غذا خوردن در بهترین رستوران های اصفهان حال و هوای خاص دیگری دارد! اصفهان گردی یکی از محبوب‌ترین تورهای ایرانگردی محسوب می‌شود. سفر به اصفهان یعنی تماشای زیباترین و جذاب ترین آثار تاریخی که اکثر آنها به دوران صفویه باز می گردند. برخی مکان های گردشگری را هم می‌توانید با قدمتی مربوط به دوران قاجار از نزدیک تماشا کنید.

در هر صورت، برای این که با رستوران های این شهر توریستی آشنا شوید و بتوانید تور اصفهان را با اطمینان خاطر رزرو کنید، برای شما فهرستی آماده کرده ایم که قطعاً برایتان مفید خواهد بود.

بیشتر بخوانید: سوغاتی های معروف اصفهان

8 تا از بهترین رستوران های اصفهان که می توانید از منوی غذایی آن لذت ببرید

1- رستوران ترنج در اصفهان

رستوران ترنج در اصفهان

رستوران ترنج در اصفهان

یکی از بهترین رستوران های اصفهان که هم فضای داخلی آن و هم منوی غذایی و منوی کافی شاپ آن نظر شما را قطعاً به خود جلب می کند، رستوران ترنج نام دارد. این کافه رستوران در یکی از زیباترین محله های بالا نشین اصفهان قرار گرفته و قدمت آن به دوران قاجاری باز می گردد.

وقتی تور اصفهان را رزرو کنید می توانید به سمت خیابان خاقانی حرکت کرده و در کوچه هوانس شیرازی وارد این رستوران زیبا شوید. طراحی داخلی کافه رستوران ترنج اصفهان به سبک کلاسیک و مطابق با معماری قاجاریه اجرا گشته است. منوی غذایی این رستوران هم متنوع و با کیفیت است.

2- رستوران شهرزاد در اصفهان

رستوران شهرزاد در اصفهان

رستوران شهرزاد در اصفهان

چه چیزی بهتر از اینکه به اصفهان سفر کنید و در حال گشت و گذار در چهارباغ عباسی، یکی از جاذبه های گردشگری اصفهان، در بهترین رستوران های این منطقه هم غذا سفارش دهید. رستوران شهرزاد اصفهان یکی از قدیمی ترین و با کیفیت ترین رستوران های این شهر است. اگر وارد رستوران شهرزاد شوید، طراحی داخلی به سبک کلاسیک و سنتی، معماری زیبا، کاشی کاری ها و آینه کاری های چشم ‌نواز نظر شما را جلب می کنند. رستوران شهرزاد در خیابان چهارباغ عباسی، ابتدای خیابان عباس آباد قرار گرفته است.

3- رستوران هرمس در اصفهان

رستوران هرمس در اصفهان

رستوران هرمس در اصفهان

اگر می خواهید پس از گشت و گذار در محله تاریخی جلفا و تماشای کلیسای وانک اصفهان، پیتزای ایتالیایی خوشمزه میل ‌کنید، رستوران هرمس را به شما پیشنهاد می ‌دهیم. طعم ویژه استیک، طبخ انواع پیتزا به شیوه منحصر به فرد و طراحی داخلی این رستوران، موجب گشته که گردشگران بسیاری از آن استقبال کنند. رستوران هرمس یکی از بهترین رستوران های اصفهان است که شعبه اول آن در کوچه کلیسای وانک قرار گرفته، شعبه دوم آن در سیتی سنتر واقع شده و شعبه سوم آن نیز در خیابان میر قرار دارد.

4- رستوران شب نشین اصفهان

رستوران شب نشین اصفهان

رستوران شب نشین اصفهان

یکی دیگر از بهترین رستوران های اصفهان که زبانزد خاص و عام است و قطعاً مورد علاقه همه گردشگران قرار دارد، رستوران شب نشین نام دارد. این رستوران شبیه یک باغ بزرگ طراحی شده و از نمای داخلی بی نظیر بهره برده است. منوی غذایی انواع خوراک های گوشت، مرغ، جوجه، غذاهای دریایی، انواع برنج، پیش غذا و دسر در این رستوران سرو می شود. می توانید رستوران شب نشین را در انتهای بلوار آتشگاه اصفهان به راحتی پیدا کنید.

