غذا خوردن در پیتزا فروشی خوب در اصفهان یکی از سرگرمی هایی است که می توانید در مدت زمان اقامت تان در این شهر زیبا و دیدنی از آن لذت ببرید. غذا خوردن در رستوران ها و کافه فست فودهای هر شهر، بخش مهمی از سفر کردن محسوب می‌شود. شما به هر شهر ایران که سفر کنید دلتان می‌خواهد پس از گشت و گذار در شهر یا خرید کردن، یک وعده غذایی را در رستوران خوب میل کنید.

اصفهان هر ساله پذیرای تعداد زیادی گردشگر از جاهای مختلف است؛ بنابراین انتظار می رود رستوران های خوب، غذاهای با کیفیت را برای همه علاقه مندان ارائه دهند و در حقیقت هم این چنین است…

با سفر کردن به اصفهان می‌توانید در برترین و معروف ترین رستوران ها غذا بخورید. در این میان شاید تمایل داشته باشید یک وعده ناهار یا شام را در بهترین پیتزا فروشی اصفهان میل کنید. اگر تصمیم دارید که بیشتر از ۴ یا ۵ روز در اصفهان اقامت داشته باشید، برای تان چند پیشنهاد عالی داریم. می توانید از میان آنها پیتزا فروشی خوب در اصفهان را پیدا کنید. این مراکز اغذیه فروشی و غذاخوری، با بهترین منوی غذایی، زیباترین دکوراسیون داخلی و حفظ کیفیت غذاها، در خدمت همه شهروندان اصفهانی و مسافران عزیز هستند.

البته لازم به ذکر است که آوردن این فهرست به معنای آن نیست که سایر کافه فست فودها یا رستوران ها برای غذا خوردن مناسب نیستند! درست، برعکس! در هر کجا در اصفهان که غذا سفارش دهید، کیفیت مواد غذایی، طعم و موارد بهداشتی به طور کامل تضمین شده است.

بیایید با هم نگاهی به معروف ترین پیتزا فروشی های اصفهان بیاندازیم.

بیشتر بخوانید: سیتی سنتر اصفهان؛ مرکز خریدی به وسعت تمام شهر!

معرفی 7 پیتزا فروشی خوب در اصفهان که حتماً باید غذاهای آن را بچشید

پیتزا فروشی خوب در اصفهان

پیتزا فروشی خوب در اصفهان

1- کافه ساباط؛ جایی برای تجربه طعم پیتزاهای مخصوص

یکی از رستوران های خوب برای خوردن فست فود با طعم بی نظیر، کافه ساباط در اصفهان است. این فست فود فروشی دارای یک شعبه در خیابان آتشگاه و یک شعبه در خیابان مرداویج می باشد. انواع پیش غذا به صورت قارچ و سیب زمینی سوخاری، نوشیدنی ها و منوی مخصوص انواع پیتزا در این مرکز تهیه فست فود ارائه می شود. همچنین شعبه کافه ساباط در آتشگاه خدمات صبحانه را نیز دارد. اگر می خواهید یک صبحانه دلنشین و دلچسب بخورید، پیشنهاد ما به شما کافه ساباط در آتشگاه است.

2- کافه فست فود فارنهایت

یکی دیگر از مراکز پیتزا فروشی خوب در اصفهان، فست فود فارنهایت نام دارد. این پیتزا فروشی در خیابان میر قرار گرفته و بهترین منوی غذایی با طعم بی نظیر انواع پیتزا و پیش غذا را ارائه می دهد. اگر طرفدار انواع مرغ سوخاری و ساندویچ های متنوع هستید، این کافه فست فود را به شما پیشنهاد می دهیم. علاقه مندان به ساندویچ مخصوص همبرگر، چیز برگر و دوبل برگر می توانند در کافه فارنهایت یک غذای خوشمزه میل کنند.

3- مجموعه غذایی فودلند

یکی از معروف ترین مکان هایی که می توانید بهترین پیتزاها و انواع غذاهای ایرانی و بین المللی را آنجا امتحان کنید، مجموعه غذایی فودلند در اصفهان است. این مجموعه بزرگ در بلوار دانشگاه قرار گرفته و به سه راه حکیم نظامی نزدیک است. در این منطقه می توانید هم کافی شاپ های خوب پیدا کنید، هم رستوران های ایرانی وجود دارد و هم پیتزا فروشی خوب در اصفهان را می توانید پیدا کنید. در مجموعه غذایی فودلند، هر آنچه که برای یک ناهار یا شام خوشمزه نیاز دارید ارائه می شود. اگر به اصفهان سفر کردید، کافیست سری به فودلند بزنید.

