم برای سفر به کیش، اشاره می‌ کنیم:

  • لباس‌ شنا: لباس شنا، یکی از مهم ‌ترین وسایل شخصی برای سفر به کیش است و باید برای شنا در آب­های زیبای این جزیره، حتماً لباس مناسب شنا با خود داشته باشید.
  • پوشیدنی‌­های مناسب آب و هوای گرم: آب و هوای کیش گرم و مرطوب است؛ بنابراین باید برای راحتی در طول سفر لباس‌­های نازک و خنک و سبک، مانند تیشرت، شلوار کوتاه و شلوار ورزشی با خود بردارید.
  • کفش راحتی: به دلیل وجود شن و ماسه در سواحل کیش، حتماً کفش‌­هایی مانند صندل و دمپایی با خود داشته باشید.
  • عینک آفتابی و کلاه: به دلیل آفتاب شدید کیش، عینک آفتابی و کلاه جزو وسایل ضروری هستند.
  • دستمال کاغذی: حتماً برای پاک کردن عرق یا آب یا مواردی که به آب دسترسی ندارید، دستمال کاغذی یا مرطوب همراه داشته باشید.

اگر از داروی خاصی استفاده می کنید، حتماً مقدار مناسبی از دارو را با خود بردارید. یکی دیگر از وسایل مهم در این سفر، همراه داشتن دفترچه بیمه خود و عزیزانتان است تا اگر خدای ناکرده نیاز به مراجعه به پزشک داشتید، خیالتان راحت باشد.

بهتر است در سفرهای هوایی، وسایل ضروری مانند داروها، لوازم آرایشی و مدارک شناسایی را در کیف یا ساک دستی بگذارید و با خود به داخل کابین ببرید.

وسایل الکترونیکی و دیجیتال مورد نیاز در سفر به کیش

برخی از وسایل الکترونیکی و دیجیتالی ضروری در سفر به کیش عبارتند از:

  • دوربین: کیش یک جزیره زیبا با چشم‌ اندازهای فوق‌ العاده است، بنابراین داشتن یک دوربین برای گرفتن عکس‌­های زیبا از جاذبه‌­های گردشگری، ضرورت دارد.
  • موبایل: اصلی ترین وسیله الکترونیکی مورد نیاز برای برقراری ارتباط با دیگران است.
  • شارژر: همراه داشتن شارژر برای شارژ گوشی همراه، تبلت، لپ تاپ و دیگر وسایل الکترونیکی ضرورت دارد.
  • پاوربانک: به همراه داشتن پاور بانک به شما کمک می کند که خیالتان از شارژ بودن دائمی دستگاه‌های الکترونیکی آسوده باشد.

بهتر است، وسایل اضافی مانند لپ تاپ یا تبلت را به همراه خود نبرید. برای ثبت لحظات خاطره انگیز خود می توانید از دوربین گوشی همراه استفاده کنید و هنگام بازگشت، عکس و فیلم­ها را به تبلت یا لب تاپ خود منتقل کنید. البته همیشه در مکان­های تفریحی، عکاسانی حضور دارند که می توانید برای ثبت لحظات خود از آن­ها کمک بگیرید.

بیشتر بخوانید: انواع تور قشم + قیمت ها و شرایط رزرو تور

لوازم بهداشتی مورد نیاز در سفر به کیش

در سفر به کیش، برخی از لوازم بهداشتی ضروری که باید با خود داشته باشید، عبارتند از:

  • مسواک و خمیر دندان: اگرچه این وسایل در بسیاری از هتل­ها در اختیار بازدیدکنندگان قرار می گیرد، می توانید برای اطمینان خاطر، یک مسواک و خمیر دندان با خود بردارید.
  • شامپو، حوله و صابون: گرچه هتل­ها، این وسایل را در اختیار شما قرار می دهند، ولی به همراه داشتن آن خالی از لطف نیست. به خصوص برای حمام کردن در سواحل کیش، باید شامپو و حوله به همراه داشته باشید.
  • کرم ضد آفتاب: باید برای محافظت از پوست خود در برابر تابش زیاد خورشید، حتماً یک ضد آفتاب مناسب پوست خود را در کیف یا ساک دستی خود داشته باشید.
  • داروهای شخصی: در صورت نیاز به مصرف داروهای خاص، بهتر است این داروها را با خود داشته باشید.