5- رستوران قصر منشی اصفهان

رستوران قصر منشی اصفهان

رستوران قصر منشی اصفهان

از بهترین رستوران های اصفهان با طراحی کلاسیک و متعلق به دوران قاجاریه، رستوران قصر منشی است. این رستوران در واقع یک خانه تاریخی بوده است که امروزه به عنوان یک  مکان برای غذا خوردن مورد استفاده قرار می گیرد. منوی غذایی ایرانی و به خصوص، غذای سنتی اصفهان در این رستوران وجود دارد می ‌توانید رستوران قصر منشی را در خیابان نشاط، کوچه قصر منشی به راحتی پیدا کنید. سبک پذیرایی از مهمانان در این رستوران  شما را به یاد خانه های تاریخی قاجاری می اندازد.

6- رستوران وی آی پی اصفهان

رستوران وی آی پی اصفهان

رستوران وی آی پی اصفهان

اگر بخواهیم یکی از رستوران های لاکچری اصفهان را معرفی کنیم قطعاً رستوران VIP در اولویت قرار می گیرد. این رستوران موسیقی زنده پخش می کند؛ یک فضای آرامش بخش و با طراحی داخلی بی نظیر دارد؛ و از همه مهمتر، شما می توانید بیشتر از ۵۰ نوع غذای متنوع را به صورت سلف سرویس روی میزها مشاهده کنید.

انواع کیک و دسر و پیش غذا در این رستوران ارائه می‌شوند که همه از بهترین کیفیت برخوردارند. برای رسیدن به رستوران وی آی پی اصفهان باید به سمت سپاهان شهر حرکت کنید و در مرکز خرید سیتی سنتر، رستوران وی آی پی را پیدا کرد.

7- رستوران 3 کاج در اصفهان

رستوران 3 کاج در اصفهان

رستوران 3 کاج در اصفهان

غذا خوردن در باغ رستوران سه کاج در اصفهان برای علاقه مندان به محیط های طبیعت، بهترین انتخاب است. رستوران سه کاج یکی از بهترین رستوران های اصفهان محسوب شود که فضای بزرگی را برای برگزاری مهمانی های خانوادگی و جشن ها فراهم کرده است. نمای داخلی این رستوران یک حیاط بزرگ و سرسبز با میز و صندلی های لوکس است و موسیقی زنده هم آنجا پخش می شود. هم دارای سالن سربسته برای پذیرایی در فصل زمستان می باشد و هم می توانید غذای خود را در محیط سرباز میل کنید. این رستوران در خیابان امام خمینی، خیابان بسیج قرار دارد.

8- بریانی اعظم در اصفهان

بریانی اعظم در اصفهان

بریانی اعظم در اصفهان

کمتر کسی است که به اصفهان سفر کرده باشد، اما نام غذای مخصوص بریانی اصفهان را نشنیده باشد. بریانی اعظم، یکی از بهترین رستوران های اصفهان است که دارای چندین شعبه می باشد؛ شعبه ۱ این رستوران در میدان امام حسین قرار گرفته است؛ شعبه ۲ در خیابان مسجد سید واقع شده؛ شعبه ۳ خیابان کمال اسماعیل و شعبه ۴ در خیابان چهارباغ بالا چهارراه نظر قرار دارد. بریانی اعظم، لحظات خاطره انگیزی را هنگام صرف غذای مخصوص اصفهان برای شما رقم می زند.

بیشتر بخوانید: ۷ تا از بهترین هتل های اصفهان

تور اصفهان گردی همراه با تینا سفر

اکنون که با بهترین رستوران های اصفهان آشنا شدید، شاید به این علاقه دارید که بخواهید این طعم ویژه بریانی اصفهان یا سایر منوهای غذایی را برای یکبار هم که شده امتحان کنید. رزرو بهترین هتل های اصفهان این امکان را فراهم می‌کند که از لحظات اقامت در این شهر زیبا لذت ببرید.

برای دریافت قیمت تور اصفهان، رزرو هتل ها و شرایط سفر می توانید با کارشناسان تیناسفر تماس بگیرید.  تورهای اصفهان گردی در تمام فصل های سال در دسترس هستند؛ به این ترتیب کافیست برنامه سفر خود را بدانید و  برای اصفهان گردی آماده شوید.