مرکز خرید پانیذ کیش یا به عبارت دیگر بازار پانیذ کیش، یکی از بزرگترین و محبوبترین مراکز خرید در این جزیره است که در نزدیکی جاهای دیدنی قرار دارد و به همین واسطه، مسافران تور کیش، خرید از این مجموعه را در برنامه روزانه خود قرار می دهند. اگر شما هم به دنبال این هستید که به کیش سفر کنید و اجناس باکیفیت را از مراکز خرید کیش تهیه کنید، بازار خرید پانیذ در کیش را به شما پیشنهاد می دهیم. با ما همراه باشید تا درباره این مرکز خرید بیشتر صحبت کنیم.

بیشتر بخوانید: همه چیز درباره بازار عرب ها در کیش

آدرس مرکز خرید پانیذ کیش کجاست؟

مرکز خرید پانیذ در کیش در خیابان فردوسی واقع شده است. اگر بخواهیم دقیق موقعیت مکانی آن را مشخص کنیم، می توان گفت این مرکز خرید در بین بازار پردیس ۱ و بازار پردیس ۲ قرار دارد. هایپر مارکت کیش در خیابان فردوسی هم نزدیک به بازار پانیذ قرار گرفته، و تمام این مجموعه ها باعث شده که این منطقه به پررفت‌وآمدترین نواحی کیش از نظر فروشندگان تبدیل شود.

وقتی شما به خیابان فردوسی بروید ساختمان های مراکز خرید در این قسمت از دور خودنمایی می کنند. بازار پانیذ کیش، یکی از محبوب ترین مراکز خرید است که برای علاقه‌مندان به پاساژگردی پیشنهاد می شود. اجناسی که در این مرکز خرید ارائه می گردد، کیفیت های متفاوتی دارند، بنابراین پیشنهاد می دهیم یک روز کامل در مرکز خرید گردش داشته باشید تا بهترین اجناس را تهیه کنید.

مرکز خرید پانیذ کیش در سال ۱۳۷۷ به بهره برداری رسیده و بیشتر از ۱۸۳ فروشگاه و مغازه را در خود جای داده است. نمای شیشه ای این بازار بزرگ که شبیه به یک پاساژ ساخته شده، از دور توجه شما را به خود جلب می کند. وقتی در روز برای خرید می روید، انعکاس نور از شیشه های پاساژ، بسیار تماشایی و دیدنی است! در قسمت بعدی مشاهده خواهید کرد که چه اجناس و کالاهایی را می توانید از این بازار شلوغ و پر رفت آمد خرید کنید.

از مرکز خرید پانیذ کیش چه چیزهایی بخریم؟

فروشگاه ها و مغازه های مرکز خرید پانیذ کیش به قدری متنوع هستند که زرق و برق ویترین آنها حتماً شما را در جای خود میخکوب می‌کند! گشت و گذار در داخل پاساژ، حال و هوای دیگری دارد. حتی اگر تصمیم نداشته باشید اجناس خاصی را بخرید، باز هم جذب فروشگاه ها خواهید شد؛ غیر ممکن است وارد بازار پانیذ کیش شوید و دست خالی بیرون بیاید!!

می توانید اجناس و کالاهای مختلفی را از مرکز خرید پانیذ در کیش تهیه کنید. انواع کیف و کفش زنانه، مردانه، و بچه گانه، انواع پوشاک برای سنین مختلف، انواع زیورآلات، ساعت و بدلیجات، لوازم دیجیتال، موبایل، لوازم برقی، مواد غذایی، انواع لوازم ورزشی، لوازم و کالاهای دکوراسیون، خانه و آشپزخانه و…، از جمله این اجناس هستند.

قیمت تمامی اجناس در این مرکز خرید بسیار مناسب است و اگر هم قیمت برخی از فروشگاه ها از نظر شما گران باشد، باز هم مغازه هایی را پیدا می‌کنید که تخفیف‌هایی در نظر گرفته اند تا شما دست خالی برنگردید.