لوازم مخصوص تفریحات ساحلی و آبی

بهتر است در این سفر خاطره انگیز تفریحی، وسایلی نظیر ساک دستی کوچک، عینک شنا، مایو، دمپایی یا صندل، شلوارک، حوله، کرم ضد آفتاب، کلاه لبه دار، کرم ضد گزش حشرات و غیره را با خود بردارید. جنس ساک را به گونه ای انتخاب کنید که شن به راحتی از روی آن پاک شود. همینطور چند کیسه نایلون برای قرار دادن وسایل و حوله و دمپایی خیس به همراه داشته باشید.

وسایل مورد نیاز سفر به کیش

وسایل مورد نیاز سفر به کیش

 

سایر وسایل مورد نیاز

در کنار لوازم ضروری سفر به کیش، اقلام دیگری نیز هستند که به همراه داشتن آن­ها خالی از لطف نیست.

  • هندزفری
  • لیوان و بطری آب
  • چتر ساحلی کوچک
  • میوه­های آبدار یا آبمیوه طبیعی
  • چراغ قوه
  • سشوار مسافرتی
  • قاب گوشی ضد آب و غیره

برای سفر به کیش چه مدارک شخصی را به همراه داشته باشم؟

پیشنهاد می شود، برای سفر به کیش یا هر سفر دیگر، اصل مدارک هویتی از جمله کارت ملی و شناسنامه را به همراه داشته باشید. همچنین بهتر است یک کپی از این مدارک را در کیف دستی خود قرار دهید.

بیشتر بخوانید: بهترین هتل های کیش برای اقامت

سخن پایانی

در این مطلب، به مهم ترین وسایل ضروری برای سفر به کیش پرداخته شد. با توجه به تنوع مکان­های دیدنی کیش بهتر است حتما لیست مراکز دیدنی و تفریحی و همچنین فهرستی از وسایل مورد نیازتان را آماده کنید.

البته سفر با تور و رزرو تور هوایی کیش و تور زمینی کیش به شما کمک می کند که با برنامه ریزی منظم، سفر خوبی را تجربه کرده و بر اساس یک برنامه دقیق، از همه مراکز دیدنی و تفریحی کیش بازدید کنید.

رزرو تور هوایی برای سفر به کیش، دارای مزایای زیادی نظیر صرفه جویی در وقت و هزینه، اطمینان از دریافت خدمات بهتر در مقایسه با رزرو جداگانه پرواز و هتل، کاهش نگرانی درباره هتل و پرواز، راحتی و دسترسی به تسهیلاتی نظیر ترانسفر فرودگاهی، گشت شهری و تورهای تفریحی، پشتیبانی 24 ساعته و در دسترس بودن خدمات در تمامی ساعات شبانه روز و غیره می باشد.

همچنین شما می توانید با استفاده از تخفیف­های ویژه و پکیج­های توریستی، در هزینه­‌های سفر صرفه جویی کنید و زمان سفر خود را بهتر برنامه ‌ریزی کنید. علاوه براین، با استفاده از خدمات توریستی مانند راهنما، رزرو هتل و بلیط ورودی به جاذبه­‌های گردشگری، تجربه‌ بهتری را داشته باشید.

این مزایا باعث لذت بخش تر شدن سفر و راحتی شما در طول سفر می شود. برای رزرو تور هوایی کیش و آگاهی از برنامه زمان بندی و قیمت­ها، لطفاً با همکاران ما تماس گرفته یا به بخش تورهای کیش در سایت تینا سفر مراجعه نمایید.