هتل لیلیوم کیش یکی از بهترین و مجهزترین هتل های ۴ ستاره در جزیره است و هر ساله از هزاران مسافر و گردشگر از شهرهای مختلف پذیرایی می کند. این هتل زیبا در یک موقعیت مکانی عالی، نزدیک به اسکله تفریحی و جاهای دیدنی کیش قرار گرفته است. برای کسانی که تمایل به رزرو تور ارزان کیش دارند و همیشه تورهای لحظه آخری کیش را دنبال می کنند، این هتل ۴ ستاره می تواند یک انتخاب عالی باشد. هتل لیلیوم در کیش از سال ۱۳۹7 آغاز به کار کرده و تا به امروز توانسته جایگاه ویژه مسافران به دست بیاورد.

ساکن هر کدام از شهرهای ایران که باشید، امکان رزرو تور کیش برای تان فراهم است. همچنین می توانید با خدمات تیناسفر، بهترین هتل های ارزان کیش از جمله همین هتل لیلیوم کیش را برای اقامت تان رزرو کنید. انواع تور کیش زمینی و تور کیش هوایی در هر ماه طبق برنامه‌ریزی انجام می گیرد.

تور کیش از مشهد، تور کیش از تبریز، تور کیش از شیراز، تور کیش از اصفهان، تور کیش از ساری، تور کیش از اهواز، تور کیش از کرمان، تور کیش از تهران، تور کیش از بندرعباس و تور کیش از یزد، برخی از اصلی ترین برنامه های تیناسفر برای علاقمندان به گشت و گذار در جزیره زیبای کیش است.

در این مطلب می خواهیم درباره هتل لیلیوم کیش صحبت کنیم، امکانات آن را به تفسیر توضیح دهیم، قیمت رزرو اتاق در هتل را بررسی کنیم و در پایان، جاهای دیدنی کیش که نزدیک به این هتل هستند را نیز معرفی خواهیم کرد. با ما همراه باشید.

نگاهی بر امکانات و ویژگی های هتل لیلیوم کیش

هتل لیلیوم کیش، یک هتل ۴ ستاره ی 8 طبقه است که ۱۵۴ اتاق و سوئیت مجهز را  برای پذیرایی از مهمانان و مسافران در اختیار دارد. امکانات رفاهی و اقامتی کامل برای این هتل تامین شده است. درست از زمانی که هتل لیلیوم در کیش تاسیس شد تا به امروز، نظر مهمانان و کسانی که در این هتل کیش اقامت داشتند، همیشه مثبت بوده است. اگر این هتل را برای اقامت خود رزرو کنید، دسترسی کامل به امکانات رفاهی و ورزشی و خدماتی دارید.

از مهمترین امکانات هتل لیلیوم در کیش شامل پارکینگ و رستوران اختصاصی، کافی شاپ، فروشگاه اختصاصی هتل، اتاق مخصوص چمدان ها، صندوق امانات برای وسایل گران قیمت مهمانان، فضای سبز برای قدم زدن، سالن کنفرانس، اینترنت رایگان در هتل، خدمات روم سرویس، صبحانه در اتاق، خدمات خشکشویی، آسانسور، گردشگری نیمروزی در جزیره می باشد. هر کدام از انواع تورهای کیش را که رزرو کنید از تمامی امکانات می توانید بهره مند شوید.

از مهمترین خدماتی که در هتل لیلیوم کیش به مسافران ارائه می شود شامل برنامه گردشگری در جزیره، خدمات باربری، پذیرش ۲۴ ساعته، نظافت روزانه اتاق ها و برنامه ریزی برای خرید بلیط تفریحات کیش می باشد. می توانید با بخش پذیرش هتل تماس بگیرید تا تمام کارها را برای شما ترتیب دهند.

البته لازم به ذکر است اگر با آژانس گردشگری تیناسفر به کیش سفر کنید، تمام خدمات برای شما آماده است و می توانید در کنار گشت نیمروزی هتل، خودتان شخصاً برای گردش و تفریح اقدام نمایید. سفر به کیش با تور کیش از نظر قیمت مقرون به صرفه تر است و دردسرهای رزرو بلیط هواپیما یا رزرو هتل را ندارید.