پس از گشت و گذار در مرکز خرید پانیذ می توانید در کافی شاپ یا اغذیه فروشی ها که داخل پاساژ وجود دارد اندکی استراحت کنید، نوشیدنی سفارش دهید یا وعده ناهار را میل کنید. غذاهایی که در رستوران و کافی شاپ های مرکز خرید پانیذ ارائه می شوند، بهترین کیفیت را دارند و طعم آنها واقعا خوشمزه است.

برای رفتن به بازار پانیذ کیش از ساعت ۹ صبح تا حدود ۲ بعد از ظهر فرصت دارید؛ زمان کاری پاساژ هنگام عصر از ساعت ۵ بعد از ظهر تا ۲۳ شب است.

مرکز خرید پانیذ کیش

مرکز خرید پانیذ کیش

بیشتر بخوانید: پارک برفی کیش + معرفی کامل تفریحات

هتل های نزدیک به مرکز خرید پانیذ کیش کدام است؟

یکی از مهمترین نکات هنگام رزرو تور کیش، انتخاب هتل های کیش است. ویژه مرکز خرید پانیذ در کیش، مسافران به این نکته توجه دارند که کدام یک از هتل های جزیره به این مرکز خرید نزدیک تر است. در واقع می‌توان گفت بازار پانیذ کیش در نزدیکی هتل پارمیس کیش، هتل آرامیس کیش، هتل سارا کیش، هتل داریوش کیش، هتل شایگان کیش، هتل ارم کیش، هتل پارمیدا کیش، هتل ایران کیش، هتل بین المللی کیش، هتل هلیا کیش و هتل مریم کیش قرار گرفته است. رزرو هر یک از این هتل ها برای شما این فرصت را فراهم می‌سازد تا دسترسی آسان به بازار پانیذ داشته باشید.

نکته جالب توجه دیگر این است که سایر مراکز خرید کیش از جمله بازار زیتون، مرکز تجاری، بازار مروارید کیش، بازار پردیس ۱ و ۲، در نزدیکی مرکز خرید پانیذ کیش قرار گرفته اند. اسکله تفریحی، پلاژ آقایان، و بولینگ مریم از جاهای دیدنی هستند که به این بازار بزرگ نزدیک می باشند.

خرید سوغاتی از مرکز خرید پانیذ در کیش

علاوه بر اینکه شما می توانید انواع اجناس و کالاهای دلخواهتان را برای خود و همراهانتان خریداری کنید، این بازار، بهترین مرکز برای خرید سوغاتی هم محسوب می‌شود. برخی از فروشگاه ها و غرفه های مرکز پانیذ، لاکچری هستند و برای اینکه اجناس برند را بخرید انتخاب خوبی محسوب می شوند.

شما می توانید کالاهایی را به عنوان سوغاتی از این مرکز خرید تهیه کنید؛ تعداد ۱۱ غرفه از این مرکز خرید به لوازم آرایشی- عطر و ادکلن اختصاص دارد، بنابراین انتخاب خوبی است که شما سوغاتی برای دوستان یا افراد خانواده تان خریداری کنید. اگر به کالاهای عجیب و غریب چینی یا سوغاتی های خاص علاقه دارید، باید بگوییم که برخی از غرفه های این بازار محصولات چینی و با کیفیت را ارائه می دهند.

نمی توان از خوراکی های مخصوص در فروشگاه های بازار پانیذ گذشت. بسته بندی های شکلات های خوشمزه می تواند هم ذائقه شما را برآورده سازد و هم به عنوان سوغاتی خریداری کنید و به شهرتان آن ببرید. از طرف دیگر، خرید انواع اسباب بازی های شارژی و موتوری، سوغاتی خوبی برای بچه ها محسوب می شود. در نقاط مختلف داخل پاساژ پانیذ، میز و صندلی های است که مسافران می توانند آنجا استراحت کنند.

برای سفر به کیش و رزرو تور کیش و گشت و گذار در مرکز خرید پانیذ، پیشنهاد می کنیم همین حالا با تیناسفر تماس بگیرید تا اطلاعات لازم را به شما بدهند. خودتان شخصاً باید به کیش سفر کنید و این پاساژ پرطرفدار و زیبا را ببینید.