4- پیتزا فروشی و فست فود دانژه

یک پیتزا فروشی خوب در اصفهان در خیابان شیخ صدوق قرار دارد و طعم ویژه پیتزاهای آن برای همیشه به یاد شما خواهد ماند! فست فود دانژه، انواع برگر و ساندویچ ها، خوراک مرغ سوخاری، میگو سوخاری، انواع پیش غذا، استیک، سالاد و سیب زمینی را ارائه می دهد. کیفیت تمامی غذاهای این مجموعه تضمین شده است و مکانی آرام و دنج برای یک دورهمی لذت بخش فراهم می کند.

5- پیتزا سیکاس

یکی دیگر از بهترین پیتزا فروشی ها در اصفهان، پیتزا سیکاس نام دارد. این کافه فست فود دارای چندین شعبه است که دو تا از مهم ترین آنها در خیابان هشت بهشت شرقی و خیابان پروین قرار گرفته است. در فست فود سیکاس می‌توانید پیتزاهای خوشمزه، انواع سوخاری و برگر را سفارش دهید.

6- کافه فست فود بشکه

یک پیتزا فروشی خوب در اصفهان، کافه فست فود بشکه است که طعم پیتزاها و ساندویچ های دوبل برگر آن منحصر به فرد است. این کافه رستوران در خیابان چهارباغ بالا قرار گرفته و هر آنچه که از فست فود خوشمزه و با کیفیت انتظار دارید را ارائه می دهد. دکوراسیون داخلی این کافه فست فود به زیباترین شکل طراحی شده تا فضای دلنشین و آرام را برای غذا خوردن فراهم کند. قیمت پیتزاها و غذاهای این مجموعه مناسب است و دسترسی آسان دارد. اگر به اصفهان سفر کردید و در مراکز خرید خیابان چهارباغ بالا گشت و گذاری داشتید، حتماً برای ناهار خوردن، سری به کافه فست فود بشکه بزنید.

7- فست فود نیک شان

یکی از یکی دیگر از پیتزا فروشی خوب در اصفهان که می خواهیم به شما معرفی کنیم فست فود نیک شان است. این کافه فست فود دارای شعبه های مختلف در سطح شهر اصفهان است. فست فود نیک شان در خیابان پروین اعتصامی، خانه اصفهان، خیابان آپادانا، خیابان گلزار و چند محله دیگر وجود دارد.

انواع پیتزای ایرانی، پیتزای آمریکایی، پیتزا ایتالیایی، انواع هات کیک، پیتزای مثلثی، انواع سوخاری، برگر و ساندویچ، قارچ و سیب زمینی با طعم مخصوص و ویژه در فست فود نیک شان ارائه می شود. قیمت غذاهای این مجموعه بسیار مناسب است. اگر گروهی سفر کرده اید، پیشنهاد می کنیم یک بار از این فست فود فروشی خرید کنید؛ چون قیمت غذاها برای تان به صرفه تموم می شود.

سفر به اصفهان بهترین فرصت است تا در بهترین رستوران ها، کافه ها و فست فود فروشی ها، طعم غذاهای مخصوص را امتحان کنید. برای رزرو تور اصفهان کافیست با کارشناسان ما تماس بگیرید. اصفهان در چهار فصل سال تماشایی و دیدنی است! می توانید بهترین هتل های اصفهان را برای اقامت تان رزرو کنید. گشت و گذار در سطح شهر حال و هوای دیگری دارد! بسیاری از کافه فست فودهای اصفهان، خدمات تهیه صبحانه را نیز ارائه می دهند؛ پس نگران کیفیت غذاها یا سفارش صبحانه، ناهار و شام نباشید.

آژانس گردشگری تیناسفر، همیشه همراه شما عزیزان است تا در طول اقامتتان در اصفهان، نهایت آرامش و رفاه را داشته باشید و از لحظات خود لذت ببرید.