قیمت رزرو اتاق های هتل لیلیوم کیش چقدر است؟

اقامت در هتل لیلیوم کیش مقرون به صرفه است، به خصوص اگر شما با تور کیش سفر کنید. از آنجایی که ویژگی های اتاق های این هتل، متفاوت است و از اتاق های دو تخته تا سوئیت های بزرگتر را شامل می شود، قیمت هر کدام از اتاق ها برای یک شب اقامت متغیر خواهد بود. این موضوع هم مهم است که چشم انداز پنجره اتاق به کدام سمت راه دارد. به طور کلی، قیمت اقامت در این هتل ۴ ستاره از حدود یک میلیون تومان تا حدود دو میلیون تومان برای یک شب متفاوت خواهد بود.

از آنجایی که قیمت هتل های کیش در فصل های مختلف تغییرات زیادی دارد، پس بهتر است قبل از رزرو تور کیش، جدیدترین قیمت ها را از تینا سفر استعلام بگیرید.

هتل لیلیوم در کیش

هتل لیلیوم در کیش

 

بیشتر بخوانید: معرفی هتل امیرکبیر کیش + امکانات و شرایط رزرو

 

کدام جاهای دیدنی جزیره به هتل لیلیوم کیش نزدیک است؟

هتل لیلیوم در کیش به بسیاری از معروف ترین جاهای دیدنی کیش نزدیک است؛ به خصوص اگر با خودرو بخواهید به گشت و گذار بپردازید، کمتر از ۲۰ دقیقه در راه هستید. این هتل ۴ ستاره حدود ۸ کیلومتر تا شهر زیرزمینی کاریز و شهر باستانی حریره فاصله دارد. فاصله آن تا کشتی یونانی حدود ۱۴ کیلومتر است؛ سه کیلومتر تا اسکله قدیمی فاصله دارد؛ فاصله هتل تا پارک دلفین ها باغ پرندگان حدود ۵ کیلومتر است.

هتل لیلیوم کیش در نزدیکی معروف ترین مراکز خرید کیش از جمله بازار مریم کیش و مرکز خرید ونوس کیش قرار گرفته است. به راحتی می توانید با یک پیاده روی یک ساعته، هم جاهای دیدنی اطراف را ببینید و هم سوغاتی ها و اجناس دلخواهتان را از بازارها بخرید.

هتل های نزدیک به هتل لیلیوم در کیش کدام است؟

هتل لیلیوم در کیش در میدان پردیس بلوار رودکی واقع شده است. با توجه به موقعیت این هتل، سایر هتل هایی که در نزدیکی میدان پردیس قرار دارند به صورت زیر معرفی می شوند؛ این مدل ها از نظر رتبه ستاره متفاوت هستند:

هتل پارمیس کیش؛ یک هتل پنج ستاره- واقع در میدان پردیس کیش

هتل شایگان کیش؛ یک هتل پنج ستاره- واقع در میدان پردیس کیش

هتل آرامیس کیش؛ یک هتل ۴ ستاره- واقع در میدان پردیس کیش

هتل سارا کیش؛ هتل سه ستاره- واقع در میدان پردیس کیش

هتل کوروش کیش؛ یک هتل پنج ستاره- واقع در میدان پردیس کیش

هتل آرامیس پلاس کیش؛ هتل ۵ ستاره- فاصله تا میدان پردیس ۳۶۹ متر

هتل پارمیدا کیش؛ یک هتل ۴ ستاره- فاصله تا میدان پردیس ۶۶۶ متر

هتل پانیذ کیش؛ یک هتل دو ستاره- فاصله تا میدان پردیس ۷۳۶ متر

هتل ایران کیش؛ یک هتل 5 ستاره- فاصله تا میدان پردیس 788 متر

هتل پانوراما کیش؛ یک هتل 5 ستاره- فاصله تا میدان پردیس 817 متر

هتل آپارتمان تعطیلات کیش؛ یک هتل 3 ستاره- فاصله تا میدان پردیس 840 متر

هتل سان رایز کیش؛ یک هتل 3 ستاره- فاصله تا میدان پردیس 948 متر

هتل آریان کیش؛ یک هتل 4 ستاره- فاصله تا میدان پردیس 984 متر

 

تیناسفر، برنامه ریزی دقیقی را انجام داده است تا بتوانید تور کیش را رزرو کنید و هتل لیلیوم کیش یا هر هتل دیگری را نزدیک به میدان پردیس کیش انتخاب نمایید. برای اطلاع از شرایط رزرو اتاق در هتل های کیش، قیمت تور کیش و شرایط سفر کافیست با کارشناسان این مجموعه تماس بگیرید.